Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Al betaalt Ajax alleen deel van het salaris, dan nog is dat goed.
Bovendien komen er plekken vrij voor de jeugdspelers, dat levert je op den duur ook geld op. Jeugdspelers van Ajax kan je altijd nog slijten (zie Schilder/Obodai).
Bovendien komen er plekken vrij voor de jeugdspelers, dat levert je op den duur ook geld op. Jeugdspelers van Ajax kan je altijd nog slijten (zie Schilder/Obodai).
IK GELOOF!!!!!!
SpitsHuntelaar in winterstop weer weg bij Milan
AC Milan heeft nu al spijt van de komst van Klaas-Jan Huntelaar. De Italiaanse club is volgens de Corriere dello Sport van plan de spits in januari weer op de transferlijst te plaatsen.
Milan is slecht begonnen aan het nieuwe seizoen. De club wist in totaal pas zes keer te scoren in officiële duels. Huntelaar, die nog tot 2013 onder contract staat, maakte geen van die doelpunten.
Met de opbrengst van de transfer wil de Milanese club een nieuwe aanvaller aantrekken. Onder andere Roman Pavlyuchenko, Adriano, en Luca Toni zouden op het lijstje staan.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
Wat zal de volgende club van Huntelaar worden? Wordt het Man. Utd, Bayern of Lyon? Of moeten we rekening houden met Hull City, 1860 Munchen of FC Toulouse?
Ik hoop alleen maar dat Ajax nooit in de verleiding zal komen om Huntelaar terug te halen.
Ik hoop alleen maar dat Ajax nooit in de verleiding zal komen om Huntelaar terug te halen.
Whitey on the moon.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Denk niet dat hij zo dom is om naar Bayern te gaan met al die spitsen.
Hoop dat ie naar Ajax komt!
Hoop dat ie naar Ajax komt!
IK GELOOF!!!!!!
Jovetic en Vargas zetten Juventus zojuist voor schut. Leuke wedstrijd
.

Hahahaha wat een kutverdediging heeft dat Milan toch! Gaat lekker. 3e minuut 0-1 voor Roma
IK GELOOF!!!!!!
Het is werkelijk waar ontluisterend wat daar gebeurt, puur kwaliteitstekort.
Inderdaad. Had toch gewoon Pirlo verkocht aan Chelsea en Sneijder gekocht. Had Melo gekocht en Gatusso verkocht. Had je niet eens veel gekost, misschien had het ze zelfs geld opgeleverd!
IK GELOOF!!!!!!
Wat een armoe, zeg. Die hoekschop van Seedorf. Pfff. Doodzonde van zo´n grote club.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Het probleem ligt 'em in het feit dat de kern van een paar jaar terug nu zwaar over the hill is. Op alle fronten is het nu zwaar pet, hoor. Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen daar, want zo kan het ook niet veel langer meer. Ik zou maar eens gaan saneren en gokken op de jeugd. Er is nog altijd wel wat geld ook, trouwens.
Haha, Taddei helpt ff een aanval om zeep, zeg.
Ja, Roma weigert ook fatsoenlijk te voetballen. Die Ronaldinho is toch ook een karikatuur van zichzelf...
Pfff Vucinic.....
Milan is echt te triest voor woorden. Denk dat die staan te springen om een Arabier..
Milan is echt te triest voor woorden. Denk dat die staan te springen om een Arabier..
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Klaas Jan doet zeker niet mee? Ik schakel nu net in maar heb hem nog niet gezien dacht ik.
Als je Ronaldinho ziet voetballen mogen wij blij zijn met Pantelic! Kunnen wij niet Pato ruilen tegen onze prutsers?
IK GELOOF!!!!!!
Wel zielig voor die jongen dat hij dat zooitje moet trekken, hij zou nu waarschijnlijk graag voor een andere club spelen
- peter
Misschien, heel misschien dat Seedorf na dit seizoen wel te porren is voor een seizoentje Ajax.
- Jinne
- Site Admin
Zijn wij daar echter nog wel voor te porren?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
Zeker. Seedorf is nog altijd 10x beter dan Aissati of de Jong.
Inzaghi erin.
Huntelaar staat niet erg hoog in de pikorde.
Huntelaar staat niet erg hoog in de pikorde.
En scoort bijna, van de lijn gehaald.