Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Hopelijk krijg je van deze keeper geen hoofdpijn.InnerHarbour schreef:Mevrouw IH is nu al fan.en ik van zijn vrouw.

- InnerHarbour

Zo te horen blijft het bij deze vier, blijkbaar zit er toch iets in die knie van Fekir waardoor ze het niet aandurven.
Misschien verrast Sturridge ons en blijft hij fit maar voor de rest zijn wij een stuk sterker geworden, heb er zin in!
YNWA
- InnerHarbour
Oké dat is de eerste keeper die gaat, Mignolet de volgende?
Goede deal overigens.
Goede deal overigens.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op do jul 19, 2018 10:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
InnerHarbour schreef:Oké dat is de eerste keeper die gaat, Mignolet de volgende?
Nee hoor. Klopp laat zijn spelers niet snel vallen...

Die Karius is haast onverkoopbaar, lijkt me. Welke club wil die bedrieger?
- InnerHarbour
United kan een omgebouwd wijf als Delay voor 20 miljoen aan Ajax slijten, als ze daar intrappen wordt Karius de opvolger van Onana.Yopii schreef:Die Karius is haast onverkoopbaar, lijkt me. Welke club wil die bedrieger?

YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Vanavond een helft Naby Keïta aan het werk gezien maar die is bizar
goed hoor. Bal veroveren, lange pass, man vrij voor de goal zetten met een steekbal, zelf schieten. De afgelopen twee seizoenen was ik tevreden met T4, niet meer, meespelen om het kampioenschap anders niets. 

YNWA
- InnerHarbour
Die man straalt wat uit.
Oxlade ligt er een jaar uit. Mij lijkt dat Liverpool nog wel een creatieve man op het middenveld nodig heeft.

Oxlade ligt er een jaar uit. Mij lijkt dat Liverpool nog wel een creatieve man op het middenveld nodig heeft.
- InnerHarbour
Klopp zegt dat hij klaar is dus Lallana moet de taak van Ox dan maar overnemen al had ik het ook mis met die keepers dus wie weet.
YNWA
Lallana kan er alleen geen klote van. Keita, Fabinho, Milner, Wijnaldum, Henderson is trouwens een goede bezetting qua middenvelders.InnerHarbour schreef:Klopp zegt dat hij klaar is dus Lallana moet de taak van Ox dan maar overnemen al had ik het ook mis met die keepers dus wie weet.
Die nichterige keeper met kiespijn en hoofdpijn raak je aan de straatstenen niet kwijt. Misschien meldt IJsselmeervogels zich voor hem?

- InnerHarbour
Dacht meer aan Ajax, aan die sukkels kan je alles slijten. 

YNWA
Nu nog een goede linksbenige CV ipv die uitsmijter Lovren vervangt , een spits die concureert met Firminho en een leuke buitenspelert naast die andere 2 en je gaat meedoen. Maar vooral een LCV. Liefst 2. Romagnoli zou een mooie zijn.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Lovren speelt aan de rechterkant vriend, van Dijk is de LCV met Klavan als backup in de League en eventueel de kleintjes. Wij zijn geen manc en Klopp is gelukkig geen Mourinho die zelfs een stumper als Delay als backup van de backup als fullback aan de linkerkant hield. Backup van Lovren is Gomez hoop ik.
YNWA
D. Blind heeft meer dan 150 wedstrijden voor Man U gespeeld waarvan onder Mourinho een slordige 30 in de PL en in het ene seizoen 75% het andere seizoen 87,5% van de door Mourinho gecoachte Europese duels.InnerHarbour schreef:Lovren speelt aan de rechterkant vriend, van Dijk is de LCV met Klavan als backup in de League en eventueel de kleintjes. Wij zijn geen manc en Klopp is gelukkig geen Mourinho die zelfs een stumper als Delay als backup van de backup als fullback aan de linkerkant hield. Backup van Lovren is Gomez hoop ik.
Vriend, VVD is een rechtsbenige spelert. wat Daley Blind hier nu weer in doet is een raadsel, maar een goede LCV (lezen IH, een goede LCV) lijkt me essentieel voor Liverpool. kan VVD naar RCV.InnerHarbour schreef:Lovren speelt aan de rechterkant vriend, van Dijk is de LCV met Klavan als backup in de League en eventueel de kleintjes. Wij zijn geen manc en Klopp is gelukkig geen Mourinho die zelfs een stumper als Delay als backup van de backup als fullback aan de linkerkant hield. Backup van Lovren is Gomez hoop ik.
- InnerHarbour
Ik lees prima vriend
VvD is onze LCV en met deze selectie gaan wij, hoi Wim
, om het kampioenschap spelen mark my words!

YNWA
een hoog feijenoord gehalte hoor, dit antwoordInnerHarbour schreef:Ik lees prima vriendVvD is onze LCV en met deze selectie gaan wij, hoi Wim
-
Toby mag volgens mij weg bij Spurs!elliquido schreef:Nu nog een goede linksbenige CV ipv die uitsmijter Lovren vervangt , een spits die concureert met Firminho en een leuke buitenspelert naast die andere 2 en je gaat meedoen. Maar vooral een LCV. Liefst 2. Romagnoli zou een mooie zijn.
- InnerHarbour
We lijsten deze in en dan kan je in mei 2019 je woorden opeten.elliquido schreef:een hoog feijenoord gehalte hoor, dit antwoordInnerHarbour schreef:Ik lees prima vriendVvD is onze LCV en met deze selectie gaan wij, hoi Wim

Hoe gaat het met die mafiaclub van je?
YNWA
- Gezond verstand
Foto van jou IH? Want voor ik hier op AT kwam had ik geen hekel aan Liverpool, nu wel.InnerHarbour schreef:
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Wat ben je toch een lieverdInnerHarbour schreef:We lijsten deze in en dan kan je in mei 2019 je woorden opeten.elliquido schreef:een hoog feijenoord gehalte hoor, dit antwoordInnerHarbour schreef:Ik lees prima vriendVvD is onze LCV en met deze selectie gaan wij, hoi Wim
![]()
Hoe gaat het met die mafiaclub van je?