Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Italië

Bericht door Lionel » ma mei 17, 2010 1:01 pm

Inter wint dit makkelijk. Bayern stelt geen ruk voor.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 17, 2010 2:04 pm

Rishi schreef:Inter wint dit makkelijk. Bayern stelt geen ruk voor.
Het zal voor Inter niet zo'n makkie worden als tegen Barca.

Inter zal Bayern onder druk willen zetten, neem ik aan. Bayern kan aardig tikken, dat zal Inter in de kiem willen smoren.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 17, 2010 2:24 pm

:excited.gif:

Bayern kan aardig tikken? Tegen Werder, Hannover en dat soort prutteams. Ik verwacht dat Bayern op de counter gaat spelen. Als die gaan aanvallen zijn ze de lul..
IK GELOOF!!!!!!

Rachid

Bericht door Rachid » di mei 18, 2010 4:21 pm

Uhh?

Op het moment dat Bayern niet aanvalt of in haar gebruikelijke spel komt zijn ze de lul.

Ik verwacht helemaal niet dat Bayern op de counter gaat spelen. Ik vind jouw verwachting eigenlijk onzin.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Baseman

Bericht door Baseman » di mei 18, 2010 6:10 pm

Rachid schreef:Op het moment dat Bayern niet aanvalt of in haar gebruikelijke spel komt zijn ze de lul.
Mee eens :biggthumpup.gif:
De verdediging van Bayern is hun slechtste linie, aanvallen gaat ze een stuk beter af en die tactiek is daarom ook veel logischer.

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 18, 2010 7:17 pm

Rachid schreef: Ik verwacht helemaal niet dat Bayern op de counter gaat spelen. Ik vind jouw verwachting eigenlijk onzin.
Same here. Tegen Man U en Lyon was Bayern juist erg dominant. Ze zullen ook tegen Inter het spel naar zich toe willen trekken. Vraag is of dat lukt, want Inter is m.i. de beste ploeg in de CL dit seizoen. De manier waarop ze Chelsea en Barca uitschakelden, was imponerend.

Inter zal pressie spelen, lijkt me. Ze zijn fysiek ijzersterk, hebben veel inhoud en ervaring. Mourinho haalt bovendien het optimale uit die ploeg. In de tweekamp tegen Barca was het Jeckill & Hyde, maar zowel het offensieve in de heen- als het defensieve in de terugwedstrijd ging ze goed af.

Ze zullen Robben geen ruimte geven, kort op Schweini en Bommel zitten. Wordt een interessant schaakspel tussen de beide trainers. Denk dat Inter wint. Die zijn gewoon veelzijdiger.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mei 18, 2010 7:18 pm

Eto'o en Milito gaan het die twee centrale verdedigers lastig maken. Die zijn heel slim namelijk.

Olic is overigens ook een vervelende speler voor Lucio en Samuel, hoor.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 18, 2010 7:30 pm

Als Samuel en Lucio in de zone blijven (en dat doen ze wel) zie ik ze weinig tot geen problemen met Olic krijgen.

Inter en Bayern verschillen eigenlijk als dag en nacht. Bayern speelt heel direct, maar geen pressie. Bayern zakt in om ruimte te creëren voor de jongens voorin. Inter speelt wél pressie, maar temporiseert heel erg bij balbezit.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 18, 2010 10:14 pm

Rachid schreef:Uhh?

Op het moment dat Bayern niet aanvalt of in haar gebruikelijke spel komt zijn ze de lul.

Ik verwacht helemaal niet dat Bayern op de counter gaat spelen. Ik vind jouw verwachting eigenlijk onzin.
We zullen het zien. Precies zoals Bertje het aangeeft. Bayern heeft ruimte nodig en probeert er dan snel uit te komen. Inter zal vol druk gaan geven, zoals ze deden in de eerste helft tegen Barca, op de waardeloze verdediging van Bayern.

Alleen heeft Bayern niet de klasse van Barcelona om er voetballend uit te komen. Verwacht daarom ook een saaie finale die Inter met gemak gaat winnen. Als je amper kansen weggeeft tegen Barca zul je dat ook amper doen tegen een Bayern zonder Ribery...
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 19, 2010 7:23 pm

Rishi schreef: Alleen heeft Bayern niet de klasse van Barcelona om er voetballend uit te komen.
Heb je hem weer. Alsof Barca voetballend ook maar iets klaarspeelde tegen Inter. :excited.gif:

Bayern gaat het Inter gewoon heel lastig maken, let nou maar op. Ze spelen zonder typische spits, hetgeen voor bijters als Lucio en Samuel gewoon heel lastig is. Die jongens van Bayern stáán er niet (zoals het tegen Inter dom spelende Barca), ze kómen er. Ook Inter zal z'n handen vol hebben aan de dynamiek van Olic, Müller, Schweini en Robben.

En wellicht is het niet eens zo verkeerd voor FCB dat Ribery niet speelt. Altintop doet immers verdedigend wél mee en dat zal hard nodig zijn tegen Maicon. Wordt gewoon een spannende finale, die Inter m.i. o.b.v. routine, hardheid en geslepenheid zal winnen. Maar met moeite.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo mei 19, 2010 7:28 pm

Ik vind Ribery sowieso niet zo bijzonder. Als hij speelt vind ik Bayern als team een stuk minder, bovendien vind ik zijn absolute meerwaarde nou niet zo fantastisch als iedereen graag wilt laten geloven.

Als die naar Madrid gaat flopt ie gigantisch. Zéker geen top.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 19, 2010 10:27 pm

wimpey schreef:
Rishi schreef: Alleen heeft Bayern niet de klasse van Barcelona om er voetballend uit te komen.
Heb je hem weer. Alsof Barca voetballend ook maar iets klaarspeelde tegen Inter. :excited.gif:

Bayern gaat het Inter gewoon heel lastig maken, let nou maar op. Ze spelen zonder typische spits, hetgeen voor bijters als Lucio en Samuel gewoon heel lastig is. Die jongens van Bayern stáán er niet (zoals het tegen Inter dom spelende Barca), ze kómen er. Ook Inter zal z'n handen vol hebben aan de dynamiek van Olic, Müller, Schweini en Robben.

En wellicht is het niet eens zo verkeerd voor FCB dat Ribery niet speelt. Altintop doet immers verdedigend wél mee en dat zal hard nodig zijn tegen Maicon. Wordt gewoon een spannende finale, die Inter m.i. o.b.v. routine, hardheid en geslepenheid zal winnen. Maar met moeite.
Ik hoorde je niet toen Manchester voetballes kreeg vorig jaar Wimpey.. 'Manchester' zou Barca ook wel ff de hoeken van het veld laten zien...

Bayern vind ik gewoon helemaal niet zo goed. Ze voetballen niet goed, hebben vaak wat geluk nodig om te scoren en hebben zeker in de CL het nodige geluk gehad. Inter speelde afschuwelijk tegen Barca maar ik denk dat, als ze zo spelen zoals de eerste wedstrijd tegen Barca, ze Bayern helemaal afslachten. En waarom?

1. Omdat Bayern een waardeloze verdediging heeft
2. Omdat Inter op 10 posities een betere, sterkere, snellere, slimmere voetballer heeft
3. Omdat ze bij Bayern denken dat ze gaan winnen. Daar hebben ze de afgelopen dagen zoveel gefeest dat het voor mij leek alsof ze er ook een beetje van uitgingen dat ze Inter ook wel zouden oprollen. Maar dat is een gevoelskwestie.

En verder gun ik het Louis van Gaal niet. Mourinho heeft een soort van arrogantie die hij gebruikt om zijn team op te peppen. Louis van Gaal denkt echt dat hij het voetbal heeft uitgevonden. Hinderlijke vent!
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mei 20, 2010 8:21 am

On-topic: Delneri dus de nieuwe trainer. Hij zal het verdomd lastig krijgen om van Juventus een draaiend geheel te maken. Ben ook benieuwd hoe het vorm denkt te geven. Gaat hij spelers van Samp halen? Palombo? Pazzini?

Overigens, en dat is weer een beetje offtopic, wordt Prandelli hoogstwaarschijnlijk de opvolger van Lippi als coach van de Squadra Azzurra.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » do mei 20, 2010 10:57 am

Mooi. Dan blijft Ranieri dus.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 20, 2010 11:18 am

Helemaal vergeten te zeggen Peter, maar het stadion en de omgeving van Siena is geweldig! Wat een mooie beelden leverde dat op afgelopen zondag. Schitterend :biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr mei 21, 2010 12:38 pm

Sneijder ziet in Ten Cate de perfecte opvolger van Mourinho

Wesley Sneijder denkt dat hij tijdens de Champions League-finale tegen Bayern München voorlopig zijn laatste wedstrijd onder José Mourinho heeft gespeeld. De middenvelder van Internazionale verwacht dat de succestrainer na dit seizoen zijn biezen pakt en vertrekt uit Milaan.

De Nederlander, die onder Mourinho in zijn eerste seizoen bij de Italiaanse formatie is gebombardeerd tot één van de sleutelspelers in het elftal, zou niet gek opkijken als zijn huidige trainer vertrekt. “Ik begrijp het ook wel. heeft er alles uitgehaald. Ik zal hem enorm missen, maar wie weet komen we elkaar nog tegen”, aldus de middenvelder tegenover Sport1.

En mocht Mourinho na de finale van de Champions League vertrekken bij Internazionale, dan is het al duidelijk waarom. De Portugees wil naar Real Madrid, de oude club van Sneijder. En wat nou als Mourinho zijn spelmaker mee wil nemen? “'De voetballerij is gek genoeg, het zou de ultieme revanche zijn, maar ik kan dat de supporters van Inter niet aandoen, die zijn zo fantastisch geweest.”

Mocht het zo ver komen dat Mourinho vertrekt en Sneijder besluit in Milaan te blijven, dan heeft de middenvelder nog wel een suggestie. De spelmaker ziet namelijk graag een Nederlandse trainer dan komen voor de openstaande vacature. “Henk ten Cate. Dat is net zo’n type als Mourinho. Hij heeft het beste uit mij gehaald bij Ajax.”
www.voetbalzone.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr mei 21, 2010 12:40 pm

Wes heeft mee zitten lezen hier op AT. :smallgrin.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 21, 2010 4:18 pm

Jinne schreef:Wes heeft mee zitten lezen hier op AT. :smallgrin.gif:
Ze kunnen daar nog beter Yolanthe voor de groep zetten. :biggthumpup.gif:

Inter gaat vást werk maken van de trainer van Ehm Salami, of hoe die club ook mag heten... :excited.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr mei 21, 2010 5:42 pm

Jij zal het wel beter weten toch..
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr mei 21, 2010 5:49 pm

Onder Ten Cate had Sneijder ook een vrije rol, dat is de enige overeenkomst.

Inter kan nog beter Aad de Mos nemen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma mei 24, 2010 12:21 pm

Kans is groot dat Sneijder weer naar Madrid gaat.

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 24, 2010 1:01 pm

Zlatan Son of God schreef:Kans is groot dat Sneijder weer naar Madrid gaat.
Ik hoop in dat geval dat Inter ze enorm laat bloeden. Het is toch van de gekke, zoiets?! De waanzin van de dag regeert.

What's next? Cambiasso ook terug naar Madrid?

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma mei 24, 2010 1:04 pm

Zlatan Son of God schreef:Kans is groot dat Sneijder weer naar Madrid gaat.
Denk je dat of baseer je dat op bronnen/informatie?
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 25, 2010 9:28 am

Belangrijke ontwikkeling in Italië: Berlusconi verkoopt een deel van Milan aan Gazprom, Milan gaat de markt op met het binnengekomen geld. Dzeko is het eerste doelwit.

Bij Milan moeten ze wel nu Inter de CL gewonnen heeft, hehe.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 25, 2010 9:39 am

Hahaha wat een club.

Die hebben 18 nieuwe spelers nodig..
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie