Ja, vind ik ook. Kan hij ook iets anders dan afzeiken?GangstaRiB schreef:In het begin was Dijkshoorn wel leuk ja, maar nu lijken al z'n collums op elkaar. Vooral veel zuur, typisch de Volkskrant.
Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
0-1, Gomez.
0-2. Mavrai.
-
-
-
0-5 Pranjic.
Gaat snel zo.
Maar jezus... Bochum zou in Nederland ook in de Jupiler league spelen... zo slecht. Bayern speelt niet eens grooits.
Gaat snel zo.
Maar jezus... Bochum zou in Nederland ook in de Jupiler league spelen... zo slecht. Bayern speelt niet eens grooits.
Whitey on the moon.
Inderdaad. Dramatisch hoor. Wat dacht je van die wedstrijd tussen Gladbach en ... ? 3 eigen doelpunten....
IK GELOOF!!!!!!
En 2 van die eigen doelpunten van buiten de 16. Ik denk aan een belchinees.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hannover. Opper-ezel Haggui maakte er 2.Rishi schreef:Inderdaad. Dramatisch hoor. Wat dacht je van die wedstrijd tussen Gladbach en ... ? 3 eigen doelpunten....
Leek mij doorgestoken kaart, overigens.
Ik vond het verdacht, ja. Het was nog net niet deze verkochte wedstrijd uit Brazilië:
http://www.youtube.com/watch?v=6FP8NFfllII
Hahahaha, blijft mooi.Enganche schreef:Ik vond het verdacht, ja. Het was nog net niet deze verkochte wedstrijd uit Brazilië:
Bij een van die goals staan ze met zijn vijfen alleen voor de keeper.

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Jezus, dat is wel heel slecht toneelspel...Enganche schreef:Ik vond het verdacht, ja. Het was nog net niet deze verkochte wedstrijd uit Brazilië:
Face your fears and live your dreams, No Fear
Elia mag ook op de lijst.
De scheids ook? Leek verdacht veel op een schwalbe, al ben ik niet helemaal zeker.
En de keeper van Werder ook
Of ze zijn allemaal betrokken in het complot of ze kunnen er gewoon weinig van...
En de keeper van Werder ook

Of ze zijn allemaal betrokken in het complot of ze kunnen er gewoon weinig van...
Bayern München wil deze winter af van 'lastpak' Toni
Luca Toni mag Bayern München tijdens de winterstop verlaten. Dit heeft de Duitse voetbalclub zondag laten weten. Trainer Louis van Gaal doet amper beroep op de Italiaanse aanvaller. Bovendien heeft Toni zich al meerdere keren negatief uitgelaten over de coach en de club.
Uli Hoeness, president van de Duitse topclub, vertelt zondag: 'We hebben nog geen concreet aanbod, maar we zijn bereid hem transfervrij te laten gaan of te verhuren. Zo lang hij hier speelt, zal het in de media over hem gaan. Wij willen rust.'
Toni staat sinds de zomer van 2007 onder contract bij Bayern München. Hij kwam tot nu toe 61 keer in actie voor de club, daarin produceerde hij 38 treffers.
Bron: Sportweek.nl
Dit kunnen we volgens mij toch wel zien als een (kleine) overwinning voor Louis van Gaal.
Luca Toni mag Bayern München tijdens de winterstop verlaten. Dit heeft de Duitse voetbalclub zondag laten weten. Trainer Louis van Gaal doet amper beroep op de Italiaanse aanvaller. Bovendien heeft Toni zich al meerdere keren negatief uitgelaten over de coach en de club.
Uli Hoeness, president van de Duitse topclub, vertelt zondag: 'We hebben nog geen concreet aanbod, maar we zijn bereid hem transfervrij te laten gaan of te verhuren. Zo lang hij hier speelt, zal het in de media over hem gaan. Wij willen rust.'
Toni staat sinds de zomer van 2007 onder contract bij Bayern München. Hij kwam tot nu toe 61 keer in actie voor de club, daarin produceerde hij 38 treffers.
Bron: Sportweek.nl
Dit kunnen we volgens mij toch wel zien als een (kleine) overwinning voor Louis van Gaal.
Nil volentibus arduum
Makaay, Ottl en de zo bewierrookte Breno gaan volgens Duitse media naar Nürnberg.
Breno is vooralsnog de Sulejmani van Bayern....
Breno is vooralsnog de Sulejmani van Bayern....
Ludwig is er maar druk mee. Na Breno, Ottl en Toni is Baumjohann de volgende die vertrekt. Naar S04. Wel een leuke speler trouwens...
Ludwig's vriend Ribéry heeft via z'n agent laten weten dat ie z'n contract (tot 2011) niet zal verlengen. Dus die is na komende zomer ook weg.
Ludwig's vriend Ribéry heeft via z'n agent laten weten dat ie z'n contract (tot 2011) niet zal verlengen. Dus die is na komende zomer ook weg.
Vandaag begint de Bundesliga weer met B. Munchen - 1899 Hoffenheim.
Blij met de punten ...
Net begonnen, live op de ARD.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Bayern heeft een goed elftal, maar waarom Van Buyten en Demichelis nog achterin staan......
Whitey on the moon.
Als Ribery terug is dan ligt Olic uit het elftal, denk ik.