Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr nov 14, 2008 1:30 pm

Foutje van mij, even in de war.

Maar allebei de goals waren grove blunders van zijn kant dus.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

999

Bericht door 999 » za nov 15, 2008 4:36 pm

Babel raakt gefrustreerd door bijrol bij Liverpool

15/11/2008 15:39

Ryan Babel zit meer dan hem lief is op de bank bij Liverpool. De Oranje-international ambieert ook een andere rol bij <>The Reds.

'Ik ben tevreden over mijn niveau', zegt Babel in The Guardian. 'Maar mijn situatie is ook duidelijk. Ik word niet een van de elf basisspelers. Dat is moeilijk, het frustreert me.' Manager Rafael Benítez deed dit seizoen veertien keer een beroep op de oud-Ajacied, waarvan tien keer als invaller.

De bescheiden rol bij Liverpool zit Babel dwars. 'Ik kan mezelf wel zeggen dat ik pas 21 jaar ben en nog aan het begin van mijn carrière sta', vervolgt de international. 'Maar het wordt steeds lastiger voor mij omdat ze me steeds weer zeggen dat ik jong ben en mijn tijd nog wel zal komen. Ik ben misschien niet het meest geduldige type. Ik wil liever vandaag dan over drie of vier jaar een voorname rol gaan spelen.'

En als Babel op het veld komt, dan is hij niet echt gelukkig met zijn rol als winger. 'Ik heb altijd gezegd dat ik als spits wil spelen', aldus de international. 'Natuurlijk kan het geen kwaad dat ik soms in een andere positie kan spelen. Maar steeds weer? Ik was in Nederland een aanvaller, ik ben opghegroeiud als een aanvaller. Dat is de rol die ik wil spelen.'
Blij met de punten ...

Harm

Bericht door Harm » za nov 15, 2008 5:08 pm

Bij Ajax was hij toch ook winger? Natuurlijk betaalde Liverpool een ongelofelijke smak geld voor hem, maar als hij er nu eerst voor gezorgd had dat hij onomstreden was in Nederland en bij het Nederlands elftal, dan was hij heel anders bij zijn nieuwe club binnengekomen. En Benitez had hem hier al voor gewaarschuwd als hij naar Peking zou gaan.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za nov 15, 2008 5:41 pm

Arsenal verliest thuis tegen onze groepsgenoot in de UEFA cup.

Gomes weer met een blunder voor de Spurs. Later pakt ie nog wel een vrije trap erg mooi uit de kruising.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 15, 2008 6:07 pm

Hilarisch weer. Wat een gestuntel. De supporters van Tottenham juichen en klappen cynisch als hij een bal pakt.

joey
Erelid

Bericht door joey » za nov 15, 2008 7:01 pm

Hoe is het toch mogelijk? Baseman zal wel zeggen dat Gomes zijn thuis in Eindhoven mist. :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Frank

Bericht door Frank » za nov 15, 2008 7:04 pm

Lijkt me vrij duidelijk, Gomes is heel zijn vertrouwen wat hij in Eindhoven wel had kompleet kwijt. Ik weet niet wat de Spurs nog op de bank hebben zitten, maar ik zou er als trainer onderhand wel over denken om hem een paar wedstrijden uit de basis te laten.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za nov 15, 2008 7:05 pm

Cesar (ex-Real Madrid en Real Zaragoza).
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Harm

Bericht door Harm » za nov 15, 2008 7:59 pm

Afgelopen week stond er een andere vervanger in de goal.

Frank

Bericht door Frank » za nov 15, 2008 8:15 pm

Als je die wedstrijd tegen Liverpool om de Carlington Cup bedoelt werd Gomes volgens de eigen website van de Spurs gewoon vervangen door Cesar, Harm

Dat is ook niet meer een van de jongste, die Cesar. Is al 37....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

LucaS

Bericht door LucaS » za nov 15, 2008 8:26 pm

Wat een jankerd die Babel. Ga dan ook niet op je 19e naar het buitenland
I think I lost my fucking headache

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za nov 15, 2008 8:52 pm

Frank schreef:Als je die wedstrijd tegen Liverpool om de Carlington Cup bedoelt werd Gomes volgens de eigen website van de Spurs gewoon vervangen door Cesar, Harm

Gomes werd ondersteboven gekegeld en moest vervangen worden. Dit wel nadat hij 2 keer mis zat bij een corner.

Ik denk dat Redknapp in de wintersport de keeper van Portsmouth gaat halen. Ook een clown trouwens.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo nov 16, 2008 12:31 am

Harm schreef:Afgelopen week stond er een andere vervanger in de goal.
Nee hoor, was gewoon Cesar.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Deli
Contacteer:

Bericht door Deli » zo nov 16, 2008 8:26 pm

Raymon schreef:
Frank schreef:Als je die wedstrijd tegen Liverpool om de Carlington Cup bedoelt werd Gomes volgens de eigen website van de Spurs gewoon vervangen door Cesar, Harm

Gomes werd ondersteboven gekegeld en moest vervangen worden. Dit wel nadat hij 2 keer mis zat bij een corner.

Ik denk dat Redknapp in de wintersport de keeper van Portsmouth gaat halen. Ook een clown trouwens.
Dan heb ik serieus liever Gomes.
Alles is beter dan James....

Spurs hebben sowieso een verleden met dubieuze keepers...maar die zou dus echt alles slaan: Robinson wegdoen en James halen... :confused.gif:
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

jabu

Bericht door jabu » di nov 18, 2008 1:47 pm

Gomes gaffe is a real sinker for Harry

HARRY REDKNAPP has been walking on water since taking over at Spurs but his unbeaten start was sunk yesterday by another dire display by goalkeeper Heurelho Gomes.

Gomes was so bad that Spurs fans must have felt like chucking him into the adjacent Thames.

The erratic Brazilian has already made enough mistakes since joining Spurs from PSV Eindhoven for £8.8million to star in his own DVD of goalkeeping gaffes.

And the one he made in the 33rd minute yesterday to put Fulham on their way will surely survive as blunder of the season.

Even though Jonathan Woodgate got a slight deflection on a gentle Simon Davies cross, there was no danger as Gomes prepared to field the ball at his near post.

Bounce
Inexplicably, Gomes allowed the ball to bounce against his chest then manoeuvre it behind himself as if he was playing pass the parcel into the bottom corner. It really was a case of throwing one in.

Manager Redknapp said: “I know we didn’t really get into the game but you can’t legislate for a mistake like that. It was farcical.

“But what can I do at the moment? I have got to stick by the lad. All I have got in reserve is a 37-year-old from Spain, Cesar Sanchez, and kids.

“So what we have to do is work with the lad and try to get into his head. He will have to do plenty of work with the goalkeeping coach.”

Jellyfish
Apparently they called Gomes The Octopus in Holland...I’m afraid he is now more The Jellyfish. But his terrible display should not detract from another impressive Fulham performance. They tore into Tottenham with pace and invention.

The understanding between strikers Andy Johnson and Bobby Zamora constantly occupied Woodgate and Ledley King, while the midfield partnership of Jimmy Bullard and Danny Murphy dictated the high tempo.

Luka Modric did get a decent shot in for Spurs on 27 minutes but it flashed just wide, as did a David Bentley half-volley soon after.

The in-form Darren Bent could have snatched a lead on 31 minutes but he made a mess of Tom Huddlestone’s flighted pass.

Two minutes later came the Gomes gaffe and Fulham really stepped on the gas.

With Modric forced out with a groin strain, Redknapp sent on striker Roman Pavlyuchenko but he failed to make the required impact.

It wasn’t until Fraizer Campbell replaced Bent that Spurs posed any serious problems for Fulham.

Loose
And in the 81st minute, Campbell cleverly beat keeper Mark Schwarzer with a side-footer from a difficult angle 12 yards out.

By then, though, Johnson had given Fulham breathing space when he rammed home a loose ball in the 70th minute after Spurs had failed to clear a corner.

In stoppage time, Bullard nearly made it even more convincing when he let fly a 25-yard screamer but, on this occasion, Gomes made a genuinely top-class save.

Fulham boss Roy Hodgson offered Gomes some sympathy, saying: “It was an unfortunate mistake and I feel sad for him.”

The Fulham fans didn’t have any such sympathy as they chanted “Dodgy Keeper”. They were spot on.
News of the World

Baseman

Bericht door Baseman » wo nov 19, 2008 8:17 am

Gomes ruilen tegen Isaksson ? :hypocrite.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo nov 19, 2008 8:50 am

Baseman schreef:Gomes ruilen tegen Isaksson ? :hypocrite.gif:
Na de 27e vind ik het best...voor nu nog onzeker blijven graag... :headbang.gif: :necsjaal.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do nov 20, 2008 4:30 pm

www.sportweek.nl schreef:Spurs-legende gaat samenwerken met Heurelho Gomes

--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 20-nov-2008 13:53

Tottenham Hotspur heeft Tony Parks benoemd tot nieuwe keeperstrainer. De 45-jarige Parks volgt Hans Leitert op, die werd ontslagen na enkele fouten van Heurelho Gomes (foto).

Parks’ naam staat met gouden letters in de annalen van de Spurs: door zijn gestopte strafschop won de club in 1984 de UEFA Cup ten koste van Anderlecht. In zijn 22-jarige loopbaan, tussen 1980 en 2002, speelde Parks voor vijftien clubs. (MA)

jabu

Bericht door jabu » do nov 20, 2008 5:18 pm

Geloof er niets van. Lemic zorgt er natuurlijk voor dat Flávio Tenius komt. :hypocrite.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » vr nov 21, 2008 8:30 am

Dat was toen een wens van Gomes zelf, maar die zal bij de Spurs weinig te willen hebben momenteel...

Baseman

Bericht door Baseman » vr nov 21, 2008 1:30 pm

Dit gaat weer nergens over:
'75 miljoen en megasalaris Buffon'

MANCHESTER - Manchester City heeft volgens La Gazzetta dello Sport vrijdag een bod van 75 miljoen euro uitgebracht op doelman Gianluigi Buffon van Juventus.

Voor de 30-jarige Italiaan zou in Manchester een vijfjarig contract klaarliggen, met een jaarsalaris van 15 miljoen euro, aldus de Italiaanse sportkrant

De club uit de Engelse Premier League werd in de zomer opgekocht door de Abu Dhabi United Group, een investeerdersgroep uit het Midden-Oosten met een vermogen van miljarden euro's.

Manchester City slaagde er al in om de Braziliaanse spits Robinho voor ruim 40 miljoen euro los te weken bij Real Madrid. (ANP)

www.sportwereld.nl

Lionel

Bericht door Lionel » vr nov 21, 2008 1:33 pm

Zou een goede zet zijn!
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » vr nov 21, 2008 1:51 pm

Een schande! Alleen als het een schenking zou zijn aan de club, zou het wellicht nog enigszins te verdedigen zijn:
Schulden bedreigen clubs Premier League
door Yolanda Bobeldijk. woensdag 22 oktober 2008 | 02:45 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 22 oktober 2008 | 11:32

Tekstgrootte

Het Emirates Stadium van Arsenal. De Londense club hoopt dat het de lening om het stadion te kunnen bekostigen kan aflossen door de verkoop van ex- tra seizoenskaarten. foto Andy Rain/EPA
LONDEN - Het Premiership is één van de populairste voetbalcompetities in Europa, met de beste spelers en de meeste miljardairs.

Toch gaat het de clubs buiten het veld lang niet altijd voor de wind. De schijn van de rijkste competitie van Europa bedriegt. De crisis ligt op de loer.

De voetbalclubs hebben bij elkaar een schuld opgebouwd van 3 miljard pond. Als die schuld niet op tijd wordt afgelost lopen clubs als Liverpool en Manchester United het risico niet meer mee te mogen doen in de Champions League.

De vier grote clubs zouden een derde van die drie miljard schuld voor hun rekening nemen. Arsenal heeft veel geld gestoken in het nieuwe Emirates Stadium twee jaar geleden. De Gunners rekenen erop dat ze de schulden kunnen terugverdienen door de verkoop van extra seizoenkaarten. Het plan van Liverpool om een nieuw stadion te bouwen is voorlopig uitgesteld, omdat de Amerikaanse eigenaren het simpelweg niet kunnen financieren. Voorzitter Lord Triesman van de Football Association (FA) wees begin oktober op de risico's die de substantiële schulden met zich meebrengen; clubs kunnen volgens hem failliet gaan.

Volgens de directeur van de Premier League, Richard Scudamore valt de economische schade mee. "Ik zeg niet dat we niet de effecten zullen voelen van een recessie, maar over het algemeen verkeert het Premiership in een goede staat." De directeur wijst erop dat de inkomsten via televisiedeals met grote partijen als Sky en de Ierse zender Setanta de clubs verzekeren van inkomsten, niet alleen voor dit seizoen maar ook voor de komende jaren. Door de deal hebben de Engelse clubs onderling 900 miljoen euro te verdelen. Er gaat dus veel geld uit, maar er komt ook veel binnen, is zijn boodschap.

Toch is het overduidelijk dat het extreme leengedrag fikse risico's met zich mee brengt, zeker in tijden van economische onzekerheid. Bjorgolfur Gudmundsson, eigenaar van het Londense West Ham United, verloor in de financiële crisis 230 miljoen pond aan aandelen in het IJslandse Landsbanki waar hij tot voor kort ook voorzitter van was. West Ham verloor eerder dit jaar al de sponsor toen het bedrijf Operator XL Leisure failliet ging. Dit dreigde ook te gebeuren met de sponsor van Manchester United, de verzekeringsmaatschappij AIG, dat onlangs gered werd door de Amerikaanse overheid. En Mike Ashley, de eigenaar van Newcastle United verloor kort geleden 300 miljoen pond door de gekelderde aandelen van de Halifax Bank of Schotland (HBOS). De waarde van de club is door de crisis gedaald van 480 naar 300 miljoen pond.

UEFA-preses Michel Platini kondigde begin oktober maatregelen aan die het aantal clubs met extreem hoge schulden drastisch moeten verminderen. De grootste sanctie is dat een club uiteindelijk kan worden uitgesloten van deelname aan de Champions League.

www.ed.nl
De voetbalsport wordt verpest en vervuild door dit soort wantoestanden. Wanneer komt er nu eindelijk eens een Europese regeling net als in Nederland, waarbij clubs verplicht een realistische begroting in moeten dienen die in evenwicht is, voordat ze een licentie krijgen. Al onze beste spelers wegkopen met geleend geld. Bah!
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 21, 2008 1:55 pm

Ik vind het ook niets, maar tot het moment dat er iets mee gebeurt hoop ik in ieder geval dat Manchester City achter de spelers aan komt die voor ons toch al onhoudbaar zijn. Kan je de jackpot vangen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr nov 21, 2008 2:25 pm

STadion is wekelijks tot de laatste stoel uitverkocht. Dan moet het toch rendabel zijn anders hebben ze een foute berekening gemaakt.

Plaats reactie