Say what?Lionel schreef:
Bij City is KDB back. Die rollen morgen CP wel op.
Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
-
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
Ja laat het voorspellen maar aan Rishi over.
Chelsea ook verloren.

Chelsea ook verloren.

YNWA
Ging er wel vanuit dat KDB zou starten hé... Waar is Silva?
IK GELOOF!!!!!!
6 punten los!

- InnerHarbour
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Blijkbaar niet officieel maar hij ging wel vrij makkelijk liggen.Lionel schreef:Trouwens, IH... Schwalbe van Salah?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Schwalbe nee, soft penalty ja.Lionel schreef:Trouwens, IH... Schwalbe van Salah?
YNWA
Zit niet goed tussen Klopp en zijn spelergroep.
https://www.goal.com/en/news/moreno-i-d ... 2prl1ohjsh
Misschien moet Valentijn Driessen er een staaltje onderzoeksjournalistiek op los laten!

https://www.goal.com/en/news/moreno-i-d ... 2prl1ohjsh
Misschien moet Valentijn Driessen er een staaltje onderzoeksjournalistiek op los laten!
- InnerHarbour
Ik kan alleen maar hopen dat die kamikazepiloot in januari verkocht wordt. Milner en Clyne kunnen ook fullback spelen als backup.
YNWA
- InnerHarbour
Dit bericht wordt al 4 transferperiodes herkauwd en alleen maar vanwege Klopp's Dortmund verleden en omdat wij Amerikaanse eigenaren hebben.Liverpool are on the verge of beating Arsenal to land Dortmund winger Christian Pulisic
YNWA
Defensie Arsenal is bagger, maar Liverpool maakt daar prima gebruik van. 4 goals voor rust van de voorhoede. 

Alle credits voor Liverpool maar wat staat Arsenal matig te verdedigen. Het is echt Arsenal van al een hele lange tijd. Ziet er leuk uit maar tegen de grotere teams staan ze er nooit. Maar nogmaals, Liverpool straft het genadeloos af. Vond wel de strafschop makkelijk gegeven. Als Liverpool zin heeft wordt het 8-1
Van achteren door de benen van Salah tot 2 keer toe de bal proberen te spelen. Alleen voor domheid verdient die Sokratis al een pingel tegen...columbus schreef: Vond wel de strafschop makkelijk gegeven.
Hahaha! Dat zeker! Die Sokrates zou gewoon bankzitter zijn bij Ajax of PSV. Die kan er echt geen moer van. Maar, ik vond de penalty vrij makkelijk gegeven. Er is zeker wel contact maar het viel wel mee.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dit is zogenaamde de sterkste competitie ter wereld hahahaha
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Liverpool doet het simpelweg goed. Kudo's voor Klopp.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die Mustafi is ook bagger. En wat die Kolasinac vandaag aan het doen was is me ook nog altijd niet duidelijk. Baggerploeg dat Arsenal.columbus schreef:Hahaha! Dat zeker! Die Sokrates zou gewoon bankzitter zijn bij Ajax of PSV. Die kan er echt geen moer van. Maar, ik vond de penalty vrij makkelijk gegeven. Er is zeker wel contact maar het viel wel mee.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De nummer 1 tegen de nummer 4 was het toch? In de breedte zal de PL vast wel de sterkste competitie zijn.
Maar de top in Spanje veegt de vloer aan met die van Engeland.
Maar de top in Spanje veegt de vloer aan met die van Engeland.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Heerlijk om te zien hoe klote het is voor de haters en dan is het nog niet eens April. 

YNWA
Je hebt nog helemaal niks. Maar van de week wel weer ouwehoeren dat de PL de sterkste competitie is. Maar kijk nou naar Arsenal. Dat kan toch niet?
Liverpool heeft z'n zaken daarentegen prima op orde. Van Dijk is een klasbak. Beste verdediger ter wereld dit laatste halfjaar.
Liverpool heeft z'n zaken daarentegen prima op orde. Van Dijk is een klasbak. Beste verdediger ter wereld dit laatste halfjaar.
IK GELOOF!!!!!!
In ieder geval de CV met de grootste impact op het team. En dat zegt wel wat als je bovenaan staat in de PL.
IK GELOOF!!!!!!
Eens, maar heeft wel praktisch elke wedstrijd een "Van Dijkie". Stond gisteren bij de 0-1 van Maitland-Niles ook een beetje te pitten.Lionel schreef: Van Dijk is een klasbak. Beste verdediger ter wereld dit laatste halfjaar.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Linksback stond ook te slapen toch?
Hoe kan het dat Ajax koos voor Mike van der Hoorn? En ook een topper als Luis Filipe is weggedaan voor een pak melk?
Hoe kan het dat Ajax koos voor Mike van der Hoorn? En ook een topper als Luis Filipe is weggedaan voor een pak melk?
IK GELOOF!!!!!!