Manchester United, met of zonder Erik ten Hag
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Manchester United onder Mourinho
Haha dat was in februari 2003 tegen Arsenal. 99% van de Arena had op dat moment nooit gedacht dat Zlatan zou uitgroeien tot één van beste spelers van de afgelopen 10 jaar natuurlijk.
@Weekend Cees: Cruijff noemde ooit 'simpele techniek' het sterkste punt van Bergkamp. Daar bedoelde hij niet mee dat wat Bergkamp deed technisch simpel was. Een goede techniek was voor Cruijff een 'simpele techniek' en een simpele techniek had Zlatan juist niet.
Zlatan scoorde bij Ajax haast nooit, dat was niet voor niets. Dat die jongen talent had zag iedereen wel, maar hij deed veel te ingewikkeld.
Zlatan scoorde bij Ajax haast nooit, dat was niet voor niets. Dat die jongen talent had zag iedereen wel, maar hij deed veel te ingewikkeld.
- Monkey Tonk
Klopt toch wel aardig. Hij is wel beter geworden, met de jaren, maar het blijft toch eerst een circusvoetballer. Hij wil het nog steeds vaak veel te mooi doen. Moet je kijken hoe vaak hij klaar staat voor weer zo'n acrobatische halve omhaal. Hoe vaak gaat zo'n bal er nou in?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Cruijff zei over Zlatan: ""Hij heeft een goede techniek voor een slechte voetballer en een slechte techniek voor een goede voetballer". Dat is wel ff wat anders. Cruijffie zat er wat dat betreft (zoals wel vaker) vies naast.
Cynicus Capello heeft dat circusgedrag er voor een groot deel uitgeramd. De Serie A deed de rest.
- Monkey Tonk
Je kent die acrobatische halve omhaal toch wel?
Staat hij zo 'gekromd' te wachten, als een kat op z'n favoriete vogeltje, voordat hij zo mooi kan uithalen... In plaats van te wachten, voor een vrij kansloze actie, kun je ook naar de bal toegaan en die inkoppen. Is sneller hoor. En vergroot bovendien het doel, omdat hij die actie meestal bij de tweede paal maakt.
Staat hij zo 'gekromd' te wachten, als een kat op z'n favoriete vogeltje, voordat hij zo mooi kan uithalen... In plaats van te wachten, voor een vrij kansloze actie, kun je ook naar de bal toegaan en die inkoppen. Is sneller hoor. En vergroot bovendien het doel, omdat hij die actie meestal bij de tweede paal maakt.
- InnerHarbour
Voor iemand met zijn lengte en kracht is Zlatan een matige kopper, misschien verklaard dat het. Carroll en Beteke zijn veel mindere voetballers maar die kunnen echt een bal inkoppen.
YNWA
- Monkey Tonk
Op doel koppen is een kunst op zich. Het is ook helemaal niet leuk om op te oefenen, via voorzetten, want als je de bal een paar verkeerd raakt gaat de kop al suizen. Het in de lucht hangen en op het juiste moment de bal raken kun je volgens mij het best via een kopgalg trainen, zoals Pele liet zien. Zo ontwikkelde hij een fantastische kopstoot. Als je ziet hoe mooi hij in de lucht hangt, en de bal precies op het juiste moment hard inknikt... Voor mij heeft het qua timing en moeilijkheidsgraad iets als een fraaie duik van de hoge in het zwembad. Waar zie je nou een kopgalg vandaag? Een bal wegkoppen, zoals verdedigers, kan iedereen, maar een bal hard en gericht op doel koppen? Zelfs Cruijff kopte nauwelijks (een beroemde uitzondering daargelaten).
Als je ziet hoeveel geld voetballers vandaag verdienen, en hoe slecht ze vaak koppen. Volg het advies van Pele, zou ik zeggen, dan heb je direct een meerwaarde.
Als je ziet hoeveel geld voetballers vandaag verdienen, en hoe slecht ze vaak koppen. Volg het advies van Pele, zou ik zeggen, dan heb je direct een meerwaarde.
- InnerHarbour
En zojuist een echte Mourinho overwinning gezien, 10 man achter de bal en counteren maar. Die big nose die van Dortmund gekomen is vindt dat een heerlijk spelletje, ging er wel af met een enkelblessure.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op zo dec 11, 2016 8:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
De Spurs zijn ook een stelletje faalhazen hè in zo ongeveer elke wedstrijd die er echt om gaat. In de Europa League zie ik ze ook niet ver komen.
Hoog energie niveau deze wedstrijd.
Spurs speelde zeker de 1 e helft prima.
Sfeer in het stadion was ook zowaar prima.
Hoe die nummer 12 van spurs die bal er niet inkopte was een raadsel.
Zlatan matig, Rooney en blind mochten gezellig warmlopen. Rojo beviel mij wel.
Anyway, het was een mooie middag op old Trafford
Spurs speelde zeker de 1 e helft prima.
Sfeer in het stadion was ook zowaar prima.
Hoe die nummer 12 van spurs die bal er niet inkopte was een raadsel.
Zlatan matig, Rooney en blind mochten gezellig warmlopen. Rojo beviel mij wel.
Anyway, het was een mooie middag op old Trafford

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Zeker, het was amusant. Dat is wel eens anders geweest.
MU heeft in zulke wedstrijden wat mazzel nodig, want puur op kwaliteit winnen zit er niet in.

MU heeft in zulke wedstrijden wat mazzel nodig, want puur op kwaliteit winnen zit er niet in.
Knap, hoe je zonder zijn naam te noemen in het voorbijgaan weer een sneer uit weet te delen aan Van Gaal. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat maak jij ervan. 

Yopi heeft ook gelijk. De legacy van die-wiens-naam-niet-genoemd-mag-worden bestaat uit miskopen en oervervelend defensief stroopwafelvoetbal.Duke schreef:Knap, hoe je zonder zijn naam te noemen in het voorbijgaan weer een sneer uit weet te delen aan Van Gaal.
Kan niet.Lionel schreef:Het was beter onder LvG.
Never.
Nooit.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik zeg nergens dat Yopi geen gelijk heeft, ik vond alleen de manier waarop hij zijn stokpaardje weer uit de kast wist te halen grappig.wimpey schreef:Yopi heeft ook gelijk. De legacy van die-wiens-naam-niet-genoemd-mag-worden bestaat uit miskopen en oervervelend defensief stroopwafelvoetbal.Duke schreef:Knap, hoe je zonder zijn naam te noemen in het voorbijgaan weer een sneer uit weet te delen aan Van Gaal.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik heb gelijk! 

http://www.bbc.com/sport/football/38301330
Hmm, ik zou er nog een stuk of wat lozen, maar de spelers die bij OUT en AT RISK staan verkopen is alvast een begin.
Griezmann zou een optie zijn voor MU. Wat vinden jullie daarvan?
Hmm, ik zou er nog een stuk of wat lozen, maar de spelers die bij OUT en AT RISK staan verkopen is alvast een begin.
Griezmann zou een optie zijn voor MU. Wat vinden jullie daarvan?
- InnerHarbour
Pffffff, meer dan 320 miljoen euro uitgegeven en dankzij een gunstige loting nog net een FA cup gewonnen in twee jaar tijd.
YNWA
Gaat goed met die ploeg, vandaar dat het rustig is in dit topic de laatste dagen.
Die Zlatan is een betere spits dan Falcao of Fellaini.

Dat Zlatan goed kan voetballen weten we allemaal. Het verbaast me wel dat hij het ook laat zien in de PL ik dacht dat hij het fysiek toch zwaar zou krijgen, maar dat valt reuze mee.
Wat gaat er zo goed dan?wimpey schreef:Gaat goed met die ploeg, vandaar dat het rustig is in dit topic de laatste dagen.![]()
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ze spelen nu zoals Mourinho het graag ziet met veel mensen achter de bal op de counter. Verder zit ze het op het moment niet tegen, zie de tweede goal van Zlatan en Delay houdt hun counterspel minder vaak opWP_LeGeNd schreef:Dat Zlatan goed kan voetballen weten we allemaal. Het verbaast me wel dat hij het ook laat zien in de PL ik dacht dat hij het fysiek toch zwaar zou krijgen, maar dat valt reuze mee.

Je ziet dat de resultaatvoetbal trainers Conte, Rainiri, Mazzarini, Mourinho steeds meer de PL binnenkomen, doe mij Pochettino, Bilic, Guardiola en natuurlijk Jurgen Klopp

YNWA