Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Man man man, wat een actie van Dzeko.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De Robben show. 3-0.
Zo van Gaal ook weer een week pers vrijheid
-
- AT Toto winner 15/16
Waar kijk jij die wedstrijd Johnk?Jöhnk schreef:Man man man, wat een actie van Dzeko.
- peter
Het is in ieder geval afgelopen:
FC Bayern siegt 3:0. Der FC Bayern München hat sich eindrucksvoll in der Liga zurückgemeldet und feiert verdient den ersten Sieg unter van Gaal.
FC Bayern siegt 3:0. Der FC Bayern München hat sich eindrucksvoll in der Liga zurückgemeldet und feiert verdient den ersten Sieg unter van Gaal.
Pffff... Dat was op het nippertje voor Van Gaal...
Hij kan tenminste weer een weekje vooruit...

Hij kan tenminste weer een weekje vooruit...
- peter
Zou het een hele rare transfer vinden, maar ok.'Bayern München neemt Rafinha over van Schalke 04'
29/08/2009 18:33
Louis van Gaal mag weer een nieuwe speler verwelkomen. Bayern München heeft van Schalke 04 de verdediger Rafinha overgenomen, meldt het Duitse tijdschrift Der Kicker.
De Rekordmeister was al langer op zoek naar defensieve versterking voor de rechterkant en rekent erop maandag de graag mee opkomende Braziliaan te presenteren.
Der Kicker berichtte afgelopen week al dat Schalke 04 met liquiditeitsproblemen kampt en deze hoopt op te lossen door de 23-jarige Braziliaan te verkopen. Rafinha heeft nog een verbintenis tot medio 2011 in Gelsenkirchen.
Rafinha, die was begonnen aan zijn vijfde seizoen bij Schalke 04, stond zaterdag nog in de basisopstelling van de ploeg van Felix Magath. Tegen SC Freiburg werd met 1-0 verloren.
VI
Exit Pranjic en Braafheid dus.
Jawel, maar dat betekent waarschijnlijk dat Lahm naar links verhuist.
Oh, oke. Ik moet toegeven dat ik niet veel van het Duitse voetbal weet.
Ik weet alleen wel dat de keren dat ik Schalke europees zag spelen, Rafinha niet erg degelijk overkwam. Maar of hij altijd zo speelt?

Ik weet alleen wel dat de keren dat ik Schalke europees zag spelen, Rafinha niet erg degelijk overkwam. Maar of hij altijd zo speelt?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
Meningen over Rafinha zijn erg verdeeld. Persoonlijk vind ik het een goede aanvallene back, maar qua degelijkheid is het wel eens schipperen. Bij Ajax zouden we dol zijn op een type als Rafinha, trouwens.
Vooral Pranjic lijkt me het kind van de rekening. Dure misser in dat geval.
Vooral Pranjic lijkt me het kind van de rekening. Dure misser in dat geval.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pranjic dan maar kopen? Kunnen we die Urby of verkopen of gewoon lekker als backie laten spelen.
IK GELOOF!!!!!!
Ook bij Ajax zitten we niet te wachten op iemand die defensief keer op keer steken laat vallen. En ook niet op iemand die vrijwel iedere wedstrijd op het randje van rood balanceert door losse handjes te hebben of na te trappen. Gehypte speler hoor, het stelt niet veel voor.Peter schreef: Bij Ajax zouden we dol zijn op een type als Rafinha, trouwens.
Rafinha blijft trouwens gewoon bij S04 volgens Magath.
- martijn401
nu.nlRibéry heeft moeite met Van Gaal
Uitgegeven: 1 september 2009 13:24
Laatst gewijzigd: 1 september 2009 13:26
AMSTERDAM - Franck Ribéry denkt dat Bayern München niet presteert door de strenge werkwijze van Louis van Gaal. Dat zegt de Franse spits dinsdag in een interview met het tijdschrift France Football.
© ANP
"Ik heb het gevoel dat het team niet vrijuit speelt. Er is geen vertrouwen en het is allemaal te serieus."
De Franse vedette van Bayern noemt Van Gaal een harde, veeleisende coach, die de discipline streng bewaakt.
Klik hier!
"Hij is heel serieus, lacht zelden en is een man van principes", klaagt Ribéry over zijn nieuwe trainer. "Er is al wat spanning tussen ons geweest. We voelen elkaar niet aan."
Real Madrid
Ribéry lijkt met zijn uitspraken aan te geven dat hij zijn langste tijd in Beieren wel heeft gehad. In de zomer waren er hardnekkige geruchten dat hij naar Real Madrid zou vertrekken en de Spaanse grootmacht deed ook zijn best om Ribéry los te weken, maar Bayern werkte niet mee.
"Geloof me, als ik echt weg had gewild, dan was ik gegaan en had je van me gehoord", stelt Ribéry in het interview, dat een dag na het verstrijken van de transferdeadline verschijnt.
"Ik wil bij het best mogelijke team spelen om titels te winnen. Dat motiveert me. Vandaag bij Bayern, morgen misschien ergens anders."
Voorcontract
Dat hij al een voorcontract heeft getekend om volgend seizoen alsnog naar Madrid te verkassen, verwijst de creatieve Fransman naar het rijk der fabelen. Toch is Spanje voor hem het beloofde land. "Op een dag zal ik in de Primera Division spelen", belooft hij.
Tot die tijd richt hij zich echter volledig op Bayern en het Franse team, dat zich nog moet kwalificeren voor het WK. Het aankomende WK-kwalificatieduel tegen Servië kan bepalen of Les Bleus zich direct plaatsen, op een play-off aangewezen zijn of zelfs plaatsing voor het WK mislopen.
"Ik wil naar Zuid-Afrika. Ik wil niet eens nadenken over uitschakeling of play-offs. Dat zou een nachtmerrie zijn en ik zou mijn huis niet meer uit durven."
© Novum
Apart en opvallend. Misschien een poging doen voor Braafheid in de winterstop?Jöhnk schreef:Exit Pranjic en Braafheid dus.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 6:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
BVB-Bayern: 1-0
Danke, bitte.
Danke, bitte.
Tussen- of eindstand?
Als het zo doorgaat zit LvG volgend jaar weer bij AZ op de bank...
Als het zo doorgaat zit LvG volgend jaar weer bij AZ op de bank...
Face your fears and live your dreams, No Fear
- peter
1530 begonnen.
Eins - Eins.
Eins - Eins.