Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

999

Re: Champions League

Bericht door 999 » do mar 09, 2017 1:07 pm

wimpey schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik ben morgen nog wel benieuwd of Barca terug kan komen tegen PSG. Als een ploeg daartoe in staat is, is het Barca.
0-4 lijkt me waarschijnlijker dan 4-0. Gezien de achterhoede van Barcelona.
(Even los van de zeikopmerkingen dat ze dan de scheidsrechter als vanouds mee moeten hebben).
Laten we hopen op een goede referee. Baffa is al vaak genoeg geholpen in de CL.
:drecul.gif: :smallgrin.gif:

999 schreef:Zou wel lachen zijn als Barcelona deze zware klus met of zonder een goede scheidsrechter als nog zou klaren :smallgrin.gif:
:biggthumpup.gif: :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 09, 2017 1:15 pm

999 schreef:Nijhuis maakte 3 kapitale fouten in 1 wedstrijd volgens mij ...
999 schreef:M.a.w. je bent gewoon genaaid ... en dat in de race om het kampioenschap ...
Ik zie geen verschil tussen Nijhuis en Aytekin. Ze naaien allebei een slecht spelende ploeg.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do mar 09, 2017 1:19 pm

Mano schreef:Ik hoop dat de UEFA wilt dat Ajax doorgaat vanavond, krijgen we ook zo'n scheids. :blub.gif:
:ajaxsmiley.gif: Hoeveel kost dat?

Tegen Legia uit is er duidelijk te weinig geboden door Ajax.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mar 09, 2017 1:20 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef:Er was wel een heel belangrijke rol voor die speler die bij een echte scheids niet meer op het veld had gestaan
Denk dat die trainer van PSG een goede kans maakt z'n baan te verliezen. Met dank aan meneer Aytekin.

Wordt die man bestraft? Hij gaf 2 penalty's die hij niet mocht geven, onthield PSG een zuivere penalty en hij vergat 2 man van Baffa van het veld te sturen. Maar 't is maar een spelletje. Het belangrijkste is dat Baffa door is. Niet omdat het kon, maar omdat het moet.
Zijn het er nu al twee onterechte strafschoppen? Ik heb (als neutrale kijker) helemaal geen zuivere penalty geconstateerd die aan PSG had moeten worden toegekend. Ook vond ik het te gek voor woorden dat zo'n Veratti pas zo laat in de wedstrijd zijn eerste gele kaart kreeg. En dat Cavani geen tweede kreeg om diverse acties. En ga zo maar door. De scheids was slecht bezig, maar daar hadden beide ploegen 'profijt' van. Dat PSG vanaf minuut 1 met poep in de broek speelt en zodoende er 6 om de oren krijgt is dan jammer voor ze. Het moet echt enorm diep zitten wil je stellen dat Barca onterecht door is (niet specifiek jij, maar iedereen die het in z'n hoofd haalt om dat te stellen).

Haters gonna hate...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 09, 2017 1:33 pm

Mr. Ajax schreef: Zijn het er nu al twee onterechte strafschoppen?
Tegen iemand's hoofd aan lopen terwijl je alle ruimte hebt om er omheen te gaan is geen penalty he. Die 5-1 was ook een grap.
Ik heb (als neutrale kijker) helemaal geen zuivere penalty geconstateerd die aan PSG had moeten worden toegekend.
De herhaling werd je onthouden. Geval di Maria.
Ook vond ik het te gek voor woorden dat zo'n Veratti pas zo laat in de wedstrijd zijn eerste gele kaart kreeg. En dat Cavani geen tweede kreeg om diverse acties. En ga zo maar door.
Stonden die acties in verhouding tot de overtredingen van Piqué en de schop van Neymar tegen Marquinhos?
Het moet echt enorm diep zitten wil je stellen dat Barca onterecht door is (niet specifiek jij, maar iedereen die het in z'n hoofd haalt om dat te stellen).
Onzin. Barcelona bakte er weinig van. PSG gaf de goals weg en Trapp had die 4-1 moeten hebben. En de scheids deed de rest.

Volgende keer dat Baffa in de CL speelt ga ik rustig zitten en me niet opwinden over een nieuw staaltje sabotage.

999

Bericht door 999 » do mar 09, 2017 1:34 pm

wimpey schreef:
999 schreef:Nijhuis maakte 3 kapitale fouten in 1 wedstrijd volgens mij ...
999 schreef:M.a.w. je bent gewoon genaaid ... en dat in de race om het kampioenschap ...
Ik zie geen verschil tussen Nijhuis en Aytekin. Ze naaien allebei een slecht spelende ploeg.
Mwah, is jou mening.Zoals ik al schreef die pingel van Suarez is er geen.En de andere goal kwamen gewoon voort uit de onkunde van PSG., mijn mening.Verder moet je de rol van deze scheidsrechter ook weer niet overdrijven.Weet je, jij roept bijna altijd als AJAX op zo'n manier verliest of gelijk speelt je naar je zelf moet kijken. Waarom nu bij PSG niet, omdat het Barcelona is ?.PSG weet hoe en wat Barcelona doet.Ze kennen de pappenheimers van Barcelona. Waarom voetbalt PSG niet mee, waarom niet dezelfde instelling als in de thuiswedstrijd.

Neem nu de beslissende goal, daar staan me er toch een paar te pitten bij PSG.Dat is wat ik ook steeds zeg.Ondanks het geschutter van PSG , maar ook Barcelona, is er tot de 88 Minuut geen vuiltje aan de lucht w.b. PSG, ze laten toe dat er binnen 7 minuten 3 goals worden gemaakt.Zelfs in de 91 minuut waar de gelijkmaker valt hebben ze het nog volledig in eigen hand . En dan valt de winnende in de laatste minuut van de extra tijd .. PSG waarvan ik de verdediging kwa kwaliteiten en gogme toch wat hoger inschatte dan die van Barcelona ...
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » do mar 09, 2017 1:46 pm

wimpey schreef:
Tegen iemand's hoofd aan lopen terwijl je alle ruimte hebt om er omheen te gaan is geen penalty he. Die 5-1 was ook een grap.
Dit is echt onzin, dan kan je voor hetzelfde geld ook zeggen dat dieje PSG-er maar niet dieje kant in moet duiken.Dat doet ie dus ook bewust om Neymar tegen te houden ... Maar ik vind wel prima zo. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Le T.

Bericht door Le T. » do mar 09, 2017 1:51 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef:Het grappige was dat Cavani geel kreeg voor het zeuren om een kaart, wanneer is dat een Barcelona speler voor het laatst gebeurd? ... De Spaanse regie is natuurlijk al jaren erg selectief met herhalingen en vooral de superslomo's, de kranten houden ook nu weer allemaal braaf hun mond. We weten immers allemaal hoe goed Barca is en wat de tegenstander fout heeft gedaan.
Je vraagtekens zetten bij wat zich bij wedstrijden van Baffa afspeelt is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zat te wachten op de herhaling van de situ met di Maria. Die kwam maar niet... Ik zie op de vorige pagina waarom.
Daarom is dat gelul van 'gewoon beelden gebruiken' ook zo dom. Dat kan alleen als je ook zorgt dat de beelden onpartijdig gemaakt worden. Daar zal best voor te zorgen zijn, maar dat moet je dan ook wel doen. Wat betreft de perceptie van het publiek zijn ze al onderdeel van het bedrog, en als je niet oplet zullen ze ook de scheidsrechter bedriegen.

Van Messi is trouwens ook niet zoveel meer over, of wel?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 09, 2017 2:17 pm

999 schreef:
wimpey schreef:
Dit is echt onzin, dan kan je voor hetzelfde geld ook zeggen dat dieje PSG-er maar niet dieje kant in moet duiken.Dat doet ie dus ook bewust om Neymar tegen te houden ... Maar ik vind wel prima zo. :smallgrin.gif:
Waarom zou Neymar over hem heen moeten lopen? Hij duikt expres voor Neymar... niks meer, niks minder.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 09, 2017 2:45 pm

Lionel schreef: Waarom zou Neymar over hem heen moeten lopen? Hij duikt expres voor Neymar... niks meer, niks minder.
Even een testje: Neymar v Marquinhos. Deed de scheids het goed?

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 09, 2017 2:54 pm

Hij had rood kunnen geven. Heb vaker ergere overtredingen gezien. Di Maria had ook een pingel moeten krijgen.
De tweede pingel was ook veeeeeel te zwaar. Feit is wel dat hij zijn arm uitsteekt. Niet om hem te aaien.
Maar Meunier duikt toch echt voor Neymar.

Barca heeft ontzettend gemazzeld. Maar het is triest te doen alsof ze altijd maar alles mee hebben. Ze worden vaak genoeg genaaid. En er worden vaak genoeg zwaardere overtredingen gemaakt op Messi en Neymar.

Ik ben overigens nog steeds van mening dat ze achteraf spelers moeten schorsen. Iedereen die loopt te klagen of om kaarten vraagt, schwalbes maakt etc... gewoon achteraf een gele kaart. En ja, ook Neymar, Suarez etc..
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do mar 09, 2017 3:08 pm

Lionel schreef: Waarom zou Neymar over hem heen moeten lopen? Hij duikt expres voor Neymar... niks meer, niks minder.
Ach kom op dat is gewoon niet waar, hij struikelde zonder opzet.

Als de video ref ooit zijn intrede doet kunnen ze Barca wel opdoeken.

beelzebub

Bericht door beelzebub » do mar 09, 2017 3:26 pm

Haha, onderstaand kan ook alleen maar iemand uit de buurt van Rotterdam overkomen... :ajaxsmiley.gif:

'Ik was bij Barcelona-PSG, maar ging vlak voor tijd weg...' - http://nos.nl/l/2162136
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 09, 2017 3:49 pm

http://m.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=8284

Precies dit heeft iedereen die van voetbal houdt...
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do mar 09, 2017 4:29 pm

Au! Zeven Franse spelers kregen een 2 van ESPN... Analyticus noemt ook de pingels die barca in de 1e helft had moeten hebben. Leiding was warrig maar niet een kant op.
https://www.youtube.com/watch?v=IR_IXvjlKA0

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 09, 2017 4:42 pm

brigade zuid schreef: Ach kom op dat is gewoon niet waar, hij struikelde zonder opzet.
Meunier glijdt weg, komt ten val en die engnek loopt tegen zijn hoofd aan. De scheids wil er aanvankelijk niet aan, de horzels van Baffa storten zich op die gast op de achterlijn. En dan is het ineens wel een penalty. Bizar, want de scheids had er beter zicht op dan die assistent.

Anyway, sneeuw van gisteren, f*ck Baffa. Ik hoop voor de geloofwaardigheid van het voetbal dat Baffa de CL niet weer in de schoot geworpen krijgt.

Sandro

Bericht door Sandro » do mar 09, 2017 4:45 pm

Gewoon de CL skippen. Dan ben je een heel groot deel van de ongeloofwaardigheid al kwijt.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 09, 2017 5:13 pm

Dubbel schreef:Au! Zeven Franse spelers kregen een 2 van ESPN... Analyticus noemt ook de pingels die barca in de 1e helft had moeten hebben. Leiding was warrig maar niet een kant op.
https://www.youtube.com/watch?v=IR_IXvjlKA0
Bij ESPN weten ze niet of er lucht of zand in een bal zit.

BTW, filmpje van Beelz niet gezien van de perstribune gister, 90% staat te juichen en te springen, dat zijn geen journalisten maar fan boys. Zegt geen klote wat de pers ervan vindt. Om 6 uur begint de voorbeschouwing op RTL 7 voor de wedstrijd van Ajax, wedden dat zeker het eerste half uur over gisteravond gaat en van der Gijp 8 spontane zaadlozingen krijgt? Voor de zekerheid schakel ik pas om 5 voor 7 over daarnaar toe.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do mar 09, 2017 5:39 pm

Ajax al om 6 uur??? hoe laat begint die wedstrijd dan? Half 7? Is niet tegenop te plannen.

zeux

Bericht door zeux » do mar 09, 2017 5:42 pm

Dubbel schreef:Ajax al om 6 uur??? hoe laat begint die wedstrijd dan? Half 7? Is niet tegenop te plannen.
Da's voor jou iets van half tien?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 09, 2017 5:44 pm

Dubbel schreef:Ajax al om 6 uur??? hoe laat begint die wedstrijd dan? Half 7? Is niet tegenop te plannen.
7 uur
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do mar 09, 2017 5:50 pm

zeux schreef:
Ik woon inmiddels alweer elders.

zeux

Bericht door zeux » do mar 09, 2017 5:56 pm

Dubbel schreef:
zeux schreef:
Ik woon inmiddels alweer elders.
Ah, ok, didn't know. US?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » do mar 09, 2017 8:02 pm

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mar 09, 2017 9:52 pm

wimpey schreef:
Tegen iemand's hoofd aan lopen terwijl je alle ruimte hebt om er omheen te gaan is geen penalty he.
Over ongeloofwaardigheid gesproken... Die hopeloze Belg glijdt er lullig uit en probeert dan op wanhopige wijze zijn lichaam erin te gooien. 1000% penalty.
De herhaling werd je onthouden. Geval di Maria.
Maar gij niet dus?
Stonden die acties in verhouding tot de overtredingen van Piqué en de schop van Neymar tegen Marquinhos?
Absoluut wel. Veratti had wel 3 rode kaarten kunnen krijgen, en heeft op miraculeuze wedstrijd met maar een schamele gele af kunnen maken.
Onzin. Barcelona bakte er weinig van.
Ze knallen er 6 (!!) in. Doe niet zo zielig, wimpey. In welke fokkink voetbal universum staat 6 (!!) erin knallen gelijk aan 'er niks van bakken'??? Doe niet zo kinderachtig man.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie