Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Dat was de 2e van Baffa die rood had moeten hebben.
Ik hoop dat Neymar die Colombiaan eerdaags weer eens tegen komt.
Ik hoop dat Neymar die Colombiaan eerdaags weer eens tegen komt.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Echt Suarez ook oprotten je zal fan van deze kwallenploeg zijn, ik zou mij doodschamen.
YNWA
- InnerHarbour
Zo'n schwalbe als dat Suárez zojuist maakt vind ik persoonlijk 15 keer onsportiever dan die actie van Veltman een aantal weken terug.
Zelf je pootje naar de PSG speler uitsteken en dan een 24-karaats fopduik maken.
Neymar ook extree
Zelf je pootje naar de PSG speler uitsteken en dan een 24-karaats fopduik maken.
Neymar ook extree
- InnerHarbour
Neymar ook extreem opzichtig op zoek naar een tweede strafschop.
Hoe motorisch klungelig die uitglijder van de PSG opponent ook was, bij die penalty had ik het idee dat hij best op de been had kunnen blijven indien blijven staan iets is dat Neymar ooit overweegt of graag wil.
Hoe motorisch klungelig die uitglijder van de PSG opponent ook was, bij die penalty had ik het idee dat hij best op de been had kunnen blijven indien blijven staan iets is dat Neymar ooit overweegt of graag wil.
Hoppa weg ermee. Hopelijk knikkert Monaco City eruit en de volgende ronde duimen dat Poenerige SG eruit vliegt.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Manchester en Bayern er nog uit... en Juve en Dortmunt... dan komt hethelemaal goed
Goal PSG heeft het partijtje wel dood gemaakt helaas. Zat lekkere spanning in. Nu is het over.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Volgende schande
Pfffff
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Bizar dit
Gefeliciteerd scheids
Oeps.zeux schreef:Goal PSG heeft het partijtje wel dood gemaakt helaas. Zat lekkere spanning in. Nu is het over.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
2 rode kaarten niet gegeven, 2 idiote pingels wel. Verder nog vragen?

- InnerHarbour
De Vos gaat weer uit zijn dak en de kwallen gaan door met dank aan de scheidsrechter. Zelden zo'n schandaal gezien.
YNWA
-
Hahaha, Barca kan me eigenlijk niet zo veel schelen, maar de posts van Wimpey en IH maken dat ik me hier net zo vermaak als op het kakkieforum wanneer Ajax wint!
Ja, de sleet zit er op bij Barcelona , haaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahaha 

Blij met de punten ...
Same here. Cabaret!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Hahaha, Barca kan me eigenlijk niet zo veel schelen, maar de posts van Wimpey en IH maken dat ik me hier net zo vermaak als op het kakkieforum wanneer Ajax wint!