Manchester United, met of zonder Erik ten Hag
Moderator: mods
Re: Manchester United onder Mourinho
Goh, Blind wordt gewisseld, en Rojo gaat de mist in, had Blind het toch veel beter voor elkaar ..
Blij met de punten ...
Tja, de lamme en de Blinde. Dit zijn geen spelers voor het niveau dat MU nastreeft.
Martins Indi voor lul gezet door Diego Costa. 4-2 voor Chelsea.
Martins Indi voor lul gezet door Diego Costa. 4-2 voor Chelsea.
Onzin, w.b. Blind hebben veel mensen een waas voor de ogen .. mag hoor, maar niet serieus .. 

Blij met de punten ...
Zeker vanwege zijn vader? Dat ge*** moeten we al jaren horen.
http://www.redcafe.net/threads/daley-bl ... 34/page-52
In Engeland weten ze amper wie zijn vader is. Toch komen ze tot dezelfde conclusie: Daley is te traag, te slap in de duels, en positioneel zwak in verdedigend opzicht.
Hij heeft een aardige trap, maar met zoveel tekortkomingen hoort hij natuurlijk niet in de verdediging bij een grote club als MU.

http://www.redcafe.net/threads/daley-bl ... 34/page-52
In Engeland weten ze amper wie zijn vader is. Toch komen ze tot dezelfde conclusie: Daley is te traag, te slap in de duels, en positioneel zwak in verdedigend opzicht.
Hij heeft een aardige trap, maar met zoveel tekortkomingen hoort hij natuurlijk niet in de verdediging bij een grote club als MU.
Als je onder Mourinho niet voldoet, stel hij um echt niet op.Daar kan ene Memphis over meepraten.
Maar goed, jij moet ook je frustraties kwijt zo nu en dan
Maar goed, jij moet ook je frustraties kwijt zo nu en dan

Blij met de punten ...
Misschien moet je het hele topic over Blind eens lezen, dan zal je zien dat er daar niet zo'n haat tegen Blind bestaat als bij sommige Ajaxsupporters. Sterker nog, velen zijn erg blij met Blind.
I think I lost my fucking headache
De meningen over hem zijn verdeeld, net als hier.
Haat, ach... Het is maar voetbal.
Haat, ach... Het is maar voetbal.
Hij doet leuk mee op het niveau waarop Man U nu acteert, maar ik vind hem niet goed genoeg om Man U naar een hoger niveau te tillen. En dat hogere niveau zou er eigenlijk al moeten zijn maar is er niet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Wat een lulverhaal, hij stapelde weer fout op fout, jammer dat ze nog wonnen.999 schreef:Goh, Blind wordt gewisseld, en Rojo gaat de mist in, had Blind het toch veel beter voor elkaar ..
YNWA
Wat een onzin ..InnerHarbour schreef:Wat een lulverhaal, hij stapelde weer fout op fout, jammer dat ze nog wonnen.999 schreef:Goh, Blind wordt gewisseld, en Rojo gaat de mist in, had Blind het toch veel beter voor elkaar ..
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Spoel je haat t.o.v. Blind effe weg IH.Zou fijn zijn in 2017.Beetje objectief naar een andere club en zijn spelers kijken kost echt niet veel ..
En ach, waar maak ik me druk om eigenlijk, je komt nooit niet verder dan Hup Liverpool en Blind en Barcelona kunnen er niks van ..

En ach, waar maak ik me druk om eigenlijk, je komt nooit niet verder dan Hup Liverpool en Blind en Barcelona kunnen er niks van ..

Blij met de punten ...
Voetske, houd het een beetje gezellig en als het heel eventueel kan ook een beetje beschaafd.
Zo ongeveer het allereerste dat ik in 2017 bij 60% bewustzijn onder ogen krijg is jouw bozige toontje.
Zo ongeveer het allereerste dat ik in 2017 bij 60% bewustzijn onder ogen krijg is jouw bozige toontje.

Tja ik reageer op blinde kip, en die reactie sluit ik af met eenCruijff schreef:Voetske, houd het een beetje gezellig en als het heel eventueel kan ook een beetje beschaafd.

Maar uitgerekend jij die zoiets zegt

Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Ja onze Voets heeft de cursus "omgaan met kritiek" niet met goed gevolg afgelegd AC. 

YNWA
Oh jawel ... Ga maar lekker door IH , maak niks uit Liverpool wordt toch geen kampioen 

Blij met de punten ...
IH gaat zeker lekker door, maar dat berichtte hij eerder toch al?

InnerHarbour schreef:
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Liverpool? Lekker boeiend... als Ajax maar kampioen wordt én de Europa League wint en zo snel mogelijk weer eens een KNVB en grote oren beker!
Ik vind jou ook een lieverd, 999.
Ik vind jou ook een lieverd, 999.

- InnerHarbour
Tja ik kan het niet helpen dat mensen niet zien dat Delay als een wijf stond te verdedigen bij de 0-1 en daarna nog minstens driemaal de fout in ging, Mourinho zag het wel, wordt weer banken voor die Ijsselmeervogels-speler.Sandro_Calaaabro schreef:IH gaat zeker lekker door, maar dat berichtte hij eerder toch al?![]()
YNWA
JE LULT UIT JE NEK!InnerHarbour schreef:Tja ik kan het niet helpen dat mensen niet zien dat Delay als een wijf stond te verdedigen bij de 0-1 en daarna nog minstens driemaal de fout in ging, Mourinho zag het wel, wordt weer banken voor die Ijsselmeervogels-speler.Sandro_Calaaabro schreef:IH gaat zeker lekker door, maar dat berichtte hij eerder toch al?![]()
IK GELOOF!!!!!!
Blind was toch al gewisseld toen de 0-1 viel?
- InnerHarbour
Hallo wil jij er niet mee bemoeien, laat mij nu even man.columbus schreef:Blind was toch al gewisseld toen de 0-1 viel?

YNWA
Rishi niet zulke onaardige dingen tegen AH zeggen zoals 'je lult uit je nek'
En ook niet met feiten komen ajb
En ook niet met feiten komen ajb