Champions League 2012-2013
Moderator: mods
Re: Champions League 2012-2013
Geen interesse meer?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Duke schreef:Geen interesse meer?
Heb groot deel van de eerste helft gezien. Bayern was oppermachtig, Arsenal machteloos.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Bij Bayern houden Gomez en Robben al een paar maanden de bank warm. Dat zegt genoeg. Die hebben zoveel meer kwaliteit dan Arsenal.
Dat was te zien.Jöhnk schreef:Bij Bayern houden Gomez en Robben al een paar maanden de bank warm. Dat zegt genoeg. Die hebben zoveel meer kwaliteit dan Arsenal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Was inderdaad aan het kutten vandaag. En niet voor het eerst ook. Het is natuurlijk een goede keeper, maar ik ben absoluut niet kapot van hem. Is geen wereldtop in mijn ogen.Rishi schreef:Neuer
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Arsenal is niet beter dan Ajax. Bayern speelt een fantastisch seizoen. Spelen ook voetbal waar ik voor ga zitten. Heynckes is een vakman.Zeux schreef: Heb groot deel van de eerste helft gezien. Bayern was oppermachtig, Arsenal machteloos.
Fysiek sterker, opportunistischer, scoort makkelijker. Echt een fantastische spits.Baseman schreef: Waarom vind jij Lewandowski zoveel beter dan Benzema en Higuain???
Ik heb niet gekeken maar als ik naar de uitslagen van Bayern kijk en de verhalen hier en daar lees kunnen die wel eens erg ver komen in de CL. Kandidaat voor de eindzege denk ik?
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Beetje afhankelijk van de loting, maar ik schat Juve, Bayern, Real en Barcelona als voornaamste kanshebbers. Dortmund en United zijn outsiders.
Bij Arsenal is Thomas Vermaelen aanvoerder. Dan weet je het wel.Jöhnk schreef:Die hebben zoveel meer kwaliteit dan Arsenal.
Bayern heeft het voordeel dat het in Duitsland stikt van het talent. Ze hebben toch een paar jongens lopen die niets of weinig hebben gekost. Engelse clubs moeten kopen, kopen, kopen om mee te kunnen doen.
- Jinne
- Site Admin
Heb je het hier nou over aankopen of de eigen jeugd?Yopi schreef:Bij Arsenal is Thomas Vermaelen aanvoerder. Dan weet je het wel.Jöhnk schreef:Die hebben zoveel meer kwaliteit dan Arsenal.
Bayern heeft het voordeel dat het in Duitsland stikt van het talent. Ze hebben toch een paar jongens lopen die niets of weinig hebben gekost. Engelse clubs moeten kopen, kopen, kopen om mee te kunnen doen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Zeker weten, ze hebben niet voor niets de laatste 4 jaar 2 x in de finale gestaan.Marillion schreef:Ik heb niet gekeken maar als ik naar de uitslagen van Bayern kijk en de verhalen hier en daar lees kunnen die wel eens erg ver komen in de CL. Kandidaat voor de eindzege denk ik?
Juve gaat het zeker niet worden. Die hebben nu mazzel met die houthakkers uit Schotland. Wie treffen zij evt in de halve finale?Peter schreef:Beetje afhankelijk van de loting, maar ik schat Juve, Bayern, Real en Barcelona als voornaamste kanshebbers. Dortmund en United zijn outsiders.
Aanvallend vind ik Juve niet van het niveau Barça en Madrid.
IK GELOOF!!!!!!
En dat allemaal dankzij de invloed van Louis he!gaizka schreef:Zeker weten, ze hebben niet voor niets de laatste 4 jaar 2 x in de finale gestaan.Marillion schreef:Ik heb niet gekeken maar als ik naar de uitslagen van Bayern kijk en de verhalen hier en daar lees kunnen die wel eens erg ver komen in de CL. Kandidaat voor de eindzege denk ik?
Nil volentibus arduum
- peter
Wordt nog geloot. Kwartfinale.Jabu schreef:Juve gaat het zeker niet worden. Die hebben nu mazzel met die houthakkers uit Schotland. Wie treffen zij evt in de halve finale?Peter schreef:Beetje afhankelijk van de loting, maar ik schat Juve, Bayern, Real en Barcelona als voornaamste kanshebbers. Dortmund en United zijn outsiders.
Juve had mazzel, maar als je je poule met Chelsea en Sjachtar wint, dan kun je een makkelijke nummer twee loten. Thuis winnen met 3-0 van Chelsea en in Donetsk met 0-1 winnen. Tsja, in die zin dwing je ook iets af.
Juve is solide.
- Jinne
- Site Admin
Het won de poule omdat Shaktar toen al door was, dus wat dat betreft mazzel met volgorde wedstrijden in de poule. Met gunstige loting kunnen ze nog een rondje door, maar titelkandidaat vind ik ze niet.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik hoop vooral dat ze niet ver komen. Zeldzame kutclub.
- peter
Gaan ze bij de NOS nu echt Schalke tegen Galatasaray uitzenden? Dat boeit toch (bijna) niemand. Achterhoedegevecht.
Tja, 2 Nederlanders. Op zich vind ik het wel interessant om een ploeg als Galatasaray een keer aan het werk te zien.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 10/11
Tsja, Barca hebben ze al heel vaak laten zien, dus een keer wat anders is ook niet gek. Bovendien wordt dat natuurlijk een veegpartij. Geen enkele spanning.Peter schreef:Gaan ze bij de NOS nu echt Schalke tegen Galatasaray uitzenden? Dat boeit toch (bijna) niemand. Achterhoedegevecht.
De prijs voor het lelijkste tenue aller tijden gaat naar Barcelona. Wat een draak van een outfit. 

De vorige keer hadden ze nog hulp van de scheidsrechter nodig als ik het me goed herinner. Het idee dat Barca het zo makkelijk heeft in de CL maar slechts af en toe niet wint door een enorme vormdip gecombineerd met fouten is even hardnekkig als vals.Scherrer schreef:Tsja, Barca hebben ze al heel vaak laten zien, dus een keer wat anders is ook niet gek. Bovendien wordt dat natuurlijk een veegpartij. Geen enkele spanning.Peter schreef:Gaan ze bij de NOS nu echt Schalke tegen Galatasaray uitzenden? Dat boeit toch (bijna) niemand. Achterhoedegevecht.
Vanavond is natuurlijk een feest voor de echte Ajacied, de fluwelen techniek en souplesse van Huntelaar, en het prachtige combinatievoetbal waar Sneijder altijd voor zorgt. Dat doe je toch meewarig terugdenken aan die succesvolle europacupavondjes in Tsjechië en Kroatie van jaren geleden.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Oranje shirts met een gele buik!
Niks voor Psv?

Niks voor Psv?
Nice goal. :-)