Zo ken ik hem ook, is altijd op eigen succes uit. Ik zou er niet aan beginnen!wimpey schreef:De Shaqiri die ik ken heeft enkel oog voor de bal, IH.
Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
-
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
- InnerHarbour
Ik heb een stuk meer vertrouwen in het oordeel van Jurgen Klopp of hij een goede speler voor Liverpool wordt/is dan in dat van jullie.

YNWA
-
Ik heb hem vrijwel wekelijks op MOTD gezien, one trick pony die altijd vanaf rechts naar binnen komt en op doel schiet. Daarnaast schiet hij af en toe een vrije trap er in, maar mag hij die wel nemen bij Liverpool?
- InnerHarbour
Kijk waarvoor hij gehaald is, backup voor Salah of Mané wanneer die een wedstrijd rust nodig hebben, voor eerste rondes FA of LC of voor een wedstrijdje in de CL tegen de mindere goden en dat voor minder geld dan Delay. 

YNWA
Stand-in voor die 3 voorin. Hij is snel, fel, sterk. Redelijke trap, matig inzicht. Het is een doener. 

Een speler moet je nooit voor de bank halen. Shaqiri is verre van goed genoeg voor het niveau dat Liverpool moet willen nastreven. Ook als stand-in.InnerHarbour schreef:Kijk waarvoor hij gehaald is, backup voor Salah of Mané wanneer die een wedstrijd rust nodig hebben, voor eerste rondes FA of LC of voor een wedstrijdje in de CL tegen de mindere goden en dat voor minder geld dan Delay.
Die jongen schiet er eentje in tegen Servie... Het WK-effect heet dat. Gek dat Liverpool daar nog in trapt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Ik heb een stuk meer vertrouwen in het oordeel van Jurgen Klopp of hij een goede speler voor Liverpool wordt/is dan in dat van jou.
YNWA
Leuk. Vandaar dat je hier het gros van je tijd doorbrengt. Misschien kun je beter een Whatsapp-groepje met Klopp openen? Ben je meteen van dat andere meningen-gedoe af.InnerHarbour schreef:Ik heb een stuk meer vertrouwen in het oordeel van Jurgen Klopp of hij een goede speler voor Liverpool wordt/is dan in dat van jou.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Ik heb aangegeven waarom ik het een prima aankoop vind jij vindt dat niet, prima Klopp is het met mij eens 

YNWA
- Cluijffert
Een potige kerel met een sixpack... we weten dat IH daar op valt dus valt zijn vreugde prima te verklarenInnerHarbour schreef:Ik heb een stuk meer vertrouwen in het oordeel van Jurgen Klopp of hij een goede speler voor Liverpool wordt/is dan in dat van jullie.![]()

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
Hij is 1.69... 

- Cluijffert
Maar potig!

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Ik moet het eerst nog maar zien gebeuren maar als naast Fabinho, Keïta en Shaqiri deze twee ook nog binnenkomen gaan we echt meespelen om de PL titel.
YNWA
-
Als Roma dan maar niet voor Onana komt.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Moeten maar hengelen naar Jasper ...
Blij met de punten ...
Vreemd dat Fabinho op WK ontbrak, gezien de aanwezigheid van een drollenvanger als Fagner.InnerHarbour schreef:Ik moet het eerst nog maar zien gebeuren maar als naast Fabinho, Keïta en Shaqiri deze twee ook nog binnenkomen gaan we echt meespelen om de PL titel.
Ben geen fan van Shaqiri, maar hij is wel des Klopps. Met een creatieve man als Fekir en een keeper i.p.v. die concussion-faker gaat Liverpool er flink op vooruit.
- InnerHarbour
Lulverhaal, door de beste doktor van Duitsland bevestigd.i.p.v. die concussion-faker
Klopp heeft er geen vertrouwen meer in en trekt Alisson aan.
YNWA
Je weet dat 'de beste doktoren van Duitsland' de afgelopen decennia allemaal bedriegers, lichtenlaaiers en en criminelen zijn gebleken?InnerHarbour schreef:Lulverhaal, door de beste doktor van Duitsland bevestigd.i.p.v. die concussion-faker

InnerHarbour schreef: Klopp heeft er geen vertrouwen meer in en trekt Alisson aan.
Zei jij een paar weken geleden niet heel stellig dat "Klopp een beetje kennende" hij gewoon met Kariusz door zou gaan?

60 M vast + 15 M variabel.Liverpool Echo, The Times en Sky Italia maken woensdagmiddag melding van een akkoord tussen i Giallorossi en Liverpool.
Maar goed, voor die concussion-faker vangen ze vast nog wel een aspirientje.

- InnerHarbour
Ja, ik had dit niet verwacht, Klopp laat zijn spelers niet snel vallen, zie Lovren die het goed verklooide tegen Spurs, zeker niet omdat Karius op die helft na een zeer behoorlijk seizoen draaide.Cruijff schreef:Zei jij een paar weken geleden niet heel stellig dat "Klopp een beetje kennende" hij gewoon met Kariusz door zou gaan?
Maar goed I stand corrected, bedankt dat je mij daar even aan herinnerde galjoch.

YNWA
Ik een galjoch?InnerHarbour schreef:Ja, ik had dit niet verwacht, Klopp laat zijn spelers niet snel vallen, zie Lovren die het goed verklooide tegen Spurs, zeker niet omdat Karius op die helft na een zeer behoorlijk seizoen draaide.Cruijff schreef:Zei jij een paar weken geleden niet heel stellig dat "Klopp een beetje kennende" hij gewoon met Kariusz door zou gaan?
Maar goed I stand corrected, bedankt dat je mij daar even aan herinnerde galjoch.

Maar goed, ik begrijp Liverpool wel dat als je in de buitencategorie kunt shoppen je dat zeker gaat doen. Momenteel zijn er ruim 10 extreem goede aanvallers op de Europese velden- waarvan Liverpool er reeds (minimaal twee) al onder contract heeft, tevens heb je om en nabij de 5 absolute wereldkeepers.
Neuer, Oblak, Courtois, De Gea, Alisson, Ter Stegen... het zijn er zelfs nog wel iets meer dan een handvol. Als je je financieel kunt veroorloven om er uit dit rijtje eentje binnen te halen voordat anderen toeslaan, meteen binnen hengelen!
-
Hij zal ook moeten/willen doorselecteren als hij echt mee wil doen om de titel, dat doet hij bij dezeInnerHarbour schreef:Ja, ik had dit niet verwacht, Klopp laat zijn spelers niet snel vallen, zie Lovren die het goed verklooide tegen Spurs, zeker niet omdat Karius op die helft na een zeer behoorlijk seizoen draaide.Cruijff schreef:Zei jij een paar weken geleden niet heel stellig dat "Klopp een beetje kennende" hij gewoon met Kariusz door zou gaan?