Is dat een recent filmpje of een oudje?
Ik lees er namelijk niets over in de tabloids. Ik ben meestal niet de eerste die dit soort filmpjes ontvangt

Moderator: mods
Ik kreeg hem ook doorgestuurd, handig bezig die jongen!Mano schreef:Gaat een video rond van Allison Becker, daar zit ie aan de coke met 3 vrouwen, oh en die worden ook even genomen.
Is dat een recent filmpje of een oudje?
Ik lees er namelijk niets over in de tabloids. Ik ben meestal niet de eerste die dit soort filmpjes ontvangt
Als ik het me goed herinner liet Liverpool het in het recente verleden juist tegen 'de kleintjes' liggen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk dat Liverpool dit jaar een serieuze titelkandidaat is. Maar dat weet je pas zeker als ze een goeie tegenstander hebben gehad. En die zijn ze totnutoe in de PL nog niet tegengekomen.
Ze krijgen een ontzettend zwaar programma de komende weken, inclusief CL.wimpey schreef:12 uit 4, 1 tegengoal. Allison heeft z'n lesje geleerd en het kost z'n club geen punten.
Jammer voor de 'haters', maar Liverpool wordt onder Klopp van seizoen tot seizoen sterker.
Effe opgezocht, je hebt gelijk.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik heb de cijfers zeker niet paraat, maar volgens mijn herinnering verloren ze vorig seizoen vrijwel alle uitwedstrijden bij wat IH de grote 6 noemt.
Zat ie uit bij Man U ook al...LucaS schreef:Waarom zit Sanchez op de bank?
Alderweireld staat hoger in de pikorde. Sanchez heeft een paar mindere wedstrijden gespeeld.LucaS schreef:Waarom zit Sanchez op de bank?