:sleepey: Hoe lang gaan dit soort opmerkingen nog terugkomen zodra het over Blind gaat?joey schreef:Minstens. Dat weet je toch? :DSteef schreef:Van Persie krijgt een 7 van Blind.
Wat zou Danny zichzelf hebben gegeven voor vorig seizoen dan? 10+?
Champions League
Moderator: mods
Heb je de wedstrijd wel gezien, Peter? Het resultaat was behoorlijk geflatteerd. Real hoefde voorin niet goed te spelen om te scoren, aangezien ze 4 van de 5 goals in de schoot geworpen kregen. Aan de andere kant had Kiev boordevool kansen en mogelijkheden op kansen (een stuk of 3 situaties waarin ze met 3 aanvallers tegenover 2 verdedigers stonden) maar ze verprutsten ze allemaal. Een score van 5-4 had de verhoudingen beter weer gegeven. Real Madrid counterde de eerste helft naar een 3-0 voorsprong.Peter schreef:We hebben het dan ook over Kiev. Waardeloze ploeg.
Bij de eerste goal legt Shovkovskiy (een behoorlijk slechte keeper) een onschuldig schot van Roberto Carlos voor de voeten van Van Nistelrooij, die voor open goal komt te staan.
Bij de tweede goal stond Rincón te slapen en liet hij Raul zo voor hem langs komen en vrij inkoppen. Sowieso vind ik die jongen een hoog dromeriggehalte hebben. Hij kreeg verder nog twee megakansen die hij ook verprutste.
De derde goal was een mooie uithaal van Reyes vanaf de rand van het strafschopgebied na een stuiterpass van Diarra.
De vierde goal kwam door een dramatisch slechte terugspeelbal van Gavrancic, die Raul daarmee vrij voor de keeper zette.
De vijfde goal kwam na een schitterend steekpassje van Guti met de buitenkant voet, waarna Van Nistelrooij de keeper probeerde te omspelen maar neer werd gehaald. Rood voor Shovkovskiy en een penalty.
Van Nistelrooij kreeg nog twee aardige kansen, kreeg ze op goal, maar was verder vrij onzichtbaar.
Uitblinkers aan de kant van Real waren Guti (hij had zo'n avond waarop zo'n beetje alles lukte :xyxthumbs:) en Diarra. Ook Roberto Carlos was eindelijk weer eens lekker bij de les en Van Nistelrooij en Raul deden wat ze moesten doen. Emerson was onopvallend opvallend. Zoals gewoonlijk weer een ruime voldoende.
Casillas liet weer eens een bal uit z'n fikken glippen en Cannavaro was wederom geen schim van de speler van het WK. Vooral in de eerste helft dan.
Verder vond ik dat Ramos, ongeluk of niet, rood had mogen krijgen voor z'n elleboog tegen keeper Rybka (die sterk inviel).
Yussuf vond ik vandaag anders behoorlijk onrustig. Hij had ook regelmatig moeite om z'n tegenstanders bij te benen. M'n mening over Rincón heb ik hierboven al gegeven en over Correa ben ik het met je eens.Steef schreef:Ik vind de spitsen juist ruk, op Milevski dan na, maar die scoort weer amper.
Rodrigo is een topverdediger, maar is er vandaag niet bij. Voor de rest vind ik Yussuf een hele sterke defensieve middenvelder met enorme potentie.
Diogo Rincon is een soort Engelaar en Correa is een driftkikker die alleen gevaarlijk is bij hoekschoppen en vrije trappen.
Milevski vond ik ook allerminst sterk spelen vandaag.
Wisten jullie trouwens dat hij de enige keeper ooit is die op een WK na de wedstrijd, verlenging en penaltyserie z'n doel wist schoon te houden?Peter schreef:Shovkovsky. Die hebben we ook gezien tijdens het WK.
Je bedoelt toch niet die Neschmaschny of Belkevitsj? :shock:Peter schreef:Ze hebben wel wat indrukkende spitsen rondlopen en dan bedoel ik niet die Rebrov. Verder speelt er een kudde Brazilianen, waarvan ik het merendeel niet ken.
Benfica-Manchester United:
Tot de goal kwam Manchester er eigenlijk niet aan te pas. Niet dat Benfica ze wegspeelde ofzo, maar United werd uitstekend opgesloten door Benfica. Vooral het middenveld van Manchester kreeg maar geen grip op de wedstrijd. Scholes speelde matig (is niet meer dezelfde speler sinds de komst van Rooney) en Carrick vind ik een aardige voetballer die echter een dertien in een dozijn speler genoemd kan worden als je hem vergelijkt met de wereldtop. Van de gekken om zoveel geld uit te geven aan zo'n jongen.
De Rooney op links- en O'Shea als controleur-experimenten kunnen wat mij betreft ook de prullenbak in. Vooral Rooney speelde behoorlijk ongelukkig.
Saha moest het voorin in z'n eentje opnemen tegen 3 tot 4 man van Benfica en deed het alsnog niet onaardig (al speelde Luisao beresterk). Ik denk dat Van Nistelrooij tot nu toe niet veel gemist wordt. Saha heb ik onderschat.
Bij Benfica loopt trouwens een soort Rosales-cloon rond, Paulo Jorge.
Cristiano Ronaldo speelde weer op het ergelijk egoïstische af, maar stiekem kan je ook nog van hem genieten. Hij deed ook aardig wat goede dingen. Het erge was echter dat het joch het flikte om andere spelers er van te betichten dat ze duiken. Hoe hypocriet ben je dan, als je zelf zo'n terechte reputatie hebt en overal ter wereld uitgefloten wordt? Pfff. :redcard:
Benfica heeft toch maar weinig grote kansen gecreëerd en ik ze het nog heel moeilijk krijgen met Celtic. De witte zakdoekjes kwamen al uit de zakken voor Fernando Santos.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 04, 2006 3:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Didier Drogba scoort een echte spitsen hattrick tegen Levski, veel geruzie in Milaan(Grosso, Zlatan en Hoeness weggestuurd) en Barca pakt in de laatste minuut een punt tegen Bremen door Messi(mooie combinatie met Deco). Eto'o viel overigens nog uit, zag er slecht uit.
Laatst gewijzigd door Raul Gonzalez Blanco op wo sep 27, 2006 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Inderdaad. Je zag z'n knie zo 'wegschieten'. Men is bang dat hij de wedstrijden tegen Chelsea en Real moet missen. :sad:Raul Gonzalez Blanco schreef:Didier Drogba scoort een echte spitsen hattrick tegen Levski, veel geruzie in Milaan(Grosso, Zlatan en Hoeness weggestuurd) en Barca pakt in de laatste minuut een punt tegen Bremen door Messi(mooie combinatie met Deco). Eto'o viel overigens nog uit, zag er slecht uit.
Verder was een overwinning voor Werder best wel verdiend geweest. Barcelona is nooit echt op gang gekomen, mede door het goede pressing van Werder. Barcelona kon de fysieke strijd op het middenveld niet aan en Werder drukte Barcelona dus achteruit (al dan niet tot de eigen 16) en niet andersom.
Ronaldinho speelde trouwens dramatisch slecht. Sowieso moet Rijkaard Messi weer eens laten starten voor Giuly en Zambrotta ook in de CL maar laten spelen in plaats van Sylvinho/Oleguer. Dit middenveld miste vandaag Marquez, denk ik zo.
Het derde doelpunt van Drogba was trouwens een schoonheid. Jammer alleen dat hij het niet expres deed.
Roma was vanavond zeker niet minder dan Valencia. De eerste helft was Roma de leuker voetballende ploeg en scoorde Valencia twee keer uit twee kansen. De tweede helft liet Valencia zich invallen, gokte op de counter en creëerde op die manier grotere kansen dan Roma, dat druk en haastig op zoek was naar de gelijkmaker. Er zit veel voetbal in Roma. Zoals het er nu uitziet gaat dit weer eens een piekseizoen worden (ongetwijfeld gevolgd door een daalseizoen).
Valencia heeft zelf overigens ook een mooie ploeg. Helemaal als Joaquin en Del Horno er straks weer bij zijn. Als iedereen fit is staan er waarschijnlijk ook 9 Spanjaarden in de basis (Villa, Morientes, Vicente, Joaquin, Baraja, Albelda, Albiol, Del Horno en Cañizares). :xyxthumbs:
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 04, 2006 3:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kan iemand mij nu voor eens en altijd eens uitleggen wat er zo speciaal aan die VandenBorre is? Ik zie hem alleen in de CL spelen, maar telkens valt hij zwaar door de mand. De wedstrijd is nu 12 minuten oud en ik heb nog geen greintje klasse kunnen ontdekken.
Inzaghi laat zich al aardig gelden. Dit wordt weer een mooie avond voor hem, want er ligt gigantisch veel ruimte.
Inzaghi laat zich al aardig gelden. Dit wordt weer een mooie avond voor hem, want er ligt gigantisch veel ruimte.