Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Bosz nog steeds op 0 in de CL.
- Jinne
- Site Admin
Na de nederlaag thuis tegen Lokomotiv was hij eigenlijk ook gelijk kansloos in deze poule. Leverkusen heeft veel kansen nodig om zijn potjes te winnen. Zonde, anders het nog een beetje een interessante poule kunnen worden.
Atalanta in de CL is toch wat anders dan in de Serie A. Terwijl er in die poule met Zagreb en Shaktar toch goede kansen voor plek 2 zijn achter City.
Atalanta in de CL is toch wat anders dan in de Serie A. Terwijl er in die poule met Zagreb en Shaktar toch goede kansen voor plek 2 zijn achter City.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Atalanta voetbalt/bouw prima op. Maar naïef gaan spelen breekt iedere ploeg op.
IK GELOOF!!!!!!
Atalanta kreeg voor rust kans op kans. City wint ook dit seizoen de CL niet. En de PL ook niet.
Kans op kans
Na de 0-1 duurde het 10 minuten! (inclusief het gejuich van Atalanta) en toen stond City alweer voor
. Atalanta mag blij zijn dat het geen 10-1 werd. Dus dat het wat uitmaakt dat ze, alleen volgens jou, kans op kans kregen lijkt me niet.

Na de 0-1 duurde het 10 minuten! (inclusief het gejuich van Atalanta) en toen stond City alweer voor

IK GELOOF!!!!!!
-
Mbappe kan PSG de CL bezorgen,wat een speler! Maakte in 30 minuten een hattrick en gaf ook nog 1 assist. En Di Maria is aan zijn 2e jeugd begonnen, die assist met buitenkant links bij die laatste goal, wow!
Genieten he!Gaizka1985 schreef:Mbappe kan PSG de CL bezorgen,wat een speler! Maakte in 30 minuten een hattrick en gaf ook nog 1 assist. En Di Maria is aan zijn 2e jeugd begonnen, die assist met buitenkant links bij die laatste goal, wow!
Met Paredes en Herrera hebben ze ook 2 goede middenvelders erbij. Ik zie ze de CL ook wel winnen. Ook als Neymar er niet bij is.
IK GELOOF!!!!!!
Slavia Praag beter dan Barcelona. Ik begrijp dat Frenkie Barcelona een mooie club vindt, maar hij speelt nu in een zwakker team dan vorig jaar.
Fuck Baffa. Ik heb 't effe helemaal gehad met ploegen die met 12 man spelen.Lionel schreef:Barca slaat nergens op. Om te huilen.
Nog zwakker. Parasiteert op de individuele klasse van een paar spelers.Jöhnk schreef:Slavia Praag beter dan Barcelona. Ik begrijp dat Frenkie Barcelona een mooie club vindt, maar hij speelt nu in een zwakker team dan vorig jaar.
-
Onzin vind ik, PSG is toch net zo rijk en invloedrijk? Bovendien waren beide al geplaatst, er stond niets op het spel.Lionel schreef:Madridmaffia
De Ligt deed het weer prima, mooi om te zien!

-
- AT Toto winner 15/16
Was gewoon een penalty, belachelijke beslissing. Ik ben inmiddels echt zo anti VAR.
-
Die jongen geeft hem een klein duwtje, het is wat pietluttig, maar volgens de regels is het een overtreding en dus vrije trap.Lionel schreef:Vond je het een overtreding op Marcelo?
Zelfde als die situatie met Veltman dit seizoen, was dat tegen Heerenveen thuis?
Ook al wordt de situatie teruggedraaid verdient Courtois nog steeds een kaart vanwege die keiharde tackle.
VAR is sowieso een hinderlijke onderbreking van de beleving. Zoiets als een vrouw die meteen na het klaarkomen wil checken of het condoom soms is gescheurd. En in al z'n eerlijkheid is het varren ook verotte subjectief want je spoelt net zo lang terug totdat je wat vind of je spoelt helemaal niet terug {Blind, Chelsea). Die hele VAR leidt er vooral toe dat ze Ajax in de CL naaien waar mogelijk. Net als met aanstellen arbiters. Krijgen wij steevast een scheids met een slag in z'n wiel die na een kwartier al vijf keer geel heeft getrokken.brigade zuid schreef:Was gewoon een penalty, belachelijke beslissing. Ik ben inmiddels echt zo anti VAR.
Liever geen VAR dus. Dat er dan af en toe een goal randje buitenspel wordt goedgekeurd daar zal iedereen vrede mee hebben.
Lekker stadion heeft dat Valencia toch wel he.
Zelfs als het niet helemaal vol zit blijft het echt een gaven kathedraal.
Zelfs als het niet helemaal vol zit blijft het echt een gaven kathedraal.
-
Absoluut, blij dat ie van de bucketlist af is.. Deze foto daar genomen in oktober:

Dit stinkt weer aan alle kanten.
Deze 1-2 voor Chelsea is toch een compleet illegale goal?
Je hebt in de eerste replays zo duidelijk kunnen zien dat het buitenspel was.
Lijkt wel of ze minutenlang hebben knutselen met de beelden of met het moment dat de bal (nog niet) doorgekopt werd, totdat ze een off-side situatie lekker tot goal konden promoveren....
Je hebt in de eerste replays zo duidelijk kunnen zien dat het buitenspel was.
Lijkt wel of ze minutenlang hebben knutselen met de beelden of met het moment dat de bal (nog niet) doorgekopt werd, totdat ze een off-side situatie lekker tot goal konden promoveren....

Werd nou dezelfde lijn gebruikt voor de voet van de verdediger als voor de schouder van de aanvaller? Daar zit zeker anderhalve meter tussen! Die lui hebben echt het ruimtelijk inzicht van een garnaal. In feite wordt een beslissing van de grensrechter overrruled omdat ze in het VAR hokje zitten te knutselen met paint.
-
- AT Toto winner 15/16
Wel een lekker potje trouwens.
Yes 2-2