Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Het was Robertson, die voor de rest een prima wedstrijd speelde, zijn man. Arsenal heeft veel geblesseerde achterin en daar profiteren wij goed van. Spurs de lievelingetjes van jullie en de pundits, de laatste hadden na twee overwinningen het weer over een drie team race, gaan thuis op hun bek tegen Wolves.
Nee, het gaat tot het einde tussen ons en City.
Nee, het gaat tot het einde tussen ons en City.
YNWA
Omdat van Dijk nu pas op z'n 27e top is.... Daar heeft hij een hele lange weg voor moeten afleggen, die tijd had hij bij ons waarschijnlijk niet gekregen.Lionel schreef:Linksback stond ook te slapen toch?
Hoe kan het dat Ajax koos voor Mike van der Hoorn? En ook een topper als Luis Filipe is weggedaan voor een pak melk?
Wanneer City 7 punten los zou staan en over Arsenal heen zou walsen, zou Pep weer in de hoogste tonen geloofd worden...
Zag er goed uit bij Liverpool, waarbij m.n. de dienende rol van Shaquiri me verraste.
Zag er goed uit bij Liverpool, waarbij m.n. de dienende rol van Shaquiri me verraste.
-
Ik heb een groot deel van de 1e helft gezien; Liverpool speelde zeker goed, maar ik vraag me wel af wat voor comedy capers in de verdediging van Arsenal stonden. Dat niveau ben ik zelfs niet in de eredivisie gewend.
Dit dus. Maar dat kan niet want de PL is de beste competitie ter wereldWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik heb een groot deel van de 1e helft gezien; Liverpool speelde zeker goed, maar ik vraag me wel af wat voor comedy capers in de verdediging van Arsenal stonden. Dat niveau ben ik zelfs niet in de eredivisie gewend.

Ben benieuwd naar donderdag. Geen excuus voor Pep. Hij moet winnen. Net straks voor thuis tegen PSV. Als je kampioen wilt worden moet je het in een rechtstreeks duel in ieder geval een keer laten zien. Vorig jaar een aantal keren weggevaagd door Klopp.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Komt omdat die verdedigers tegen de absolute top speelde dan krijg je het gevoel dat ze er niets van kunnen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:maar ik vraag me wel af wat voor comedy capers in de verdediging van Arsenal stonden. Dat niveau ben ik zelfs niet in de eredivisie gewend.

YNWA
Defensie van Arsenal is al jaren niks. Net als die van Baffa.
Arsenal had ook nog eens 3 geblesseerde verdedigers, zeiden ze bij Sky.
Liverpool oogt goed, fit. Defensie staat goed, middenveld maakt enorm veel meters en voorin staan scherpschutters. Klopp kwam met een blauw oog de CL door, maar Liverpool haalt gemiddeld een goed niveau dit seizoen.
Arsenal had ook nog eens 3 geblesseerde verdedigers, zeiden ze bij Sky.
Liverpool oogt goed, fit. Defensie staat goed, middenveld maakt enorm veel meters en voorin staan scherpschutters. Klopp kwam met een blauw oog de CL door, maar Liverpool haalt gemiddeld een goed niveau dit seizoen.
Hij bedoelt dat Ajax van edsv moet winnen, thuis.InnerHarbour schreef:Net straks voor thuis tegen PSV
Liverpool speelt dit seizoen niet tegen edsv. En volgend seizoen ook niet trouwens.
- InnerHarbour
Ik zie dat wij donderdag tegen 12 spelen Antony Taylor is de ref. Onbegrijpelijk dat iemand die geboren en getogen in Manchester is City of United mag fluiten.
YNWA
Als hij voor United is speel je juist met 12 man.
IK GELOOF!!!!!!
Dit is wel een heel slechte manier om je in te dekken tegen een verlies... je kunt beter vriend...InnerHarbour schreef:Ik zie dat wij donderdag tegen 12 spelen Antony Taylor is de ref. Onbegrijpelijk dat iemand die geboren en getogen in Manchester is City of United mag fluiten.

Nergens voor nodig ook. Liverpool moet de andere prutsteams toch met gemak voor blijven?

- Cluijffert
Dit is wel het seizoen dat het voor de Reds moet gebeuren hoor. Heb Man City in jaren niet zo wisselvallig gezien. Chelsea haakt maar met moeite aan, Tottenham wisselt brille af met enorme fails. Zit Liverpool qua scheidsrechters ook al niet tegen, los van dat ze natuurlijk een erg kundige coach hebben en een prima team.
Leuk in ieder geval, ook voor onze Haagse Liverpool 'supporter'.
Leuk in ieder geval, ook voor onze Haagse Liverpool 'supporter'.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
IH is bang dat ze een keer niet een makkelijke pingel mee krijgenJaviskamp schreef:Dit is wel een heel slechte manier om je in te dekken tegen een verlies... je kunt beter vriend...InnerHarbour schreef:Ik zie dat wij donderdag tegen 12 spelen Antony Taylor is de ref. Onbegrijpelijk dat iemand die geboren en getogen in Manchester is City of United mag fluiten.![]()
Nergens voor nodig ook. Liverpool moet de andere prutsteams toch met gemak voor blijven?

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Kale minderrettigepleurishondtaylor, die wij als scheids nog niet hebben gehad dit jaar, wat een toeval, heeft ons al tig keer genaaid, die krijgt niet voor niks deze wedstrijd.elliquido schreef:Dat is inderdaad vreemd
Refs worden 4 weken van te voren aangesteld en toen stonden de blauwe divers toen nog een punt voor, nu zeven achter dus het is duidelijk wat er van de week moet gebeuren volgens die pleures fa.

YNWA
-
(En waarom wil de FA ook alweer dat Liverpool geen kampioen wordt...?)
- InnerHarbour
Een ingewortelde haat tegen alles wat Liverpool is vanuit Londen, Tory's-Labour.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:(En waarom wil de FA ook alweer dat Liverpool geen kampioen wordt...?)
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Overigens is het een red dus denk dat Liverpool er meer voordeel bij heeft dan City.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour

Ik moet wel zeggen dat succes vele vaders kent. Ik sta al jarenlang met dezelfde, voornamelijk Engelsen en Ieren de wedstrijden van Liverpool in OC te kijken en die groep was tegen Arsenal ineens driemaal ze groot. Veelal jonge Nederlanders.

YNWA
Gini en VVD... Hadden er geen Nederlanders gespeeld dan had het minder geboeid.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Na de lichting met Robben en Sneijder heeft Nederland eindelijk weer een idool op niveau met VVD.
Als jij niet zo vervelend zou zijn had ik ook nog wel eens kunnen juichen voor Liverpool.
Als jij niet zo vervelend zou zijn had ik ook nog wel eens kunnen juichen voor Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!