Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Harm

Bericht door Harm » vr jun 20, 2008 10:43 am

Volgens mij staat in het stuk dat ze Adebayor willen omdat Pep vindt dat hij complementair is aan Henry en Krkic.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jun 20, 2008 10:45 am

Ja klopt. Hopelijk vindt hij dan dat Henry een goede wissel is en Adebayor voor de eerste 85 minuten :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jun 20, 2008 11:12 am

Cristiano Ronaldo is duidelijk: hij wil nú naar Real Madrid
20/06/2008 09:17

Een uur na de uitschakeling van Portugal op Euro 2008 had Cristiano Ronaldo het al over zijn toekomst. Die ligt bij Real Madrid, zo liet de Portugese international weten.

Na de 3-2 nederlaag tegen Duitsland vertelde Cristiano Ronaldo dat hij hoopt binnen 'drie tot vier dagen' zijn transfer van Manchester United naar Real Madrid af te ronden.

'De kans naar Madrid te gaan is heel groot, maar zoals ik al vaker heb gezegd hangt dat niet alleen van mij af. In de komende dagen zullen we bekijken of we tot een overeenkomst kunnen komen. Ik heb veel wensen en in de komende dagen zullen die allemaal duidelijk worden.'

Cristiano Ronaldo staat nog tot medio 2012 onder contract bij Manchester United. De Engelse clubleiding heeft altijd laten weten geen afstand te willen doen van de aanvaller, die 42 maal scoorde tijdens dit seizoen.

Tegelijkertijd maakte de topscorer van The Mancunians bekend dat hij binnenkort een operatie moet ondergaan om van een pijnlijke voet af te komen. Volgens hemzelf is het een 'lichte blessure' die hem al drie maanden plaagt.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » vr jun 20, 2008 12:38 pm

Naar mannetje, hoop dat hij lekker voor Ome Zuiplap blijft spelen. De "deze trein komt maar een keer in je leven voorbij" is ook al uitgesproken. :biggrin.gif: (en ik maar denken dat als je de trein mist gewoon de volgende neemt. :confused.gif: ) Schuster was laatst in een sceptische bui en stelde dat je tegenwoordig wel heel veel moet betalen voor iemand die een beetje tegen een bal kan trappen en dat hij eigenlijk geen behoefte heeft aan grote aankopen. Hij zal wel weinig in te brengen hebben.

gaizka

Bericht door gaizka » ma jun 30, 2008 8:33 pm

Villarreal en River Plate sluiten miljoenendeal
Geschreven op maandag, 30 juni om 20:18

Villarreal gaat de komende jaren samenwerken met River Plate. In ruil tegen een bedrag van negen miljoen euro heeft de nummer twee van het afgelopen seizoen de helft van de transferrechten van zeven spelers van de Argentijnse topclub in zijn bezit.

Het gaat om Matías Enrique Abelairas (23), Gustavo Leonardo Bou (18), Gustavo Daniel Cabral (22), Gastón Maximiliano Gauna (18), Damián Emanuel Lizio (18), Maximiliano Fernando Olivia (18) en Andrés Lorenzo Rios (18). Villarreal behoudt het recht om vóór 31 mei 2009 twee van de zeven spelers voor een andere speler van River in te ruilen.

Van het zevental speelden middenvelder Abelairas en verdediger Cabral al regelmatig in de hoofdmacht van los Millionarios. Volgens diverse Argentijnse media is het niet uitgesloten dat Villarreal een poging zal doen om het aanstormende talent Diego Buonanotte, afgelopen seizoen goed voor elf treffers, in de deal te betrekken.
goede deal?

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 30, 2008 10:30 pm

Volgens mij wel. Die Olivia is HET verdedigend talent van Argentinie. Waarom kan Ajax niet zoiets doen? Fucking idioten... Doe dit met Boca. Als je al 1 topper binnenhaalt dan ben je al spekkoper...
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 03, 2008 1:16 pm

Misschien omdat spelers van Boca niet per se naar Ajax willen?

Recreativo klopt AZ in omstreden strijd om Argentijn

Recreativo heeft AZ verslagen in de strijd om Sebastián Nayar. De jonge Argentijn vertrekt naar Spanje tot grote woede van Boca Juniors.

Nayar tekende voor vier seizoenen bij Recreativo, en dat terwijl hij pas één wedstrijd in de hoofdmacht van Boca heeft gespeeld. In mei voetbalde hij een uur mee tegen Racing Club. De twintigjarige middenvelder staat te boek als groot talent en verlaat transfervrij zijn geboorteland.

Boca is furieus. Voorzitter Pedro Pompilio is van plan bij de FIFA te klagen, omdat steeds meer jonge spelers Argentinië verlaten voor een avontuur in Europa. Hij staat niet alleen in zijn kritiek, steeds meer Zuid-Amerikaanse clubs klagen daarover.

Nayar zelf spreekt van een unieke mogelijkheid. 'Ik had graag willen blijven en het publiek laten zien dat ik de nummer 5 van deze club had kunnen zijn. Maar dit is een belangrijke mogelijkheid. De trein komt maar één keer langs, en als-ie langskomt, dan moet je erop springen.'

'In januari had ik de kans om te vertrekken, maar toen liet Boca me niet gaan. Daarna kwam er een aanbieding uit Nederland (naar verluidt AZ, red.), waardoor Boca een prijskaartje van 3,5 miljoen euro aan mij hing. Dat is te veel voor een speler die slechts één wedstrijd heeft gespeeld.'
VI

Daar heb je die trein weer. Het is druk op het spoor in deze tijd van het jaar. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 04, 2008 2:59 pm

Rishi schreef: Waarom kan Ajax niet zoiets doen? Fucking idioten...
Omdat Villareal wel op de wereldvoetbalkaart staat en Ajax na 2 europese 'seizoenen' onder Mad Dog niet meer?

Toppie

Bericht door Toppie » do jul 10, 2008 11:53 am

Het AD meld dat Van der Vaart naar Real M verkast

http://www.sportwereld.nl/voetbal/buite ... Vaart.html

Duke

Bericht door Duke » do jul 10, 2008 1:32 pm

Even een kleine nuance: het AD meldt dat Marca dit meldt.
'Real strikt Rafael van der Vaart'
MADRID/HAMBURG - Twee dagen geleden meldde Rafael van der Vaart nog zelfverzekerd dat hij bij HSV zou blijven, donderdag meldt de goed ingevoerde Madrileense sportkrant Marca dat de aanvoerder van de Duitse topclub naar Real Madrid verkast.

Daarmee lijkt Rafael van der Vaart, die een Spaanse moeder heeft, toch zijn gedroomde transfer naar een Spaanse topclub te krijgen. Vorig seizoen liet hij zich al fotograferen in het shirt van Valencia. Volgens Marca verwacht de Spaanse kampioen binnen enkele dagen met Hamburger SV overeenstemming te bereiken over de transfersom. Van der Vaart heeft nog een verbintenis tot de zomer van 2009 bij de club van Martin Jol. Real Madrid en de oud-Ajacied zouden al een akkoord hebben over een vijfjarige verbintenis.

Real Madrid is al geruime tijd op zoek naar een middenvelder. Ronaldo staat al maandenlang het hoogst op de verlanglijst, maar zijn komst lijkt onhaalbaar, waardoor Reral zijn vizier heeft verlegd naar Noord-Duitsland. Mocht het tot een overeenkomst komen, dan wordt Van der Vaart de vijfde Nederlander in de ploeg van trainer Bernd Schuster. Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben, Wesley Sneijder en Royston Drenthe zijn al actief bij Real Madrid.

Op de site van Bild reageert Van der Vaart, die momenteel vakantie viert in Spanje, zelf op de overgang. ,,Ik heb het ook gelezen en zal me daarover verder laten informeren. Meer kan ik op er dit moment nog niet over zeggen.''
www.sportwereld.nl

Salvador Dali

Alexander

Bericht door Alexander » do jul 10, 2008 4:42 pm

Zou voor Ajax goed nieuws zijn als Raffie naar Madrid gaat, dit is het laatste jaar dat Ajax nog een forse vergoeding krijgt (25% meen ik?).

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 10, 2008 4:48 pm

Bijna het bedrag voor Aissati
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 10, 2008 10:17 pm

Jij hebt met Lemic gesproken? :smallgrin.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 10, 2008 10:26 pm

Regelmatig

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 10, 2008 10:28 pm

Luuk mag hem zelfs ome Vlado noemen. Hij vraagt je toch niet om zijn maffiageld wit te wassen, he?

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 10, 2008 10:29 pm

We praten wel eens over manieren om dat te doen, maar natuurlijk altijd zuiver theoretisch

Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 11, 2008 1:58 am

Die Luuk! Van alle markten thuis. :worshippy.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 11, 2008 12:35 pm

Marca houdt vol dat Van der Vaart helemaal rond is met Madrid. Van der Vaart zelf zegt dat hij niets kan zeggen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jul 11, 2008 12:37 pm

Baggerkrant.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 11, 2008 12:48 pm

AS komt er ook mee, maar die krant meldt dat VDV pas over een jaar de overstap zou maken.

Duke

Bericht door Duke » wo jul 16, 2008 1:22 pm

Aleksandr Hleb van Arsenal naar Barcelona
woensdag 16 juli 2008 13:43

Aleksandr Hleb speelt komend seizoen voor Barcelona. Dat meldt de Spaanse club op de website. De aanvallende middenvelder komt over van Arsenal. Als de Wit-Rus woensdag de medische keuring in de hoofdstad van Catalonië doorstaat, wordt hij donderdag gepresenteerd. Hoeveel Barcelona betaalt voor de spelmaker is niet bekend.

De 27-jarige Hleb speelde drie seizoenen bij Arsenal en kwam tot 89 competitieduels, waarin hij zeven keer scoorde voor de Londense club. Eerder kwam hij uit voor VfB Stuttgart in de Bundesliga en voor FK Bate Borisov in zijn thuisland. Hleb heeft 41 interlands achter zijn naam staan.
www.elsevier.nl

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 18, 2008 6:44 pm

De naam Drenthe zingt ook weer rond in de sportkrantjes. Fiorentina zou hem op de korrel hebben, maar hij wordt ook genoemd als potentiële aankoop van Roma. Roma maakt trouwens, als het waar is, volgende week de komst van Baptista bekend.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jul 24, 2008 9:10 pm

Real heeft een officieel bod gedaan op Rafael van der Vaart. Het zou gaan om een bod van ongeveer 6 miljoen Euro. Neemt niet weg dat HSV het bod gelijk heeft verworpen, maar dit zou dus toch zo maar doorgang kunnen vinden. Wordt vervolgd.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 24, 2008 9:22 pm

Zes miljoen? :smallgrin.gif:

HSV zit lelijk in de tang. Ze hadden hem beter vorig jaar kunnen verkopen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 30, 2008 9:40 am

Plaats reactie