Tottenham uit gevarenzone
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 21:58 | Laatst bewerkt: Gisteren 21:58
Tottenham Hotspur is voorlopig uit de gevarenzone in de Engelse Premier League. De tegenstander komende donderdag van NEC in de UEFA Cup deed zondag goede zaken met een 1-0-overwinning op Blackburn Rovers. Tottenham klom daardoor naar de veertiende positie in de stand.
De Rus Roman Pavljoetsjenko maakte de winnende treffer al in de negende minuut. Blackburn speelde vanaf de 39e minuut met een man minder; de Zweedse verdediger Martin Olsson moest eraf met rood.
Doelman Heurelho Gomes hield zijn doel weliswaar schoon, maar maakte wederom een wankele indruk. De fans klapten zelfs ironisch als de oud-doelman van PSV een bal tegenhield.
Bron: ANP
Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/
Engeland en Schotland
Moderator: mods
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Over Gomes gesproken, bekijk dit filmpje eens. Gomes duikt op na ongeveer een minuut.
http://nl.youtube.com/watch?v=uk6Vsv-wgmQ

Wij stonden altijd versteld van zijn toneelstukjes, maar daar lachen ze hem gewoon uit.
http://nl.youtube.com/watch?v=uk6Vsv-wgmQ

Wij stonden altijd versteld van zijn toneelstukjes, maar daar lachen ze hem gewoon uit.
Het stinkt aan alle kanten!
Dag, Wimpey. Jij vond het een voetballer van niets, ik vond het een goede voetballer. Dat het een goede voetballer is heeft hij bewezen.
Alex Silva maakt trouwens een slechte beurt bij HSV, hoorde ik. Zag hem zelf ook schutteren tegen Hoffenheim. Vond het altijd al een beetje een dubieuze speler, al verwacht ik wel dat hij een stuk beter gaat presteren.
Hoe staat het ervoor met Breno, Wimpey?
Alex Silva maakt trouwens een slechte beurt bij HSV, hoorde ik. Zag hem zelf ook schutteren tegen Hoffenheim. Vond het altijd al een beetje een dubieuze speler, al verwacht ik wel dat hij een stuk beter gaat presteren.
Hoe staat het ervoor met Breno, Wimpey?
Dag, Tom. Alles okay? Dat ie tekort komt voor de absolute top heeft Tevez toch onderhand ook wel bewezen. Hij bakt er echt niets van bij Man U.Thomas schreef:Dag, Wimpey. Jij vond het een voetballer van niets, ik vond het een goede voetballer. Dat het een goede voetballer is heeft hij bewezen.
Het is een onbeholpen schopper, iets anders kan ik er niet van maken. Qua handelingssnelheid en niveau kan ie de BL niet aan en hij compenseert dat met onophoudelijk overtredingen maken. Thiago Neves is trouwens ook een miskoop van jewelste. Een soort VDV-ultralight.Alex Silva maakt trouwens een slechte beurt bij HSV, hoorde ik. Zag hem zelf ook schutteren tegen Hoffenheim. Vond het altijd al een beetje een dubieuze speler, al verwacht ik wel dat hij een stuk beter gaat presteren.
Hij is papa geworden. Spelen doet ie niet. Milan wil hem halen.Hoe staat het ervoor met Breno, Wimpey?
Vorig seizoen deed hij het anders prima met 14 doelpunten in 34 competitiewedstrijden. Als ik lees wat voor lof Kuijt allemaal oogst bij Liverpool, dan heb ik toch veel liever Tevez hoor. Slimmer, iets verfijnder, beter in de kleine ruimte vooral, beter met links en een jongen die op het hoogste niveau meer goals op kan leveren. Prima jongen om erbij te hebben.wimpey schreef:Dag, Tom. Alles okay? Dat ie tekort komt voor de absolute top heeft Tevez toch onderhand ook wel bewezen. Hij bakt er echt niets van bij Man U.
Alex Silva wordt als rechtsback gebruikt, toch? Bij SP werd hij voornamelijk als rechter centrale verdediger in een driemansverdediging gebruikt. Het is een beest en hij kan absoluut beter dan wat hij nu laat zien, maar ik heb vooraf aangegeven dat ik hem positioneel wat warrig vind en dat hij de neiging heeft om teveel op de bal te verdedigen.wimpey schreef:Het is een onbeholpen schopper, iets anders kan ik er niet van maken. Qua handelingssnelheid en niveau kan ie de BL niet aan en hij compenseert dat met onophoudelijk overtredingen maken. Thiago Neves is trouwens ook een miskoop van jewelste. Een soort VDV-ultralight.
Neves doet inderdaad wel aan Van der Vaart denken. Op de meeste vlakke is hij minder dan Raf, maar hij is wel een stukkie sneller. Al met al een speler die op z'n plek zou moeten zijn op het niveau HSV.
Hopelijk gaat hij daar snel weg. Het doet pijn aan m'n hart dat hij zo weinig speelt.wimpey schreef:Hij is papa geworden. Spelen doet ie niet. Milan wil hem halen.
Tevez is een drama. En dat zal ook niet veranderen. Voor Man U komt ie zwaar tekort. Malaga of Huelva: laat ie het daar maar proberen.
Hij was rechtsback en speelt bij afwezigheid van Nigel de laatste weken op het defensieve middenveld. Op beide posities is ie bagger. Al moet gezegd worden dat het niet makkelijk is met een idioot als Jarolim naast je. Maar Silva is tactisch en qua handelingssnelheid zeer matig... Het lijkt er op dat je er in Zuid-Amerika echt bovenuit moet steken om het in Europa te redden. Zo niet kun je als europese club beter je geld elders investeren...Thomas schreef: Alex Silva wordt als rechtsback gebruikt, toch? Bij SP werd hij voornamelijk als rechter centrale verdediger in een driemansverdediging gebruikt. Het is een beest en hij kan absoluut beter dan wat hij nu laat zien, maar ik heb vooraf aangegeven dat ik hem positioneel wat warrig vind en dat hij de neiging heeft om teveel op de bal te verdedigen.
Neves doet in helemaal niets aan VDV denken. Je hebt gisteren een goede indruk gekregen van wat HSV aan Neves heeft tot dusver. Die jongen brengt helemaal niets! Uitermate vriendelijk van Jol om Petric te sparen en Neves doelloos te laten rondhuppelen.Neves doet inderdaad wel aan Van der Vaart denken. Op de meeste vlakke is hij minder dan Raf, maar hij is wel een stukkie sneller. Al met al een speler die op z'n plek zou moeten zijn op het niveau HSV.
Die jongen is toch geen topspits man, hou op. Ze halen niet voor niets Berbatov. Tevez moet lekker een treedje lager gaan spelen, Man U is een paar maten te groot voor hem. Ik vind het een heel matige speler.Thomas schreef: Tevez is geen drama. Je overdrijft een beetje.
Alex Silva redt het nog wel enigszins, denk ik. Fysiek sterk en het lijkt me dat ie mentaal ook wel goed in elkaar steekt. Veel hoger dan HSV komt ie niet trouwens.... Thiago Neves wordt helemaal niets. Kwalitatief matig, straalt niets uit. Miskoop van jewelste.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Tevez was vorig jaar de voornaamste reden dat Ronaldo en Rooney konden excelleren. In de rol achter de spitsen was hij degene die vele meters maakte, ballen veroverde en zorgde voor de aanvoer. Een soort Kuyt met talent. Onwaarschijnlijk belangrijk. Dit seizoen speelt ManU anders met Berbatov en is Tevez ver verwijderd van z'n normale vorm maar hij is zeker ManU waardig.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
www.voetbalprimeur.nl'Keane stapt op als manager van Sunderland'
Roy Keane is opgestapt als manager van Sunderland. Door een reeks van zes nederlagen in zeven duels is de club afgezakt naar de achttiende plaats in de Premier League.
Keane was sinds de 4-1 thuisnederlaag van afgelopen weekend tegen Bolton Wanderers in het buitenland. Woensdagavond voerde hij weer een gesprek met voorzitter Niall Quinn en volgens de BBC is hierin besloten dat Keane opstapt als manager.
Afgelopen weekend zorgde hij zelf voor veel verwarring, door zijn eigen aanblijven in twijfel te trekken. "Elke dag vraag ik mezelf af: 'Ben ik de juiste man voor Sunderland?'. Ik vroeg het mezelf vanochtend en het antwoord was toen 'ja'. Ik zal het mezelf morgenochtend nog eens vragen en als het antwoord 'nee' is, dan zal ik erover moeten nadenken wat ik ga doen."
Twee campagnes geleden bracht de voormalig speler van onder meer Manchester United en Celtic de Black Cats naar de Premier League. Nadat hij er vorig jaar nipt in slaagde de ploeg te behouden voor de Premier League trok Keane deze zomer zijn geldbuidel. De 37-jarige Keane kocht in die periode liefst 33 spelers, voor het slordige bedrag van een kleine negentig miljoen euro.
De afgelopen twee maanden is Sunderland echter in verval geraakt. Van de laatste zeven duels werden er zes verloren, waardoor de club is afgezakt naar de achttiende plaats. Zaterdag speelt Sunderland op Old Trafford tegen Manchester United. Wie er dan op de bank zit als eindverantwoordelijke is nog niet bekend.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali