(maar we gaan nu geloof ik een beetje off-topic

Moderator: mods
Eerlijk? Ik vind het mooi dat je denkt dat eerlijkheid nog bestaat.Rishi schreef:Je vergelijkt appels met peren. Manchester geeft veel geld uit. Maar wel op een eerlijke manier.
Dat is toch het hele punt van discussie niet? Althans niet voor mij en Baseman. Ik vind Manchester ook een kutclub. Vind de prijzen ook belachelijk. Maar de schuld die Manchester heeft is anders dan die van City en Chelsea.Oscarito schreef:Eerlijk? Ik vind het mooi dat je denkt dat eerlijkheid nog bestaat.Rishi schreef:Je vergelijkt appels met peren. Manchester geeft veel geld uit. Maar wel op een eerlijke manier.
Dat zeggende, Chelsea en Man City spenderen hun geld in de eerste plaats omdat ze een rijke suikeroom hebben maar daar brengen ze hun club ook in diskrediet mee op de lange termijn net zoals bij United het geval is. Hoe dan de invulling is geweest maakt niet eens zoveel uit voor mij, alle drie de clubs sold out en dat is voor mij genoeg om ze op een hoop te gooien.
Daarnaast is United allang geen voetbalclub meer zijn maar een merk zoals NIKE, Coca-Cola, kortom een typische USA greedy kapitalist. Voor zover die eerlijkheid. De echte supporters (kortom de mensen die echt van die club houden) moeten spreekwoordelijk plaatsnemen in de tweede kleedkamer, sinds 2004 zijn de prijzen van een seizoenskaart met 55% gestegen.
Blijkbaar valt het wel mee (relatief gezien)Rishi schreef:Manchester heeft de laatste jaren wel flink uitgegeven hoor. In het begin teerden ze op de jeugd.
Als je kijkt naar hun uitgaven vs inkomsten dan blijkt het toch dat ze ook regelmatig spelers voor veel geld verkopen. En dat zal ook altijd zo blijven. Neemt niet weg dat ze in totaal minder hebben uitgegeven dan City, Chelsea en Liverpool en meer hebben verdiend. En hoezo dramatisch financieel resultaat? Hoewel zullen ze verdienen met recettes, marketing etc? Alleen al de tv gelden dekken dit volgens mij al af.Cruijff schreef:Maar dat lijstje van Raymon wordt nogal vertekend omdat ze in 2010 bizar veel hebben gevangen voor C. Ronaldo en verder dus elk jaar een dramatisch financieel resultaat hebben behaald.
bron: www.volkskrant.nl
Chelsea wil monument ombouwen tot stadion
Chelsea heeft een bod gedaan op het bekende Battersea Power Station, de voormalige kolencentrale die langs de Theems in Londen ligt. Dat meldde de Engelse voetbalclub vandaag.
© ap.Chelsea heeft plannen om de centrale, met zijn vier karakteristieke schoorstenen, om te bouwen tot een stadion dat plaats moet bieden aan 60.000 toeschouwers. Het Battersea Power Station verkreeg een iconische status doordat het gebouw op de cover staat van het Pink Floyd-album Animals uit 1977.
Ook kwam de kolencentrale voor in The Beatles-film Help! uit 1965. Het is overigens zeker geen uitgemaakte zaak dat Chelsea daadwerkelijk zijn huidige onderkomen Stamford Bridge gaat verlaten. Er zijn meerdere partijen geïnteresseerd in de oude kolencentrale.
In de plannen die de club heeft ontwikkeld is ook rekening gehouden met het bouwen van een winkelcentrum, huizen en kantoren. De vier beroemde schoorstenen en enkele andere monumentale onderdelen zullen in elk geval intact blijven, verklaarde Chelsea.
De tv gelden in Engeland zijn bizar hoog, maar de 4 clubs die het grofst betalen geven al meer uit aan salarissen dan er binnenkomt. Zo verdient Wayne Rooney ruim 11 miljoen per jaar.Raymon schreef:Als je kijkt naar hun uitgaven vs inkomsten dan blijkt het toch dat ze ook regelmatig spelers voor veel geld verkopen. En dat zal ook altijd zo blijven. Neemt niet weg dat ze in totaal minder hebben uitgegeven dan City, Chelsea en Liverpool en meer hebben verdiend. En hoezo dramatisch financieel resultaat? Hoewel zullen ze verdienen met recettes, marketing etc? Alleen al de tv gelden dekken dit volgens mij al af.Cruijff schreef:Maar dat lijstje van Raymon wordt nogal vertekend omdat ze in 2010 bizar veel hebben gevangen voor C. Ronaldo en verder dus elk jaar een dramatisch financieel resultaat hebben behaald.
3-3 met 2 keer VPersie.Duke schreef:Hoeveel is het geworden? De laatste keer dat ik keek was het 1-2 voor Norwich.
Tot nu toe heeft Liverpool geen kans inderdaad. Zijn echt een paar klassen minder.Benji schreef:1-0 Chelsea, gaan makkelijk winnen