Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » di jul 01, 2008 2:44 pm

Tis een engelse speler ..
AMSTERDAM - In Engeland zijn de beelden uitgelekt waarop te zien is hoe profvoetballer Joey Barton een man op straat mishandelt. Engeland reageert geschokt op de brute vechtpartij...

Op het filmpje, afkomstig uit een bewakingscamera is te zien hoe Barton een man tegen de grond slaat en vervolgens meerdere keren op hem in blijft stompen...

Op de beelden wordt is goed te zien hoe Barton 's avonds laat ruzie lijkt te zoeken met het slachtoffer. Slechts een enkeling doet moeite om Barton tegen te houden. Het meeste publiek loopt voorbij of kijkt toe...

Barton, speler van Newcastle United, zit op dit moment een gevangenisstraf uit van zes maanden vanwege die zware mishandeling.

http://www.youtube.com/watch?v=qMorhNRmiDM

Asshole !!.
Blij met de punten ...

Baseman

Bericht door Baseman » di jul 01, 2008 3:26 pm

En niet de eerste keer dat hij bij een vechtpartij betrokken is geweest, die gast spoort echt niet...

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 01, 2008 5:14 pm

Niet dat die gozer hem ook ff een paar stoten teruggeeft. Wat een pussy
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 07, 2008 9:34 am

Even een applausje voor de hypocriet van de week:

Wenger slams transfer system

Arsenal manager Arsene Wenger has vented his frustration over the transfer system, saying it encourages footballers to become financial "mercenaries".

The London club have already lost the services of star midfielder Mathieu Flamini, who turned down a new pay offer in the close season before moving to AC Milan on a free transfer.

"If I had the power to change anything basic in football, it would be the transfer system which makes mercenaries of players," the Frenchman said.

"If they are bad ones, they stay, and if they are good, they think only of leaving."

He added: "I have fought for them to earn a very good living, but I make sure that I impose respect for their contract upon them."

Wenger's words come as the club are working hard to retain the services of Emmanuel Adebayor and Belarus star Alexander Hleb, both recently linked with big-money moves to Italy and Spain.

Last month, Adebayor warned the Arsenal board that if they wanted to keep him they would have to increase his salary.

"I am still under contract to Arsenal, but it's up to the directors to satisfy my demands or I'll leave," he said.

Wenger will no doubt find some support in the unlikely form of rival Alex Ferguson, whose top Portuguese star Ronaldo been linked with a moved to Real Madrid.

But the Frenchman warned that, because of cost of the move to the Emirates Stadium two years ago, Arsenal had now become a selling club.

"The strategy of the club is to sell every year and to buy less expensive players," he said yesterday.

"We manage at Arsenal to maintain all our football ambitions, national and European, while having to free up for 17 more years an annual surplus of £24 million (R370-million) to pay for our stadium.

"The club's strategy is to favour the policy of youngsters ahead of stars, and to count on the collective quality of our game." - Sapa-AFP
iol.co.za

Dit is dus de man die jonge spelers bij bosjes weghaalt bij de club waar ze zijn opgeleid, nog voordat ze iets hebben kunnen terugdoen voor de genoten opleiding. Juist managers als Wenger werken trouweloos gedrag bij voetballers in de hand. :excited.gif: :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 07, 2008 9:39 am

HAHAHA wat een lamlul joh. Snel zijn bek laten houden deze man.

Hiddink komt anders ook in aanmerking voor hypocriet van het jaar... Eerst zeggen dat Vink niet zulke uitspraken moet doen maar vervolgens wel zelf juichen als hij wint van Nederland....
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » wo jul 09, 2008 7:00 pm

Benitez zegt Babel wacht aan

LIVERPOOL - Rafael Benitez heeft Ryan Babel woensdag de wacht aangezegd. De Spaanse coach van Liverpool liet de Nederlandse aanvaller, sneller dan verwacht hersteld van zijn enkelblessure, fijntjes weten dat als hij meegaat naar de Olympische Spelen in China, dat wel eens vervelende consequenties kan hebben voor zijn positie bij Liverpool.

De 21-jarige Babel maakt nog altijd deel uit van de olympische selectie van Foppe de Haan, die de groep dinsdag terugbracht tot 22 spelers. Als dat zo blijft, dan mist de oud-Ajacied de start van het nieuwe seizoen in de Premier League. Benitez is van mening dat Babel in dat geval zijn kans om een sleutelspeler te worden op Anfield geweld aandoet.

“Het moge duidelijk zijn dat we erg blij zijn dat Ryan alweer zo snel terug was in training, want hij is een belangrijke speler voor ons. Hij heeft hard gewerkt om te herstellen van de blessure die hij opliep bij het Nederlands elftal”, zei Benitez, om meteen daarna zijn verontrusting te ventileren.

“Maar we maken ons ook ernstige zorgen. Net nu hij weer fit is, lijken we hem opnieuw kwijt te raken als hij wordt geselecteerd voor de Spelen. Dat is een groot probleem. Wij stomen hem klaar en dan is hij ineens vertrokken met het nationale team. Dit seizoen wordt erg belangrijk voor Babel. Zijn eerste jaar was om te wennen, maar nu heeft hij enige ervaring. We hebben plannen met hem. Daarom is het voor hem erg belangrijk van begin af aan te werken met zijn team.”

Babel is overigens niet de enige speler die Benitez mogelijk moet missen in de aanloop naar de nieuwe competitie. De Argentijn Javier Mascherano is volgende maand misschien ook in China te bewonderen in plaats van op Anfield. “Het is een vreemd voorseizoen”, verzuchtte Benitez. “Eerst moeten we wachten op de spelers die meededen aan het EK en vervolgens raken we er weer een stel kwijt aan de Olympische Spelen.”
De T.
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo jul 09, 2008 7:03 pm

Hij heeft het recht niet om Babel dit te ontnemen. Clubs mogen dit alleen doen bij dispensatie spelers.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 09, 2008 7:08 pm

Hij ontneemt Babel niets, hij zet hem voor het blok.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo jul 09, 2008 7:27 pm

Jöhnk schreef:Hij ontneemt Babel niets, hij zet hem voor het blok.
Als hij hem zo goed en belangrijk vindt voor Liverpool is hij dom om het later te passeren.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo jul 09, 2008 7:46 pm

Had ie maar meer Engelsen in z'n selectie moeten hebben. Die hoeven nergens heen deze zomer.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

jabu

Bericht door jabu » wo jul 09, 2008 8:16 pm

Babel zegt gewoon tegen hem:
Het is de B tot de A tot de B-E-L
wil je rolle over straat Bennie B-E-L
want ik speel geen spel ik ben tantoe lauw
dominant op het veld en dominant met jou
trainers lullen veel ik heb schijt aan dat
beter dat ie zelf speelt voordat ie mij aanpakt
wat moet jij nou gap hou je muil okee
zag je ooit een voetballer met een stijl als dees

:icon_confused.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 09, 2008 8:34 pm

Damn.

M..

Bericht door M.. » wo jul 09, 2008 9:05 pm

Rafa heeft gewoon gelijk

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 09, 2008 9:08 pm

Helemaal niet. Hij weet dat als hij zo een jonge speler koopt..zo een speler dan mee kan gaan doen met jeugdtoernooien.
IK GELOOF!!!!!!

M..

Bericht door M.. » wo jul 09, 2008 9:14 pm

Die club betaalt dat joch wel zijn salaris door terwijl hij de competitie start en de voorronde cl moet missen voor een flut toernooitje in china. Babel heeft zelf voor het grote geld gekozen in Engeland.. dit is dan één van de consequenties. Bij het tekenen van een vet contract komen niet alleen pleziertjes en een hoop centjes kijken.. .je club verwacht ook wat van je.

Wat is het belang van benitez om babel naar china te laten gaan? Volgens mij heeft Benitez maar één belang en dat is Liverpool.. hetzelfde Liverpool dat Babel zijn bankrekening een flinke boost gegeven heeft.

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 10, 2008 7:49 am

Je weet van tevoren wat de kanttekeningen zijn bij het halen van een jonge speler. Je kunt het hem ook niet verbieden...
IK GELOOF!!!!!!

jabu

Bericht door jabu » do jul 10, 2008 7:59 am

Het is maar vanaf welke kant je het bekijkt. Weet de club dat er dergelijke risico's zijn bij het halen van jonge spelers of weten jonge spelers dat dergelijke tripjes er niet meer inzitten na het tekenen voor een grote club.

Harm

Bericht door Harm » do jul 10, 2008 8:06 am

Dan moet de club dat in het contract zetten wanneer ze een jonge speler contracteren. Maar volgens mij is dat tegen de regels van de FIFA in. Dus ik denk dat Benitez fout is in deze.

Nederland kan hem toch gewoon opeisen en desnoods een speelverbod voor Babel uit laten vaardigen?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 10, 2008 8:07 am

Benitez heeft niets te zeggen. Clubs kunnen alleen dispensatiespelers verbieden om te gaan. Benitez zegt dan ook niet dat Babel niet mag gaan. Hij raadt het hem alleen af. Op zich logisch.

Harm

Bericht door Harm » do jul 10, 2008 8:12 am

Hij raadt het hem af en zegt dat het waarschijnlijk gevolgen heeft... Dat gaat wat verder dan dat jij het stelt Thomas.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 10, 2008 8:15 am

Hoezo? Er moet toch een reden zijn dat hij het hem afraadt? Nou, dit lijkt me een logische reden. Als een speler de hele voorbereiding mist loopt hij het risico dat hij z'n goede kans op een basisplek misloopt. Dat hadden jij en ik zonder de woorden van Benitez ook wel kunnen verzinnen.

M..

Bericht door M.. » do jul 10, 2008 8:19 am

Harm schreef: Nederland kan hem toch gewoon opeisen en desnoods een speelverbod voor Babel uit laten vaardigen?
Nee, de spelen staan niet op de fifa kalender.

Harm

Bericht door Harm » do jul 10, 2008 8:22 am

Maar waarom is Benitez de enige coach die zich hier druk om maakt?

Ik hoor Barcelona niet over bijvoorbeeld Messi. Of Milan over Pato. En zo zijn er ongetwijfeld meer spelers die belangrijk zijn voor hun club die naar de OS gaan. (Ik kan de selectie nog nergens vinden, maar ik neem aan dat deze spelers ook meegaan).
Laatst gewijzigd door Harm op do jul 10, 2008 8:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Harm

Bericht door Harm » do jul 10, 2008 8:23 am

M schreef:
Harm schreef: Nederland kan hem toch gewoon opeisen en desnoods een speelverbod voor Babel uit laten vaardigen?
Nee, de spelen staan niet op de fifa kalender.
Oh, dat wist ik niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 10, 2008 8:24 am

Barcelona wil Ronaldinho niet laten gaan. Ronaldinho is dan ook dispensatiespeler en mag thuis gehouden worden. Diego en Rafinha niet, maar Werder en Schalke spartelen toch tegen. Roma, Milan en Bayern hebben respectievelijk Juan, Kaka en Lucio al thuis gehouden.

Gesloten