Engeland en Schotland
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Engeland en Schotland
Hattrick voor Tevez. Ja, die gozer is en blijft een klasbak.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Maar we hebben geen camera's nodig, hoor. 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Engeland en Schotland
Die bal was niet eens in de buurt van de lijn!Peter schreef:Maar we hebben geen camera's nodig, hoor.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Rafael van der Vaart wil zijn loopbaan afsluiten in de Eredivisie. 'Persoonlijk zie ik het zelfs als een soort verplichting ooit weer in Nederland te voetballen', zei de middenvelder van Tottenham Hotspur afgelopen week al in Voetbal International.
Of Ajax de club is waar hij dan voetbalt, zegt Van der Vaart in het programma Eva Jinek op zondag: 'Die kans zit er wel in, ja.'
'Als ze me terug willen', voegt hij daar aan toe. 'Om te beginnen om te voetballen en in mijn ideaalbeeld wil ik een rol in de club daarna. Nog een paar jaar in het buitenland en daarna wil ik wel graag terug naar Nederland.'
Van der Vaart: 'Misschien dat ik trainer wil worden en daar in de jeugd kan rondlopen. Als ik dan dromen heb over de toekomst dan is dat wel een droom.'
Welkom terug, Raffa!
Of Ajax de club is waar hij dan voetbalt, zegt Van der Vaart in het programma Eva Jinek op zondag: 'Die kans zit er wel in, ja.'
'Als ze me terug willen', voegt hij daar aan toe. 'Om te beginnen om te voetballen en in mijn ideaalbeeld wil ik een rol in de club daarna. Nog een paar jaar in het buitenland en daarna wil ik wel graag terug naar Nederland.'
Van der Vaart: 'Misschien dat ik trainer wil worden en daar in de jeugd kan rondlopen. Als ik dan dromen heb over de toekomst dan is dat wel een droom.'
Welkom terug, Raffa!
MU-Everton 4-4 

Heb Everton bij deze wedstrijd nog op 0-1 zien komen, maar bij een 4-2 voorsprong voor Man U heb ik weggezapt... Wat is United bij vlagen slecht zeg! Die hadden we gewoon uit de Europa League moeten knikkeren...
Van Persie verkozen tot speler van het jaar in Engeland
Robin van Persie is zondag door zijn collega-voetballers in de Premier League verkozen tot speler van het jaar in Engeland. De aanvoerder en spits van Arsenal troefde in de prestigieuze PFA Player of the Year-award, de prijs die de Engelse spelersvakbond jaarlijks uitreikt aan de beste speler van de Premier League, zijn rivalen af.
Behalve Van Persie waren ook Sergio Agüero, Joe Hart en David Silva (allen Manchester City), Wayne Rooney (Manchester United) en Scott Parker (Tottenham Hotspur) genomineerd door de Engelse spelersvakbond (PFA). Nog voor officiele bekendmaking regende het op twitter al felicitaties van collega's voor Van Persie.
'Dennis Bergkamp, Ruud van Nistelrooij, Marco van Basten... Van Persie hoort zonder meer in dat rijtje Nederlandse topaanvallers thuis', verklaarde Gordon Taylor, voorman van de spelersvakbond in de aanloop naar zondag de nominatie voor Van Persie, dit seizoen al 34 keer trefzeker voor The Gunners. Alleen Ruud van Nistelrooij en Dennis Bergkamp gingen Van Persie als Nederlandse spelers van het jaar voor.
Agüero (Manchester City), Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal), Daniel Sturridge (Chelsea), Kyle Walker, Gareth Bale (beiden Tottenham Hotspur) en Danny Welbeck (Manchester United) maakten kans om uitgeroepen te worden tot PFA Young Player of the Year-award. Walker ging met die eer aan de haal.
www.vi.nl
- Jinne
- Site Admin
Opeens heeft City het weer een eigen hand. Volgende week spelen ze tegen elkaar.Toppie schreef:MU-Everton 4-4
Everton altijd goed in de tweede helft van het seizoen. Al vergeten ze dan wel steeds om van Liverpool te winnen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Jinne
- Site Admin
Wat hem niet lukte tegen PSV lukt hem nu dus wel.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Thijs schreef:http://videa.hu/videok/sport/liverpool- ... CuOE4NNEGa
Lekker goaltje hoor van onze Luis!
http://www.dailymotion.com/video/xqgepm ... from=embed
alle drie de goals!
-
Hoe meer Engelsen er meespelen, hoe slechter het niveau.
Whitey on the moon.
Barry Lescott Milner... Jones en dat soort koekenbakkers..
IK GELOOF!!!!!!
Tja, ik hoorde net dat dieje sjeik er vanaf 2008 .. 1 MILJARD in City heeft gestoken .. En dan sta je zo te ballen .. lol ...
Blij met de punten ...
-
Er lopen bij Man utd ook een paar van die houthakkers, behoudens Giggs, Rooney en de bejaarde Scholes..
Whitey on the moon.
Kompany is wel een topaankoop. Echt een van de beste verdedigers.
IK GELOOF!!!!!!
-
Het niveau doet pijn aan je ogen. Niet voor niets lagen ze er in Europa al snel uit.Rishi schreef:1 miljard en Yaya is je spelverdeler...
De club met de minste Engelsen wint de wedstrijd, dus City wint.

Whitey on the moon.
Ach, 1 Miljard .. Geeft wel een andere dimensie aan het willen kopen van het Kampioenschap ..
Blij met de punten ...