Uefa Cup 2008-2009
Moderator: mods
Het feit dat een Schotse club zo negatief speelt is voor mij trouwens wel een treffend voorbeeld van de teloorgang van het voetbal. Het zal allemaal wel heel volwassen zijn hoor. Maar dit is zo tegen de Schotse cultuur in.
Natuurlijk hoeven ze niet als een blind paard over het veld te razen met ouderwets kick and rush voetbal. Maar een beetje passie en aanvallende intenties mag je toch wel verwachten?
Natuurlijk hoeven ze niet als een blind paard over het veld te razen met ouderwets kick and rush voetbal. Maar een beetje passie en aanvallende intenties mag je toch wel verwachten?
Nil volentibus arduum
Vind er ook weinig aan. Ik ben te laat geboren vrees ik.Marillion schreef:Het feit dat een Schotse club zo negatief speelt is voor mij trouwens wel een treffend voorbeeld van de teloorgang van het voetbal. Het zal allemaal wel heel volwassen zijn hoor. Maar dit is zo tegen de Schotse cultuur in.
Als ik het goed begrijp brengen ze 5 minuten voor tijd hun topscorer in? Tja, dan wil je toch ook gewoon niet winnen?
Aardige loopactie bij die goal trouwens. Hoewel de centrale verdediger wel wat actiever had mogen reageren. Maar goed, ik vind het prima. Zolang Zenit maar wint en we ons niet ook nog eens door een verlenging heen moeten werken.
Aardige loopactie bij die goal trouwens. Hoewel de centrale verdediger wel wat actiever had mogen reageren. Maar goed, ik vind het prima. Zolang Zenit maar wint en we ons niet ook nog eens door een verlenging heen moeten werken.
Nil volentibus arduum
Klopt, maar je moet er toch maar even een goede ploeg van maken. Er zit al veel langer een hoop geld bij russische ploegen maar vaak gaat het toch mis.
En ze hebben het niet gestolen he. Ploegen als Munchen en Leverkusen zijn weggespeeld. Dan heb je wel een leuke ploeg samengesteld hoor.
En ze hebben het niet gestolen he. Ploegen als Munchen en Leverkusen zijn weggespeeld. Dan heb je wel een leuke ploeg samengesteld hoor.
Nil volentibus arduum
Het probleem met hun topscorer, Kris Boyd, is dat hij niets kan behalve scoren. Zelfs rennen is te ingewikkeld voor hem. Echt, qua meevoetballen Huntelaar is vergeleken met hem Kluivert.Marillion schreef:Als ik het goed begrijp brengen ze 5 minuten voor tijd hun topscorer in? Tja, dan wil je toch ook gewoon niet winnen?
Erg jammer, dit resultaat, maar die Russen verdienen het.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Natuurlijk verdienen die russen het. Zenit heeft zowel in de kwart- als halve finale een duitse tegenstander van de mat geveegd door vier keer te scoren tegen Bayer en Bayern, waarbij vooral de 4-0 tegen die vreselijke club uit München een mooi staaltje leedvermaak heeft opgeleverd. De schotten kwamen tegen Stuttgart en Bremen maar tot de helft, dus zelfs als de Rangers de finale hadden gewonnen had Zenit die cup toch verdiend.
Maar dat is logisch.
Maar dat is logisch.
Laatst gewijzigd door 666 op wo mei 14, 2008 11:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
-
- AT Toto winner 15/16
Tuurlijk, alle respect voor Advocaat.Marillion schreef:Klopt, maar je moet er toch maar even een goede ploeg van maken. Er zit al veel langer een hoop geld bij russische ploegen maar vaak gaat het toch mis.
Van Gaal zal ook wel blij zijn.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hij heeft toch wel de Europese topspits Fatih Tekke met al die Russische Roebels geregeld.
Het enige voordeel wat Advocaat heeft is dat hij spelers als Arshavin een jaar langer zou kunnen houden. Niet vergeten dat hij in de winter ook nog eens zijn beste verdediger is kwijtgeraakt.
Gewoon een uitstekende prestatie!
Het enige voordeel wat Advocaat heeft is dat hij spelers als Arshavin een jaar langer zou kunnen houden. Niet vergeten dat hij in de winter ook nog eens zijn beste verdediger is kwijtgeraakt.
Gewoon een uitstekende prestatie!
IK GELOOF!!!!!!