Confederations cup 2009
Moderator: mods
-
Re: Confederations cup 2009
Als ik het zo bekijk hebben wij het niet slecht getroffen op rechtsback... Zambrotta en nu Ramos zijn ookeen stelletje doodlopers zeg.
Whitey on the moon.
Spanje kan alvast oefenen voor de WK-finale tegen de Mannschaft volgend jaar.
- Monkey Tonk
Wat loopt Spanje te kloten. Onvoorstelbaar.
En dat is 2. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Monkey Tonk

Ramos...
Je moet niet lachen om Ramos, maar om Pique.
-
Haha die Ramos, wat een drama is dat zeg. Heb hem nog nooit een goede wedstrijd zien voetballen eigenlijk... Aardig overschat.
Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Idem voor wat betreft Ramos. Ik hoor Enganche altijd vrij lovend over hem oordelen, maar op basis van de paar wedstrijden dat ik die jongen zie voetballen, is het vaak niet om naar huis te schrijven.
Lekker voor Bradley.
Ooit gehoord van dat spreekwoord? Er zit iets met beer en huid in...Toppie schreef:Krijgen we toch een mooie proef finale Brasil-Espana

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Monkey Tonk
Ik vond Torres de slechtste Spanjaard. Die deed niks.
Al gaat het toernooi nergens om, wat een afgang.
Al gaat het toernooi nergens om, wat een afgang.
Ik hoop dat Del Bosque nu begrijpt dat je dit soort ploegen niet met mooi aanvallend voetbal moet bestrijden. Het is typisch dat Italië wist te winnen van de V.S. en de mooier voetbal spelende landen Egypte en Spanje niet, terwijl Italië verder geen punt wist te verzamelen.
- Monkey Tonk
Amerika vocht voor iedere centimeter en Spanje waande zich al in de finale, maar het blijft een 'fluke'.
Als je dit 100 keer speelt, wint Spanje 95 keer en zitten er vier gelijke spelen tussen.
Als je dit 100 keer speelt, wint Spanje 95 keer en zitten er vier gelijke spelen tussen.
Wat stonden Puyol en Pique te slapen zeg. Albiol is beter dan Puyol en Alexis doet niet onder voor Pique. Als Del Bosque verstandig is, selecteert hij Alexis en geeft hij Albiol een basisplek.
Goede speler, maar doet natuurlijk meer met het hart dan met het hoofd, zoals Jöhnk zou zeggen. Overigens is Steef de echte Ramos-fanaat.Peter schreef:Idem voor wat betreft Ramos. Ik hoor Enganche altijd vrij lovend over hem oordelen, maar op basis van de paar wedstrijden dat ik die jongen zie voetballen, is het vaak niet om naar huis te schrijven.
Ik vond de fysiek sterke jongens in iedere linie de besten bij de VS.
Als opkomende back is Ramos één van de besten ter wereld. Je moet hem alleen niet teveel verdedigende taken opleggen.
-
- AT Toto winner 15/16
Vanavond Brazilie - Zuid-Afrika, ik neem aan dat we hier geen verassing hoeven te verwachten toch? Ik heb het toernooi niet heel intensief gevolgd maar volgens mij is Zuid-Afrika wel erg zwak.
Ik vind Zuid-Afrika niet zwak. Ze kunnen best een beetje voetballen. Redelijk verdediging, redelijk middenveld. Het enige probleem is dat ze haast niet kunnen scoren, de enige met wat scorend vermogen heeft ruzie met de bondscoach: McCarthy.
Maar Brazilie zal waarschijnlijk wel winnen ja.
Maar Brazilie zal waarschijnlijk wel winnen ja.
Dan kan je daar beter een vleugelspeler neerzetten.generaal schreef:Als opkomende back is Ramos één van de besten ter wereld. Je moet hem alleen niet teveel verdedigende taken opleggen.
Puyol is natuurlijk zwaar overschat. Pique vind ik daarentegen wel een monster! Mindere dag kan gebeuren.
IK GELOOF!!!!!!
Pique is inderdaad wel een sterke jongen, maar ik vind Albiol nog beter. Op zich geen gek centrum: Albiol - Pique (1.89 en 1.93), met Alexis als vaste sub voor beide plaatsen.Rishi schreef:Dan kan je daar beter een vleugelspeler neerzetten.generaal schreef:Als opkomende back is Ramos één van de besten ter wereld. Je moet hem alleen niet teveel verdedigende taken opleggen.
Puyol is natuurlijk zwaar overschat. Pique vind ik daarentegen wel een monster! Mindere dag kan gebeuren.
Jij bent nogal een Alexis-fan, of niet?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Scoorde Mokoena nog bijna de 1-0! Wat zijn we trots dat deze kanjer voor Ajax heeft gespeeld!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ja, al vind ik Albiol nog beter. Maar ik vind het prettig dat Albiol nu naar Real verkast, omdat Alexis dan wel een basisplek moet krijgen. En hij gaat het waarmaken.Hoeladans schreef:Jij bent nogal een Alexis-fan, of niet?
Zuid-Afrika houdt het nog aardig vol, met een sterk spelende Pienaar!
Leuke wedstrijd!
Leuke wedstrijd!