Champions League
Moderator: mods
De door Wimpey aangeraden Carboni maakt een domme handsbal in het strafschopgebied. ;)
De keeper pakt de pingel van Villa nog wel knap, maar tikt hem tegen de paal waardoor Villa de rebound er alsnog intikt.
Ik vind die Bodner wel wat hebben. Het ziet er niet echt gepolijst uit, eerder robuust, maar ik vind het wel een aardige speler.
Liverpool, Milan, HSV en Benfica gaan de CL in.
De keeper pakt de pingel van Villa nog wel knap, maar tikt hem tegen de paal waardoor Villa de rebound er alsnog intikt.
Ik vind die Bodner wel wat hebben. Het ziet er niet echt gepolijst uit, eerder robuust, maar ik vind het wel een aardige speler.
Liverpool, Milan, HSV en Benfica gaan de CL in.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di aug 22, 2006 9:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Liverpool speelde echt niet groots vandaag hoor. Dat het nog maar net geen 2-1 voor Haifa werd zegt al genoeg. Al moet ik ook zeggen dat Liverpool, met name in de eerste helft, een paar hele goede kansen had, maar die werden telkens gestopt door Davidovitch. Hele goede keeper trouwens.
Verder is het zuur dat Haifa weer geen CL speelt, oftewel dat Israel niet vertegenwoordigt is.
Ik ben trouwens wel blij dat HSV CL speelt. Lijkt me leuk :xyxthumbs:
Verder is het zuur dat Haifa weer geen CL speelt, oftewel dat Israel niet vertegenwoordigt is.
Ik ben trouwens wel blij dat HSV CL speelt. Lijkt me leuk :xyxthumbs:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
HSV stelde niet veel voor vond ik. Verdedigend krijgen ze in de CL grootse problemen.
Wel grappig om iedereen in totale gekte te zien, omdat ze de CL hebben behaald. Ajax is er bijna ieder jaar bij, maar voor Nigel en Raf was dit toch wel even reden tot een heel groot feest. Hoezo een stap vooruit in hun carrière?
Wel grappig om iedereen in totale gekte te zien, omdat ze de CL hebben behaald. Ajax is er bijna ieder jaar bij, maar voor Nigel en Raf was dit toch wel even reden tot een heel groot feest. Hoezo een stap vooruit in hun carrière?
- Henk de Gier
- Contacteer:
daar is niets zuurs aan, het is een Europese competitie en ik vind dat daarom Israel, Turkije (97% Azie) en een aantal voormalige sovjetstaten niet in deze competitie thuishoren.Mr. Ajax schreef:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
Verdedigend vind ik HSV bijzonder sterk. Een fitte Kompany is een topper. Die Demel is een oersterke back.
Van der Vaart heeft in Duitsland een derde long gekweekt ofzo, wat een gesleur van Raffie gisteren zeg. Had ook weer een paar geweldige bewegingen en strakke voorzetten. Toch een klasse beter dan de vrije trappen van Sneijder als ik eerlijk ben.
Van der Vaart heeft in Duitsland een derde long gekweekt ofzo, wat een gesleur van Raffie gisteren zeg. Had ook weer een paar geweldige bewegingen en strakke voorzetten. Toch een klasse beter dan de vrije trappen van Sneijder als ik eerlijk ben.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heb jij een andere wedstrijd gezien? :DGangstaRiB schreef:Verdedigend vind ik HSV bijzonder sterk. Een fitte Kompany is een topper. Die Demel is een oersterke back.
Kompany was gisteren niet fit, maar maakte kinderlijke fouten. Het rammelde sowieso achterin. Als die Webo niet in de weg zou lopen, dan had Milosevic die bal er nog ingeknikt in de 90e minuut.
-
Jah dat klopt. Maar je weet hoe die slotminuten gaan. Wanhoopsoffensief en iedereen zet nog een stapje bij.Peter schreef:Heb jij een andere wedstrijd gezien? :DGangstaRiB schreef:Verdedigend vind ik HSV bijzonder sterk. Een fitte Kompany is een topper. Die Demel is een oersterke back.
Kompany was gisteren niet fit, maar maakte kinderlijke fouten. Het rammelde sowieso achterin. Als die Webo niet in de weg zou lopen, dan had Milosevic die bal er nog ingeknikt in de 90e minuut.
Maar vergeet niet dat Boula net verkocht is en Kompany vroeg het veld moest verlaten. Een fitte Kompany, zoals ik al zei, is een topper. Helaas voor HSV viel hij vroeg uit.
Die Demel vond ik vrij goed spelen. Sterk, snel en bleef aardig rustig met uitverdedigen.
-
- AT Toto winner 15/16