Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gaizka1985

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gaizka1985 » ma okt 08, 2018 5:14 pm

InnerHarbour schreef:Milner is een prima voetballer met een strakke trap, longen van een paard die elk middenveld evenwichtiger maakt maar hij moet inderdaad niet te vaak MotM zijn. Naby Kïeta heeft jammer genoeg nog niet al te vaak zijn Leibzig vorm laten zien, loopt nog veel anoniem mee, moet veel meer met de flair spelen die hij wel degelijk heeft. Moet nog wennen hopelijk.

Wij zijn vooral achterin heel solide dit jaar en houden regelmatig de nul waardoor een bevlieging voorin vaak voldoende is. Het kan en moet voorin echter nog veel beter.
Ik betwijfel of Salah het niveau van vorig seizoen nog gaat benaderen, ik 'vrees' dat hij 1 uitzonderlijk jaar heeft gehad waarin alles lukte.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma okt 08, 2018 6:04 pm

We gaan het zien, hij heeft er nog 6 jaar bij ons voor. :biggthumpup.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do okt 11, 2018 8:49 pm

InnerHarbour schreef:
Lionel schreef:Liverpool heeft wel het nodige geluk gehad in de toppers hoor.
Waar heb je het over? Spurs, de lievelingetjes van de pundits, de refs , de FA en AT, was kansloos tegen ons, Chelsea was een geweldige wedstrijd met een gelijkspel en gister laat die door jou zo bewierookte Guardiola een sukkel de pingel nemen, nou, nou , nou wat had Liverpool een geluk in de toppers. :excited.gif:

Valt nog steeds niet mee hè om toe te geven dat Liverpool absolute top is. :smallgrin.gif:
Ze scoren in de laatste minuut tegen Chelsea, een onmogelijke goal. En tegen City mist Mahrez een pingel vlak voor tijd. Dat zijn dan toch 2 gratis punten. Liverpool is nog geen absolute top. Daarvoor moet je prijzen winnen. En niet 1 jaar, maar meerdere jaren.

Maar zijn ze hard op weg? Zeker.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr okt 12, 2018 7:12 am

De goal van Sturridge was absoluut geen geluk of onmogelijk, je ziet hem nota bene nog kijken waar hij hem zal schieten en dat Guardiola een gozer aanwijst die van de laatste 7 pogingen er 4 gemist heeft zegt vooral wat over de trainer al kan je met wat goede wil dat enigzins geluk vinden. Met andere woorden, je stelling dat
Liverpool heeft wel het nodige geluk gehad in de toppers hoor.
ls schomelijk overdreven.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr okt 12, 2018 11:18 am

Speciaal nog een keer voor Rishi omdat hij zo lekker was. :biggthumpup.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr okt 12, 2018 11:25 am

BTW,

- het eerste volledige jaar onder Klopp werd er gezegd: jullie presteren alleen tegen de topclubs en laten het liggen tegen de kleintjes.

- het tweede volledige jaar onder Klopp werd er gezegd: jullie laten het liggen in de onderlingen confrontaties met de T6 clubs.

En nu wij presteren tegen de kleintjes én de T6 komt 'men' met "geluk". Ja, ja, het blijft voor sommige moeilijk. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr okt 12, 2018 11:27 am

InnerHarbour schreef:We gaan het zien, hij heeft er nog 6 jaar bij ons voor. :biggthumpup.gif:
Poeh, zitten jij en je wederhelft 6 jaar met bezoek opgescheept? Da's wel erg lang.

Bij mij thuis geldt de stelregel dat bezoek en vis maar 3 dagen fris blijven. :hypocrite.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr okt 12, 2018 11:30 am

Vis drie dagen? Nou gerookt dan toch want verse vis eet ik alleen dezelde dag. :smallgrin.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr okt 12, 2018 11:57 am

IH zit volgens mij al 44 jaar met z'n echtgenote.
En zij haalt hem regelmatig met de auto bij de O'Caseys op als hij weer iets te veel heeft gezopen.

InnerHarbour schreef:BTW,

- het eerste volledige jaar onder Klopp werd er gezegd: jullie presteren alleen tegen de topclubs en laten het liggen tegen de kleintjes.

- het tweede volledige jaar onder Klopp werd er gezegd: jullie laten het liggen in de onderlingen confrontaties met de T6 clubs.

En nu wij presteren tegen de kleintjes én de T6 komt 'men' met "geluk".

InnerHarbour schreef:Ja, ja, het blijft voor sommige moeilijk. :smallgrin.gif:
Zijn in principe logische stappen die een club die in de groei is gaat maken. Wat dat betreft zit er daar aan de Mersey nog een stijgende lijn in.
Vooral dat is belangrijk, dat de lijn omhoog blijft gaan. Bij veel prof organisaties krijgen ze ruzie met elkaar en breken ze een gerealiseerde verbetering alweer af voordat er van is geprofiteerd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr okt 12, 2018 12:07 pm

Cruijff schreef:IH zit volgens mij al 44 jaar met z'n echtgenote.
Zo voelt het soms maar het is veel korter. :smallgrin.gif: En halen hoeft niet meer sinds ik op 5 minuten fietsen woon. :biggthumpup.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr okt 12, 2018 1:40 pm

InnerHarbour schreef:De goal van Sturridge was absoluut geen geluk of onmogelijk, je ziet hem nota bene nog kijken waar hij hem zal schieten en dat Guardiola een gozer aanwijst die van de laatste 7 pogingen er 4 gemist heeft zegt vooral wat over de trainer al kan je met wat goede wil dat enigzins geluk vinden. Met andere woorden, je stelling dat
Liverpool heeft wel het nodige geluk gehad in de toppers hoor.
ls schomelijk overdreven.
Oké wat jij wilt toch. Is overigens ook geen schande. City en Chelsea zijn in tegenstelling tot Liverpool wel topclubs gezien de prestaties de afgelopen jaren. Jaja. Liverpool heeft historie bla bla bla.

Als Sturridge iedere bal zo zou raken zou hij geen wissel zijn.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr okt 12, 2018 2:21 pm

Lionel schreef:Oké wat jij wilt toch. Is overigens ook geen schande.
Nah, de prestaties tot nu toe van Liverpool hebben ondanks het feit dat de voorhoede flink uit vorm is bitter weinig met geluk te maken.

Klopp heeft de achterhoede eindelijk op orde. Sinds november speelt Robertson, is inmiddels de captain van Schotland, linksback en in de winterstop is VvD gekomen. Ik weet dat van Dijk hier vaak met de bekende Amsterdamse dedain bekeken wordt, hoe anders zou het geweest zijn als Ajax hem na Groningen aangetrokken had, maar sinds zijn komst heeft Liverpool de minste goals tegen gekregen en de meeste cleans sheets gehouden in de PL, tenminste dat was tot de wedstrijd tegen Spurs toen ik die stat voorbij zag komen op Sky, aangezien wij de wedstrijd tegen het 'Ajax van de PL' met 2-0 wonnen zal het ook wel na die wedstrijd zo geweest zijn. Toeval? Ik denk het niet. Deze zomer is Becker gekomen zodat ook het keepersprobleem tot de verleden tijd behoord.

Het is jammer dat Fekir niet door de keuring kwam, maar als je ziet waaruit heden ten dage de bank bestaat zeker als je die vergelijkt met de voorgaande jaren is er nog een verklaring waarom wij mede ongeslagen bovenaan staan in de PL.

Met geluk heeft het allemaal weinig te maken, meer met hard werk, zeer goede spelers, aantrekkelijk voetbal en dat allemaal mogelijk gemaakt door een trainer die bij uitstek bij de topclub Liverpool past. :biggthumpup.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr okt 12, 2018 3:43 pm

Het klopt allemaal. Maar ik zeg alleen dat de laatste twee wedstrijden ze geluk hebben gehad dat ze niet verloren.

Als je 5 minuten voor tijd een penalty tegen krijgt en de nemer schiet de bal naar de maan dan mag je van geluk spreken. Zelfde met de goal van Sturridge. En ook als ze die twee potjes hadden verloren zijn ze extreem goed bezig.

Wat een beetje geld en een goede trainer wel niet kan doen hé..
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za okt 13, 2018 7:15 am

Salah uitgevallen bij Egypte met een spierblessure, pleuris interlandvoetbal.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za okt 13, 2018 11:09 am

Gevalletje Bergwijn?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za okt 13, 2018 11:24 pm

Lionel schreef:
InnerHarbour schreef: schomelijk overdreven.
Oké wat jij wilt toch. Is overigens ook geen schande. City en Chelsea zijn in tegenstelling tot Liverpool wel topclubs gezien de prestaties de afgelopen jaren. Jaja. Liverpool heeft historie bla bla bla.

Chelsea een top club??
Wat the f#ck hebben die de afgelopen jaren Europees gepresteerd?

In zowel 2012 als 2013 kwamen ze met heel veel mazzel in Europese finales terecht maar naar rato van hun budget presteren ze geen ene ruk.
Ik zou Chelsea eerder een tobclub noemen.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma okt 15, 2018 2:25 pm

Chelsea, United en City hebben alle 3 de laatste 10 jaar 3 keer de league gewonnen. Dus die 3 clubs komen het meest in aanmerking voor de titel topclub. Al zijn Chelsea en Man United de laatste jaren wel wat wisselvallig. Maar dit jaar ziet het er met Sarri weer leuk uit in Londen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di okt 16, 2018 6:54 am

En dat is nummer 2, geweldig toch al die interlands gedurende het seizoen........ :1evil.gif:
Gelukkig mocht van Dijk na de wedstrijd tegen Duitsland naar huis om zijn ripblessure rust te geven hopelijk komt de rest vanavond goed door. .
YNWA

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di okt 16, 2018 7:56 am

RIPblessure is wel wat overdreven. Ik ga er van uit dat hij nog wel een keer kan voetballen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di okt 16, 2018 8:41 am

Een ripblessure kan natuurlijk ook betekenen dat hij is beroofd en zijn Rolex is geript, met als gevolg verwondingen van het tijdens die rip uitgeoefende geweld. Alleen heb ik daarvan nog niks in de pers teruggezien?

wimpey

Bericht door wimpey » di okt 16, 2018 8:49 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Een ripblessure kan natuurlijk ook betekenen dat hij is beroofd en zijn Rolex is geript, met als gevolg verwondingen van het tijdens die rip uitgeoefende geweld. Alleen heb ik daarvan nog niks in de pers teruggezien?
Heeft hij bij die rip-deal ook een hersenschudding opgelopen? :hypocrite.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di okt 16, 2018 9:30 am

:biggrin.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di okt 16, 2018 6:25 pm

en ja hoor tering interlands.
YNWA

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo okt 17, 2018 6:59 am

Mwah, ik heb toch leuke wedstrijden gezien van Onze Jongens... :666.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo okt 17, 2018 7:15 am

Dat geloof ik best wel Ramona en de resultaten zijn een stuk beter met Koeman die snapt dat Nederland niet langer een team heeft om te domineren en daar zijn tactiek op aanpast maar als bij jullie de Ligt, de Jong, Tadic en Ziyech geblesseerd zouden terugkeren zou je het ook allemaal een stuk minder vinden.

Het gaat mij nog het meest om het feit dat alles maar tijdens het seizoen gespeeld moet worden, elke maand moet je verplicht je spelers afstaan. Speel drie wedstrijden aan het begin en drie aan het eind van het seizoen dan heb je over 2 jaar 12 wedstrijden om je te kwalificeren voor een EK of WK. Laat de spelers bij hun clubs door het seizoen heen het is al zwaar genoeg.
YNWA

Plaats reactie