Yopi schreef:Hopen en bidden... Overdrijf niet zo, man.
Hopen en bidden laat ik aan jou over.
Had je toch bijna je zin!!!!
Nog even wachten. Er is nog kans!!!
Moderator: mods
Yopi schreef:Hopen en bidden... Overdrijf niet zo, man.
Hopen en bidden laat ik aan jou over.
Altijd de charme geweest van FA Cup. Strijd. Reputaties gelden niet. Stand alone wedstrijden.Marillion schreef:Proper FA cup football. Twee clubs die strijden voor de zege. Het is nu precies wat je van zo'n finale mag verwachten.
Ik vond dat toch ook wel een hoogtepuntje!Marillion schreef:Ik hoop in de tweede helft op iets meer spektakel. Hoogtepunt van de eerste helft was dat die zangeres vergat om te zingen bij het volkslied.![]()
Strijd is leuk, op iemands knie stampen niet.zeux schreef:Altijd de charme geweest van FA Cup. Strijd. Reputaties gelden niet. Stand alone wedstrijden.Marillion schreef:Proper FA cup football. Twee clubs die strijden voor de zege. Het is nu precies wat je van zo'n finale mag verwachten.
Geen idee, maar dit krijgt ze vast nog wel een paar keer te horen. Ach, ook dat is publiciteit.Ferry schreef:Ik vond dat toch ook wel een hoogtepuntje!Marillion schreef:Ik hoop in de tweede helft op iets meer spektakel. Hoogtepunt van de eerste helft was dat die zangeres vergat om te zingen bij het volkslied.![]()
![]()
Wie was dat meissie eigenlijk? Kon wel zien dat ze bloednerveus was.
Of je fluit daarvoor voor het shirtje trekken.Sandro_Calaaabro schreef:Terecht rood.