Jol's ex Moniz neemt het over. Tot einde seizoen.Rishi schreef:En hij heeft toch een betere selectie dan Jol had hoor..
Ben benieuwd wie HSV gaat halen. Een 'naam', da's wel zeker. Gokje: Schuster.
Moderator: mods
Jol's ex Moniz neemt het over. Tot einde seizoen.Rishi schreef:En hij heeft toch een betere selectie dan Jol had hoor..
www.ad.nl'Frank Rijkaard in beeld bij HSV'
HAMBURG - Frank Rijkaard is een van de kandidaten voor de trainerspost bij HSV. Dat meldden verschillende Duitse media dinsdag, waaronder de doorgaans goed ingevoerde Hamburger Morgenpost. De trainer van de Turkse topclub Galatasaray wordt in één adem genoemd met Christoph Daum, Gérard Houllier, Bernd Schuster, Jürgen Klinsmann en Joachim Löw.
Dat Rijkaard wordt genoemd voor de opvolging van de maandag ontslagen Bruno Labbadia wekt geen bevreemding. Met een drie Nederlanders op cruciale posities, verdediger Joris Mathijsen en de aanvallers Ruud van Nistelrooy en Eljero Elia, kan de oud-bondscoach van Oranje mogelijk de schwung terugkrijgen in Hamburg.
Volgens de Hamburger Morgenpost is Rijkaard ontevreden bij zijn huidige club Galatasaray. De Turkse club zal dit seizoen naast de landstitel grijpen, maar gezien de eerder behaalde resultaten met Barcelona is de Nederlander een goede kandidaat.
HSV maakt in elk geval het seizoen af met de Nederlandse techniektrainer Ricardo Moniz.
Muller fileert Bochum toch even met 3 goals.Thijs schreef:Bremen op 0-2
4 keer kampioen in 3 landen. Fantastisch. Hij flikt het overal.Jöhnk schreef:Van Gaal is dus kampioen geworden bij elke club waar hij gewerkt heeft.
Deze snap ik niet helemaal? Drie keer met Ajax, twee keer met Barcelona, één keer met AZ en één keer met Bayern.wimpey schreef:4 keer kampioen in 3 landen. Fantastisch. Hij flikt het overal.Jöhnk schreef:Van Gaal is dus kampioen geworden bij elke club waar hij gewerkt heeft.
dat bedoel ik maar...Van Gaal: "Dit betekent heel veel voor me"
Louis van Gaal heeft zijn belangrijkste missie bij Bayern München al volbracht. De Nederlandse trainer kreeg een jaar geleden van de clubleiding de opdracht mee om de Duitse kampioensschaal naar Beieren te brengen.
Na de overwinning zaterdag op VfL Bochum (3-1) is dat doel zo goed als bereikt. "We hebben het belangrijkste doel gehaald, de Duitse titel", aldus Van Gaal, die redelijk koel bleef in het feestgedruis in de Allianz Arena.
"Dit betekent heel veel voor me", gaf de succesvolle Amsterdammer wel toe. "Ik denk dat er niet veel trainers in Europa zijn die in drie landen kampioen zijn geworden." Van Gaal deed dat in Nederland met Ajax en AZ, in Spanje vierde hij de titel met FC Barcelona. "Daar ben ik heel trots op. Nu willen we nog meer winnen."
Bayern München kan in mei drie hoofdprijzen pakken. Volgende week zaterdag staat in Berlijn de uitreiking van de kampioensschaal op het programma. Op 15 mei strijdt Bayern met Werder Bremen om de Duitse beker, een week later gaat het tegen Internazionale om de Champions League. "FC Bayern is de beste vereniging waar ik tot nu toe heb gewerkt", concludeerde Van Gaal.
Een leuke quizvraag."Ik denk dat er niet veel trainers in Europa zijn die in drie landen kampioen zijn geworden."
Geldt ook voor Wenger. Runner up in Japan en wel de beker gewonnen.Khraa schreef:Aad de Mos heeft het zelfs bijna nog gehaald! Alleen won hij in Qatar de beker ipv de titel.
Huh?Rishi schreef:Stik maar lekker in Munchen Louis... Kutvent dat je bent.