Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Lahm is van origine een linksback, wimpey.
@Toppie: Van Gaal wil Van der Wiel niet meer sinds het twitter-incident. Gelukkig maar.
@Toppie: Van Gaal wil Van der Wiel niet meer sinds het twitter-incident. Gelukkig maar.
Echt?Jöhnk schreef:Lahm is van origine een linksback, wimpey.

Van Gaal wil rechtspoot Lahm niet op links hebben. Want aan die kant heeft ie met Ribery al een rechtsbenige speler. Op rechts heeft ie met Robben een linkspoot. Die 2 trekken naar binnen en de backs moeten de lijn houden en voor de overlap zorgen. Daarom is ie op zoek naar een linksbenige linksback.
Lahm staat trouwens in de interesse van Barca, Man U, Chelsea en RM. Dus dat kan financieel lucratief worden voor Bayern. Maar pas wanneer hij vertrekt, komt iemand als Rafinha (een matige speler i.m.o.) in beeld.
Ik geloof Ludwig niet v.w.b. dat Twitter-geintje. Die tattoos zullen hem veel meer storen. Stel je voor: 9 veldspelers met korte mouwen en 1 met een tattoo-sleeve. Daar gaat Ludwig's uniformiteit!!!
Wist je niet, he?wimpey schreef:Echt?![]()

Ik vind Lahm een vrij vlakke speler op rechts. Weet niet precies waarom, maar op links was ie wereldtop. Op rechts niet.
Eens. Ludwig's stramien haalt niet het beste uit Lahm. Die jongen past bij Barca, want hij kan echt geweldig voetballen. En qua linksbacks heeft Barca geen speler van het niveau Lahm.Jöhnk schreef: Ik vind Lahm een vrij vlakke speler op rechts. Weet niet precies waarom, maar op links was ie wereldtop. Op rechts niet.
Ludwig gaat voor Emanuelson en Stekelenburg.
Moet ik nog zien. De vorige aankopen uit de Nederlandse competitie waren geen succes.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
Verhoudingsgewijs is Stekelenburg toch wel van een ander niveau dan Braafheid en Pranjic. En sowieso heel wat beter dan die Butt.joey schreef:Moet ik nog zien. De vorige aankopen uit de Nederlandse competitie waren geen succes.
-
Heel Europa gaat achter Greg v/d Wiel aan, dus ik denk niet eens dat Louis de kans krijgt.
Verder moet hij naarstig op zoek naar een stel nieuwe centrale verdedigers. En laat die van ons dit jaar exelleren......
Verder moet hij naarstig op zoek naar een stel nieuwe centrale verdedigers. En laat die van ons dit jaar exelleren......
Whitey on the moon.
Bayern met 7-0 gewonnen van Hannover.
Ze draaien daar trouwens 'tulpen uit Amsterdam' als Robben scoort. Waar slaat dat op?
Ze draaien daar trouwens 'tulpen uit Amsterdam' als Robben scoort. Waar slaat dat op?
En dan al die Duitsers 'Bommen op...' zingen? 

Die zingen dat niet, die doen het gewoon.
-
- AT Toto winner 15/16
GangstaRiB schreef:Verder moet hij naarstig op zoek naar een stel nieuwe centrale verdedigers. En laat die van ons dit jaar exelleren......
Die zijn verdedigend veel te zwak voor de BuLi. Zeker Vertonghen.
Het stinkt aan alle kanten!
Hij zit anders wel heel stevig in het zadel.joey schreef:Moet ik nog zien. De vorige aankopen uit de Nederlandse competitie waren geen succes.

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Zie ik wel gebeuren inderdaad.goodfella schreef:Ludwig gaat voor Emanuelson en Stekelenburg.
Face your fears and live your dreams, No Fear
De Dominee schreef:Zie ik wel gebeuren inderdaad.goodfella schreef:Ludwig gaat voor Emanuelson en Stekelenburg.
Urby denk ik niet toen ik dat bericht las dacht ik ook aan Steek. Zou prima zijn voor hem niet voor Ajax we hebben Vermeer ook niet slecht toch ?
Urby en Stekelenburg verkopen zou een geschenk uit de hemel zijn. Net als het geweldig zou zijn als PSV Aissati zou overnemen. Scheelt vrij veel aan salaris. Zeker Stekelenburg verdient belachelijk veel.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Giacomo Puccini
Hoeveel dan? 5 Miljoen?Bertje schreef:Urby en Stekelenburg verkopen zou een geschenk uit de hemel zijn. Net als het geweldig zou zijn als PSV Aissati zou overnemen. Scheelt vrij veel aan salaris. Zeker Stekelenburg verdient belachelijk veel.
Waar haal je in Godsnaam een keeper vandaan van het niveau Stekelenburg? Ja, in de Premier League weet ik er wel een paar, maar die verdienen nog meer dan 5 miljoen.
Ajax!
Stekelenburg is niets bijzonders en verdient meer dan twee miljoen per jaar.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Giacomo Puccini
Stekelenburg is de enige keeper in de Eredivisie die iets bijzonders is. En zijn beste 10 jaren komen nu. Contract voor het leven en loonsverhoging geven.
Ajax!
Dat is niet waar. Romero en Velthuizen zijn ook twee goede keepers die het nog ver gaan schoppen. Maar Stekelenburg is wel de beste goalie van dit seizoen. Met afstand.
Chris a.k.a Giiser
Vind hem dit seizoen juist wel bijzonder. Eindelijk. Hij pakt regelmatig punten voor Ajax, in de zin dat hij op belangrijke momenten lastige ballen uit het doel ronselt. Pakt ook hoge ballen nu vaak goed.Bertje schreef:Stekelenburg is niets bijzonders en verdient meer dan twee miljoen per jaar.
Ajax gaat er met Vermeer in ieder geval op achteruit.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik vind Stekelenburg ook steeds beter worden. Dit seizoen was hij zelfs gewoon goed. Waar hij vorig jaar kut was heeft hij zich dit seizoen echt gerevancheerd. Nu dezelfde prestaties in Europa en de top komt langs voor hem. Het WK zou hem goed doen..

IK GELOOF!!!!!!
Le Monde meldt vandaag dat Ribery in belangstelling van de Parijse politie en mischien meerderen staat, i.v.m. solicitatie van een minderjarige prostitue. Ik heb moeite dit precies in het Nederlands uit te drukken, maar ik hoop van harte dat dat niets wordt.