Engeland en Schotland
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik zat even te denken hoe het nu met Nevland ging. Toch de sterkhouder bij Groningen voorin en ging vorig seizoen naar Fulham. Even opgezocht en nu blijkt dat hij dit jaar tot 4 invalbeurtjes is gekomen. Verrassend? Nee, maar ik vind dat toch altijd wel zo sneu. Zo'n jongen had hier gewoon een 'cultheld' kunnen zijn, terwijl hij nu genoegen moet nemen met een rol in de marge (en een hoger salaris uiteraard). Anyway, dit zie je dus zo vaak gebeuren. Zonde gewoon.
Klopt, hij is toen zelfs tijdelijk teruggevallen naar de positie van 2e keeper.Spijker schreef:Volgens mij was Gomes in het begin bij psv ook een drama.
Lijkt me ook nog wat vroeg om hem af te schrijven. Ook Gomes heeft zijn zwakke punten maar we hebben hier toch allemaal kunnen zien dat hij best een balletje kan tegenhouden.
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Meer ongelooflijk! Liverpool heeft zoveel kansen verspeeld, niet te geloven. Als het 0-5 was geworden had niemand raar opgekeken. Die Ramos zit zich vast te verbijten. Waar alles bij hem tegenzat zit het Redknapp behoorlijk mee. Waar 1 punt uit 3 wedstrijden gezien het spelbeeld normaal was geweest heeft ie er nu 7 uit 3. Knap hoor.Real Ajax schreef:Spurs wint toch met 2-1!Klasse.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
www.sportwereld.nlKredietcrisis: Mes in Chelsea
LONDEN - In opdracht van eigenaar Roman Abramovich heeft Chelsea dit weekeinde stevig het mes gezet in de eigen organisatie. Zo’n driekwart van alle scouts (25 man, full time in dienst) is ontslagen.
Een groot aantal van de talentenjagers, die meer dan 125.000 euro per jaar verdienden, waren door Frank Arnesen aangesteld of werden door hem aangestuurd.
Als belangrijkste reden wordt aangevoerd dat de kredietcrisis ook grote gevolgen gaat hebben voor de voetbalclub Chelsea. Maar ook het feit dat er in de afgelopen jaren ondanks miljoenen investeringen nauwelijks talenten zijn doorgebroken, speelt een grote rol.
Een miljardenverlies op de beurzen zou Abramovich hebben doen besluiten ook de geldkraan naar Chelsea een stuk dicht te draaien. Coach Scolari erkende gisteren dat hij in de winter geen geld krijgt voor aankopen. ,,Misschien kan ik nog spelers kopen als ik er een paar van ons zelf verkoop. Dat is ook een manier naar succes,’’ aldus Scolari.
Tja, dat is dan weer een positief gevolg van de kredietcrisis.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Frank Arnesen speelt écht voor Sinterklaas, hoor. Bij PSV al, hij haalde allerlei neptalenten binnen.Duke schreef:www.sportwereld.nlKredietcrisis: Mes in Chelsea
LONDEN - In opdracht van eigenaar Roman Abramovich heeft Chelsea dit weekeinde stevig het mes gezet in de eigen organisatie. Zo’n driekwart van alle scouts (25 man, full time in dienst) is ontslagen.
Een groot aantal van de talentenjagers, die meer dan 125.000 euro per jaar verdienden, waren door Frank Arnesen aangesteld of werden door hem aangestuurd.
Als belangrijkste reden wordt aangevoerd dat de kredietcrisis ook grote gevolgen gaat hebben voor de voetbalclub Chelsea. Maar ook het feit dat er in de afgelopen jaren ondanks miljoenen investeringen nauwelijks talenten zijn doorgebroken, speelt een grote rol.
Een miljardenverlies op de beurzen zou Abramovich hebben doen besluiten ook de geldkraan naar Chelsea een stuk dicht te draaien. Coach Scolari erkende gisteren dat hij in de winter geen geld krijgt voor aankopen. ,,Misschien kan ik nog spelers kopen als ik er een paar van ons zelf verkoop. Dat is ook een manier naar succes,’’ aldus Scolari.
Tja, dat is dan weer een positief gevolg van de kredietcrisis.

Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
BBC.co.uk
2105: GOAL Tottenham 4-2 Liverpool
Oh for crying out loud. Heurelho Gomes - you are useless. Ryan Babel swings over another corner from the left and the Brazilian keeper again half-comes but gets nowhere near the ball and Sami Hyypia climbs high to nod into an empty net. That is just pathetic goalkeeping. Sorry.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!