Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di mar 13, 2012 8:54 am

Rishi schreef:Vermaelen met de winnende goal in de blessure tijd.

Van Persie die nu Tim Krul provoceert.... Afschuwelijke arrogante kwal dat het is.
Het ligt iets genuanceerder. Die Krul was de godgansetijd aan het tijdrekken en na die 2-1 deelde van Persie hem fijntjes mede dat hij nu zo veel als hij wilde kon tijdrekken, daar kon Krul dus niet tegen, tja.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 13, 2012 8:58 am

WP_LeGeNd schreef:
999 schreef:Een arrogante kwal met regelmatig gemene trekjes in het veld, wel een redelijk goede voetballer, zonder een bijzondere erelijst ..
Bergkamp had hetzelfde probleem.

Goede voetballer, maar speelde maar voor Arsenal. Ook hij was een goede voetballer met af en toe briljante momenten. Maar ook hij had af en toe hele gemene trekjes!
Maar voor Arsenal, 3 maal het landskampioenschap en 4 maal de FA cup gewonnen met Arsenal. Bergkamp heeft met zijn clubs alles behalve de CL gewonnen, Bergkamp was een der beste voetballers die Nederland ooit heeft gehad.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op di mar 13, 2012 9:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 13, 2012 9:04 am

Dat waren andere tijden. Nu is arsenal subtop.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 13, 2012 9:09 am

Ja dat lijkt me duidelijk dat het andere tijden waren aangezien Bergkamp nu de trainer van Ajax is, maar laten we nu niet gaan doen alsof Bergkamp "maar voor Arsenal" speelde. Arsenal was in die tijd de absolute top in Engeland, toen ook al een van de beste competities in Europa.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 13, 2012 9:52 am

Dat zeg ik toch ook?
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » di mar 13, 2012 10:07 am

InnerHarbour schreef:Ja dat lijkt me duidelijk dat het andere tijden waren aangezien Bergkamp nu de trainer van Ajax is, maar laten we nu niet gaan doen alsof Bergkamp "maar voor Arsenal" speelde. Arsenal was in die tijd de absolute top in Engeland, toen ook al een van de beste competities in Europa.
De internationale verhoudingen lagen toen wel anders. Engeland mocht toen pas net weer meedoen in Europa en had een behoorlijke achterstand, Spanje en Italië maakten de dienst uit. Als je een beetje chargeert zou je kunnen zeggen dat Bergkamp voordeed hoe er in de 20e eeuw gevoetbald kon worden. Wat dat betreft kan ik het boek "Fever Pitch" van de ook anderzins beroemde schrijver Nick Hornby aanraden.

Ik wil niks afdoen aan de enorme impact van Bergkamp, maar het Arsenal van toen had eigenlijk alleen af te rekenen met Man U wat erg ouderwets voetbalde en werd niet elk jaar leeggekocht door een Sjeik terwijl het moest opboksen tegen ook nog een Russische oligarch. Het was ook veel minder een onemanteam met Viera, eerst Wright en later Henry, Pires die daar een fantastische periode heeft gehad etc. Nu is Rosicky weer op de weg terug maar het is nu toch Van Persie en dan een hele tijd niets, terwijl er toen 3 namen waren die nooit ter discussie stonden.

Ik vind het een beetje flauw om Van Persie nu tegen te werpen dat hij ervoor kiest de kar te trekken en een club met wat minder mogelijkheden omhoog te trekken ipv te kiezen voor een koopclub die het geld gebruikt om de concurrentie te verzwakken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 13, 2012 11:16 am

Rishi schreef:Dat zeg ik toch ook?
Sorry, ik begreep je verkeerd.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 13, 2012 11:17 am

Wat dat betreft kan ik het boek "Fever Pitch" van de ook anderzins beroemde schrijver Nick Hornby aanraden.

Way ahead of you. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 13, 2012 11:23 am

InnerHarbour schreef:
Rishi schreef:Dat zeg ik toch ook?
Sorry, ik begreep je verkeerd.
I forgive you :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di mar 13, 2012 2:57 pm

Ik bedoelde inderdaad dat Arsenal Internationaal niet veel voorstelde in de grootste periode van Bergkamp. Er waren zat mensen die toen vonden dat hij eigenlijk een stapje hogerop had moeten gaan (maar wegens zijn vliegangst ging dat natuurlijk niet).

Frank

Bericht door Frank » za mar 17, 2012 8:02 pm

FA Cup-duel gestaakt vanwege hartaanval Muamba

17/03/2012 19:32

De wedstrijd tussen Tottenham Hotspur en Bolton Wanderers in de zesde ronde van het FA Cup-toernooi is zaterdag gestaakt. De reden daarvan is de hartaanval die Fabrice Muamba kreeg.

Kort voor rust werd het helemaal stil op White Hart Lane, toen Muamba naar de grond zakte. De 23-jarige middenvelder kreeg een hartaanval en werd op het veld gereanimeerd, waarna hij per brancard naar de catacomben werd gedragen. Daarvandaan werd hij naar een ziekenhuis vervoerd.

Scheidsrechter Howard Webb besloot na het voorval de wedstrijd te staken. De stand was op dat moment 1-1. Bolton kwam in de zesde minuut op voorsprong door een eigen treffer van Gareth Bale, maar vijf minuten zorgde Kyle Walker al voor de gelijkmaker.
VI.nl
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

zeux

Bericht door zeux » za mar 17, 2012 8:47 pm

Heftig.

mail online
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

999

Bericht door 999 » za mar 17, 2012 11:06 pm

Toestand Muamba (Bolton) kritiek
De toestand Fabrice Muamba,die in het
duel van Bolton Wanderers met Tottenham
Hotspur ineens onwel raakte,is kritiek.
Dat meldt zijn club Bolton.Muamba is op
de intensive care van het London Chest
Hospital opgenomen.

De in Congo geboren Engelsman zakte in
de 41ste minuut van de wedstrijd,zonder
een tegenstander in de buurt,in elkaar.
Al snel werd duidelijk dat de situatie
levensbedreigend was.Minutenlang werd
op het veld door een zestal toegesnelde
medici geprobeerd Muamba te reanimeren.

Arbiter Howard Webb besloot in overleg
met beide zwaar aangeslagen ploegen het
duel in de kwartfinales van de FA Cup
na het incident niet te hervatten.
Blij met de punten ...

T82

Bericht door T82 » di mar 20, 2012 9:31 am

'Chelsea wil Krul en Tioté wegkapen bij Newcastle'
Chelsea gaat een poging wagen om Tim Krul en Cheik Tioté naar Londen te halen. De topclub heeft in totaal 36 miljoen euro over voor het tweetal.

Dat schrijft The Independent. Chelsea is bezig met een verjongingsproces en het aantrekken van Tioté (25) en Krul (23) past perfect in die plannen, meent eigenaar Roman Abramovich.

Voor Tioté, die eerder voor FC Twente en Roda JC Kerkrade speelde, heeft Chelsea 24 miljoen euro over. Voor Krul, die bezig is aan zijn eerste seizoen als basisspeler in de Premier League, wil Chelsea twaalf miljoen euro betalen.

Krul, die eerder dit seizoen zijn contract bij Newcastle verlengde, moet bij Chelsea de strijd aan gaan met eerste keus Petr Cech. De Tsjech geniet niet meer het volledige vertrouwen van Abramovich.

VP

jabu

Engeland en Schotland

Bericht door jabu » di mar 20, 2012 10:19 am

24 miljoen voor Tioté? Hoeveel is Brama dan wel niet waard!

Baseman

Bericht door Baseman » di mar 20, 2012 11:51 am

Pffff, wat een enorm bedrag voor Tioté inderdaad :excited.gif:
Ook lekker voor Courtois als Chelsea Krul haalt...

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 20, 2012 9:02 pm

Tiote en Ramires op 1 middenveld.. Daarmee gaat Abra zijn wens natuurlijk zien uitkomen.
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr mar 23, 2012 10:16 am

AD Sport schreef:'Chelsea biedt Guardiola 48 miljoen netto'

Chelsea doet er alles aan om Barcelona-trainer Pep Guardiola naar Londen te halen. Volgens tabloid The Sun kan de succescoach 48 miljoen netto verdienen als hij een vierjarig contract ondertekent.

Roman Abramovich. © reuters.
Het zou Guardiola in één klap de best betaalde trainer ter wereld maken. Het contract van de Spaanse trainer loopt na dit seizoen af bij Barcelona. Maandenlange onderhandelingen hebben nog niet geleid tot een nieuwe verbintenis.

Chelsea ontsloeg enkele weken geleden de Portugese trainer Andre Villas-Boas, die 'slechts' 5,3 miljoen per jaar verdiende.

Chelsea-eigenaar Roman Abramovich ziet in Guardiola de ideale kandidaat om het kwakkelende Chelsea weer uit het slop te trekken. De coach van Barcelona staat nog hoger genoteerd op het verlanglijstje dan Real Madrid-trainer José Mourinho.
Tjah, dit gaat nergens meer over.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Baseman

Bericht door Baseman » vr mar 23, 2012 10:28 am

Waanzin...

999

Bericht door 999 » vr mar 23, 2012 10:55 am

En daarna een bod op Messi ..
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » vr mar 23, 2012 12:20 pm

Gestoord. Trainers zouden gewoon moeten weigeren om daar coach te worden. Net als bij Palermo. Idiote voorzitters...
IK GELOOF!!!!!!

Feest

Bericht door Feest » vr mar 23, 2012 12:31 pm

The Sun. Pulp.

wimpey

Bericht door wimpey » vr mar 23, 2012 6:26 pm

Baseman schreef:Waanzin...
Abra betaalt wél uit eigen zak. :hypocrite.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr mar 23, 2012 7:22 pm

Rishi schreef:Gestoord. Trainers zouden gewoon moeten weigeren om daar coach te worden. Net als bij Palermo. Idiote voorzitters...
Even serieus. Als jou een bod wordt gedaan van € 12.000.000,-- jaarinkomen voor 4 jaar, dan weiger jij dat te aanvaarden?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

999

Bericht door 999 » vr mar 23, 2012 8:28 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Rishi schreef:Gestoord. Trainers zouden gewoon moeten weigeren om daar coach te worden. Net als bij Palermo. Idiote voorzitters...
Even serieus. Als jou een bod wordt gedaan van € 12.000.000,-- jaarinkomen voor 4 jaar, dan weiger jij dat te aanvaarden?
Daar gaat het toch niet om.Punt is dat er vanuit de tak voetbal ( of welke sport dan ook ) geen € 12.000.000,-- jaarinkomen voor 4 jaar salaris geboden moet worden.Dat is gewoon absurd, net zoals het verdienen van 33 miljoen in het jaar.Is toch allemaal 12000 % de verkeerde kant doorgeschoten ..

Wat doen we over tien jaar ?.

120 miljoen salaris per jaar voor een speler zoals Messi ?, 60 miljoen voor een trainer per jaar ..

Dit gaat echt nergens meer over .. behalve dan kampioenschappen kopen .. Oja, linksom of rechtsom ook dat geld moet weer " ergens " vandaan komen ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie