Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door InnerHarbour » zo mei 22, 2016 8:20 am

Delay hoopt dat hij blijft, tja die ziet de bui al hangen, daar gaat het van zijn vader geleerde likken bij de pers niets maar aan helpen. Mourinho heeft niet zoveel met vrouwen in het voetbal, niet als teamarts en zeker niet als verdedigers. :biggrin.gif:

Delay de Blinde hoopt dat Van Gaal bij Manchester United blijft
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo mei 22, 2016 9:01 am

Sky maakt even inzichtelijk hoe boring ze wel niet zijn.
YNWA

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo mei 22, 2016 9:50 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Voor dit forum lijkt me een vertrek van LVG een zegen. Al die nutteloze pro en contra posts zijn dan niet meer nodig. Ben benieuwd over welk onderwerp dan een oeverloze en meanderende discussie ontstaat.
+245
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo mei 22, 2016 9:57 am

Hij is dus nu definitief weg; wat inhoudt dat er in deze topicc nog een jaartje zal worden bericht van hoe slecht Van Gaal was en een andere topic zal langzaam maar zeker die plek innemen, want dat hij aantrekkelijk blijft voor de media is duidelijk.

Ik moet nu denken aan een zin uit het grote interview met Jeb Bush, afgelopen week in de NRC en wat de ceo o.i.d. van CBS zei (geen citaat): Trump, een ramp voor de VS, maar een zegen voor ons. Nee, Van Gaal was geen ramp, al heeft hij wel de pech dat voor het eerst sinds 1872 het winnen van de FA cup heen hoofdprijs is (stond toch op AT, het belang ervan was verminderd?), volgend jaar waarschijnlijk weer wel.
The history of the FA Cup dates back to 1871–72. Aside from suspensions during the first and second World Wars, the competition has been played every year since.
https://www.wikiwand.com/en/History_of_the_FA_Cup
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 22, 2016 10:19 am

Speciaal voor MT, een supporter van MU werpt de vraag op of LVG niet bezig was aan het bouwen van iets groots:

http://www.redcafe.net/threads/is-it-wr ... at.417677/

Toppie

Bericht door Toppie » zo mei 22, 2016 11:05 am

Men kiest voor Mourinho , dus voor behoud en counter voetbal. Dan zal het publiek het zelfde voetbal als bij Chelsea voorgeschoteld krijgen. Saai resultaat voetbal :excited.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 22, 2016 11:07 am

Ja, het wordt heel anders dan dit jaar. MU zal veel minder scoren! :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 22, 2016 1:32 pm

Man U lijkt het dus na 2 jaar slecht voetbal, slechte prestaties en slechte aankopen wel genoeg te vinden. :aai.gif: Hopelijk voor hen vervangen ze de ene has-been niet door de andere.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo mei 22, 2016 1:33 pm

Yopi schreef:Speciaal voor MT, een supporter van MU werpt de vraag op of LVG niet bezig was aan het bouwen van iets groots:

http://www.redcafe.net/threads/is-it-wr ... at.417677/
Van Gaal was een kaartenhuis aan het bouwen.
YNWA

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo mei 22, 2016 7:13 pm

wimpey schreef:Man U lijkt het dus na 2 jaar slecht voetbal, slechte prestaties en slechte aankopen wel genoeg te vinden. :aai.gif: Hopelijk voor hen vervangen ze de ene has-been niet door de andere.
Lijkt. De clubleiding zelf heeft nog steeds niks gemeld. De BBC weet verder alleen te melden dat Mourinho zegt dat LVG niks verteld is door MU. Dus Mourinho is hun bron, en waarschijnlijk de bron achter het hele verhaal. Het komt niet van MU. Het lijkt erop dat er een soort tweespalt is binnen de club, anders hadden ze nu toch wel wat gezegd, voor of tegen.

Als het verhaal inderdaad van Mourinho komt, dan is de vreemde timing daarmee ook beter verklaard. Een club zal niet pardoes na een gewonnen finale zoiets naar buiten brengen. Maar Mourinho kan het als voorwaarde (voor informatie) hebben gesteld: je mag niks zeggen tot na de finale. Een steekspel achter de schermen?

Tegelijkertijd kun je zien hoe schijnheilig de pers is. Eerst groots het nieuws brengen, op een belachelijk gekozen moment, en een dag later achter Mourinho verschuilen mocht het niet gebeuren. Alles voor een primeur, niet? Waarom niet gewoon de club zelf het woord laten doen? Ik kan me niet voorstellen dat mensen als Bobby Charlton en AF blij zijn met deze gang van zaken. Een nieuwe coach die achter hun rug om de zaken via de pers speelt? Lijkt me geen lekkere binnenkomer.

Wat de Engelse pers betreft. De BBC lijkt in deze verdacht veel op een roddelblaadje. Tenzij het nieuws direct van binnen MU kwam.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mei 22, 2016 9:33 pm

Zul je zien dat Mourinho het stukken beter gaat doen en dat je dan hier leest dat van Gaal dit op zijn conto mag schrijven. Die heeft immers al het werk gedaan en gezorgd voor een gespreid bedje. :smallgrin.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo mei 22, 2016 9:44 pm

Tja, het zou zo maar kunnen. Zo heeft iedereen gelijk. :smallgrin.gif:

Maar het zal er wel mee beginnen dat Mourinho mag gaan shoppen. Ben wel benieuwd hoe Mourinho met een speler als Rooney omgaat.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » zo mei 22, 2016 11:20 pm

En met Mata en al die jonge talenten zoals o.a. rashford ...
Blij met de punten ...

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo mei 22, 2016 11:57 pm

Wat een zooitje. En dan vinden ze het voetbal niet om aan te zien? Niemand vanuit de club die iets zegt. Geen woord voor LVG, geen woord tegen. En de eens respectabele BBC eroverheen met paparazzi krantekoppen als 'Van Gaal says goodbye' (zoals gebruikelijk aan het eind van een seizoen).

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 23, 2016 6:47 am

Peter schreef:Zul je zien dat Mourinho het stukken beter gaat doen en dat je dan hier leest dat van Gaal dit op zijn conto mag schrijven. Die heeft immers al het werk gedaan en gezorgd voor een gespreid bedje. :smallgrin.gif:
:drecul.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 23, 2016 6:50 am

Duke schreef:Maar het zal er wel mee beginnen dat Mourinho mag gaan shoppen. Ben wel benieuwd hoe Mourinho met een speler als Rooney omgaat.
Ik lees dat hij 200 miljoen mag gaan uitgeven. Samen met die 300 van Lowietje is het toch mooi een half miljard in 3 jaar tijd.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma mei 23, 2016 8:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 23, 2016 8:15 am

Peter schreef:Zul je zien dat Mourinho het stukken beter gaat doen en dat je dan hier leest dat van Gaal dit op zijn conto mag schrijven. Die heeft immers al het werk gedaan en gezorgd voor een gespreid bedje. :smallgrin.gif:
Uiteraard. Denk dat het tijd voor de fundi's is om een paar testikels onder te binden en toe te geven dat hun held het bij Man U heel slecht heeft gedaan. Zo moeilijk is dat niet.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma mei 23, 2016 8:30 am

Volgens mij zijn er maar twee clubs in de Engelse PL die een prijs wonnen. En van de traditionele top slechts 1. Dus LVG wordt vroegtijdig afgeserveerd op doelsaldo. Hard, maar zo is de voetbalwereld.

MU interesseert me verder niet. Ik wilde alleen zien of er nog een keer Ajax-voetbal opgebouwd kon worden, bij een club die wel de middelen heeft voor de top.

Hier een betere achtergrond. Overwinningsfeestje met inderdaad Bobby Charlton en AF, en, veelzeggend, zonder Woodward:
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sport/artic ... rbij.dhtml

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 23, 2016 9:17 am

Monkey Tonk schreef:Volgens mij zijn er maar twee clubs in de Engelse PL die een prijs wonnen.
Plek 1-4 is nu eenmaal de belangrijkste 'prijs'. Geen CL kost Man U duizelingwekkende bedragen.
Dus LVG wordt vroegtijdig afgeserveerd op doelsaldo.
Het werkte gewoon niet tussen Man U en LVG. 2 jaar lang. Dan houdt het op he. Mourinho zal andere spelers aantrekken. Betere vooral.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 23, 2016 9:33 am

wimpey schreef: Het werkte gewoon niet tussen Man U en LVG. 2 jaar lang. Dan houdt het op he. Mourinho zal andere spelers aantrekken. Betere vooral.

Dat zeker, alleen zal het spel er niet mooier op worden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mei 23, 2016 9:34 am

Monkey Tonk schreef: De enige relatie die telt is die tussen coach en spelers. Als een coach de spelersgroep verliest zit het verkeerd.
MT, daar ga je dan:

http://www.redcafe.net/threads/lvg-the- ... ry.417735/

Uit The Guardian:
He is entitled to feel it could have been handled with more dignity but, equally, it is difficult to argue with United’s decision when Van Gaal’s two-year reign has been synonymous with bland, prosaic football, featuring their worst scoring statistics for more than a quarter of a century and, within the dressing room, a scale of disillusionment that makes it absolutely clear there will be minimal sympathy among the players. Van Gaal has been described among those players as “hard work”. His tactics have been so unpopular that various members of his squad have talked between themselves about openly defying him. It hasn’t reached the point of mutiny, but it has been a close-run thing sometimes. The consensus has been that “it can’t get much worse than it is”.

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 23, 2016 9:42 am

Mr. Ajax schreef: Dat zeker, alleen zal het spel er niet mooier op worden.
Lelijker lijkt me ook lastig.

peter

Bericht door peter » ma mei 23, 2016 9:43 am

Mr. Ajax schreef:
wimpey schreef: Het werkte gewoon niet tussen Man U en LVG. 2 jaar lang. Dan houdt het op he. Mourinho zal andere spelers aantrekken. Betere vooral.

Hoezo niet? Het is nu toch echt om te gieren zo slecht?

Ik denk dat je op alle fronten een verbetering zult zien. Ik verwacht in de CL bijvoorbeeld veel beter spel, want daar sloegen ze echt een modderfiguur.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma mei 23, 2016 9:46 am

Peter schreef:
Mr. Ajax schreef:

Hoezo niet? Het is nu toch echt om te gieren zo slecht?

Ik denk dat je op alle fronten een verbetering zult zien. Ik verwacht in de CL bijvoorbeeld veel beter spel, want daar sloegen ze echt een modderfiguur.
In de CL verwacht ik nou helemaal niks volgend seizoen. :666.gif: De grootste vraag is wel in welk topic dan geouwehoerd moet worden door de usual suspects.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

peter

Bericht door peter » ma mei 23, 2016 9:48 am

Europa League topic. :drecul.gif:

Plaats reactie