Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- Monkey Tonk
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Er is een handjevol clubs in the EPL die een kampioenschap kunnen kopen en naar Europees concept voetballen. Dan komt er een tijd niks, en dan komen de typisch Engelse clubs. Bij de topclubs spelen de Engelse spelers hooguit een figurantenrol, met heel af en toe een uitzondering zoals die spits die er bij de Spurs een paar inschiet. Eenzelfde verhaal voor de coaches. Het lijkt me daarom dat je het meest ingenomen bent met de fans, en het gebeuren eromheen.
De CL is helemaal een grap. Zitten Real Madrid en Barcelona er nog in?
De CL is helemaal een grap. Zitten Real Madrid en Barcelona er nog in?
Moge de beste winnen!InnerHarbour schreef:Overigens hadden wij Can vanavond goed kunnen gebruiken in verdedigend opzicht nu Henderson geschorst is. Ik kijk niet uit naar een middenveld met Wijnaldum die de Bruyne en Silva tegenover zich vindt. Maar goed het is niet anders, we doe het er maar mee en als het niet genoeg is, we spelen tenslotte niet tegen bal op dak 25, is het niet anders en volgend jaar beter in dat geval.
Voor degene die gaan kijken have fun!
IK GELOOF!!!!!!
Dit is wel erg vooringenomen. Het volledig Engelse middenveld van Liverpool overklaste vorige week het volledig niet-Engelse middenveld van City.Monkey Tonk schreef: Bij de topclubs spelen de Engelse spelers hooguit een figurantenrol, met heel af en toe een uitzondering zoals die spits die er bij de Spurs een paar inschiet.
Ja, vroeger was alles beter...De CL is helemaal een grap. Zitten Real Madrid en Barcelona er nog in?

Zou ook gek zijn als er geen verschil tussen de Money league en de Eredivisie zou zijn ..wimpey schreef:
Ja, vroeger was alles beter...Ik word een beetje moe van CL-bashers. Juve - Real, Liverpool - City: ik heb fantastisch voetbal gezien. Dat kijken hou ik easy 90 minuten vol, dat gehark in de eredivisie daarentegen...
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
Serieus? Als je overal de beste spelers wegkoopt, zodat die allemaal in een van de (nu) 'grote' competities spelen, dan houdt de rest niet veel over.wimpey schreef:Ja, vroeger was alles beter...Monkey Tonk schreef: De CL is helemaal een grap. Zitten Real Madrid en Barcelona er nog in?Ik word een beetje moe van CL-bashers. Juve - Real, Liverpool - City: ik heb fantastisch voetbal gezien. Dat kijken hou ik easy 90 minuten vol, dat gehark in de eredivisie daarentegen...
Het is al heel wat als Ajax een keer in de Euro-finale staat, terwijl Ajax 'vroeger', zoals jij het noemt, gewoon meedoet in de CL, met vaak fantastisch voetbal. Het gaat daarbij niet zozeer om vroeger, maar om EU-regelgeving en tv-gelden die de situatie volledig scheef hebben getrokken. Inmiddels is dat geaccepteerd, maar voor fans van clubs is er niet veel aan.
Hetzelfde gestuntel uit de eredivisie zie je ook in Engeland, na de top vijf of zes.
Anyway, daar veranderen we zo snel niks aan. Er zijn nu vier (?) grote landen? Flikker dat CL-gedrocht eruit, en laat de top vijf van die landen in een normale competitie spelen.
Voorspellingen?
Is een verlenging nog mogelijk vandaag als City de nul niet weet te houden?
Is een verlenging nog mogelijk vandaag als City de nul niet weet te houden?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik zie overigens dat Pep met drie man achterop begint... Waaronder Walker als rechter cv. Lijkt me geen goed plan hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zo... das 1...
Dan ga je met 1 opdracht het veld in; zo lang mogelijk de 0 houden...
I think I lost my fucking headache
Liverpool wordt op dit moment onder de voet gelopen. Ben benieuwd hoelang dit door beide partijen wordt volgehouden.
Silva is een genot om naar te kijken qua voetbal..
Silva is een genot om naar te kijken qua voetbal..
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ruimtes worden nu al wat groter.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
- AT Toto winner 15/16
Was geen buitenspel toch?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nee, kwam van Milner af.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
Vorige week ook al een doelpunt onterecht afgekeurd.
Veel echt grote kansen had City niet. Liverpool wel een goede portie mazzel natuurlijk. Maar al met al gaan ze verdiend door.
Verdiend?
Vorige week een buitenspelgoal, vandaag een goal niet goedgekeurd...
Vorige week een buitenspelgoal, vandaag een goal niet goedgekeurd...
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Als de scheids de 2-0 gewoon goedkeurt dan praat je over een heel andere wedstrijd. Liverpool had de hele eerste helft niets in te brengen. En als Firmino er gewoon af had gegaan bij die overtreding op De Bruyne dan moet je het ook nog maar zien.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Grappig hoe snel vergeten wordt hoe de eerste goal en enige goal van City alleen maar mogelijk was na een duidelijke overtreding op van Dijk.
City tweemaal verslagen, door naar de halve finale CL, niet gek voor vergane glorie.
City tweemaal verslagen, door naar de halve finale CL, niet gek voor vergane glorie.

YNWA
Halve finale CL. Nice one, IH! 

- InnerHarbour
Thanks, wat een heerlijke versnelling van Mané bij de 1-1 dwars door het midden. Mo'tje voor het afmaken daarna werd het keiharde werken van Firmino ook nog beloond. 

YNWA
- InnerHarbour
Ga toch weg joh jankerd. Als dat een overtreding is moet Sterling twee pingels krijgen.InnerHarbour schreef:Grappig hoe snel vergeten wordt hoe de eerste goal en enige goal van City alleen maar mogelijk was na een duidelijke overtreding op van Dijk.
IK GELOOF!!!!!!
-
Gefeliciteerd IH. Maar voorlopig even je mond houden over arbitrage!
- InnerHarbour
Sorry ben ik niet met je eens, op van Dijk wordt een duidelijke overtreding gemaakt, waaruit die 1-0 valt waardoor City in het zadel geholpen werd. Daarna wordt die goal van de meester buitenspelstaander Sané inderdaad ten onrechte afgekeurd, je kan die twee momenten tegen elkaar wegstrepen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Gefeliciteerd IH. Maar voorlopig even je mond houden over arbitrage!
Wij hadden de scheidsrechter niet mee en niet tegen.
YNWA