Portugal

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo apr 29, 2007 8:35 pm

Krijg geen beeld.

hup sporting! maak deze dag nog een beetje goed!

Edit: rust. 1-1.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » zo mei 13, 2007 8:37 pm

De tussenstanden in Portugal:

Afbeelding

Sporting voor, Porto achter, nog een half uur te spelen.


---edit:

KUT!!! Binnen 1 minuut scoren die filhos de putas van Porto en die cabrões van Benfica.

Geen screenshot van deze ellende.


---edit edit:

Het gat tussen Porto en Sporting is nog maar één punt. Om dat te vieren dus toch maar een screenshot van de eindstanden:

Afbeelding
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mei 20, 2007 10:03 pm

FC Porto prolongeert titel

LISSABON - FC Porto is voor de 22e keer in de clubhistorie landskampioen geworden. De titelverdediger won zondagavond op de laatste speeldag van de Portugese voetbalcompetitie voor eigen publiek met 4-1 van Aves.
Daarmee bleef de kleine voorsprong op Sporting (één punt) en Benfica (twee punten) intact. Beide concurrenten wonnen eveneens, maar schoten daar dus niets mee op.
AD


:sad.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo mei 20, 2007 10:09 pm

Je hebt dit seizoen niet echt geluk met ontknopingen... :aai.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do jul 26, 2007 2:08 am

De vlag mag uit in huize 666. FC Porto heeft prutser extraordinaire Ernesto Farías aangetrokken van River Plate.

Over wat voor bedragen wordt er in de Portugeze pers gesproken, 666?

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » wo aug 01, 2007 5:45 pm

Geen idee wat Porto voor Farias betaald heeft. Record, A Bola en O Jogo weten van niks.

Benfica is 6 miljoen kwijt aan Di María, die meteen goed begonnen is met een spierscheuring (insert satanisch gelach). Freddy Adu heeft 2 miljoen gekost. Geen idee wat Cardozo gekost heeft, maar van de 19 Simão-miljoenen (20, maar Sporting en Barcelona mochten 5% verdelen) is vast nog wel wat over voor een transfertje. Nuno Gomes zou Simão als aanvoerder op moeten volgen maar schijnt ook te mogen vertrekken. Mantorras heeft ruzie met de club. Puinhoop bij Benfia dus, en de oefencampagne verloopt ook al niet lekker voor ze: een pracht van een nederlaag tegen Al Ahly. Ze zijn druk bezig Belletti uit Barcelona te halen. Ze zoeken ook nog cheerleaders, dus als je voor paal wil staan in Da Luz moet je een mailtje naar [email protected] sturen. Iets voor RGB?

Weinig nieuws uit Alvalade. Keeper Ricardo (vertrokken naar Bétis) wordt vervangen door Stojkovic (via Vitesse uit Nantes gehaald). Linksback Had (sloveens international, een jaar + optie voor nog drie jaar) en rechtsback Pedro Silva (Corinthians, 3 jaar) komen de toch al redelijk waterdichte verdediging versterken. Maxi Lópes huren zit er niet in, want Barcelona wil teveel huur hebben. Met Purovic (Rode Ster Belgrado, 5 jaar) en Derlei (2 jaar, Dinamo Moskou, via Benfica (!) naar Sporting) naast Liedson wordt het misschien aanvallend ook nog eens wat.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 02, 2007 6:30 pm

666 schreef:Geen idee wat Porto voor Farias betaald heeft. Record, A Bola en O Jogo weten van niks.
Raar, want het is toch echt doorgegaan.
666 schreef:Geen idee wat Cardozo gekost heeft, maar van de 19 Simão-miljoenen (20, maar Sporting en Barcelona mochten 5% verdelen) is vast nog wel wat over voor een transfertje.
Naar verluid gaat het om 9 miljoen euro. Erg veel geld voor een hele behoorlijke, Crouch-achtige spits. Dat wordt wel wat, denk ik.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » vr aug 03, 2007 1:10 pm

Met een beetje mazzel vliegt Benfica er dit jaar in de voorronde uit tegen Kopenhagen.

Vanavond gaat Porto in de Kuip Feyenoord onder het gras stoppen. Aftrap kwart voor 9, live leedvermaak op Ned 3.
Thomas schreef:
666 schreef:Geen idee wat Porto voor Farias betaald heeft. Record, A Bola en O Jogo weten van niks.
Raar, want het is toch echt doorgegaan.
Aan transfersomgegok heeft geen portugese krant zich gewaagd. transfermarkt.de heeft wel een natte vinger in de lucht gestoken: 4 miljoen.

Niet dat het veel uitmaakt, want Porto zwemt in de transfermiljoenen. Ze kunnen hun Edgar Dav- ehh hun pitbull wel vergeten:
www.record.pt schreef:O FC Porto não conta com Cláudio Pitbull e admite mesmo acertar a rescisão de um contrato que é válido até Junho de 2010.

O brasileiro espera ficar hoje a saber se lhe é concedida a cidadania italiana, facto que o tornaria num atleta comunitário e apetecível a outros mercados.

Há interessados em França e na Alemanha e o jogador prefere essas propostas a outras que recebeu de Portugal, mas depende da obtenção da dupla nacionalidade. O processo pode ficar hoje concluído.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di sep 25, 2007 2:49 pm

Stojkovic zag er van het weekend weer lekker uit, 666. :aai.gif: Vitesse zal balen dat het die wereldkeeper heeft geloosd en het nu moet doen met Velthuizen.

Farias heeft nog geen minuut voor Porto gespeeld, zie ik. Is-ie geblesseerd of zijn ze er iets te laat achter gekomen dat het een prutser van jewelste is?

Hoe gaat het met Oscar Cardozo bij die rivaal van je?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za okt 20, 2007 9:20 pm

Sporting Lisbon [1 - 2] Fatima

15' [0 - 1] Cicero (pen.)

53' [1 - 1] Liedson

82' [1 - 2] Falardo

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » zo okt 21, 2007 4:33 pm

Mooi zo. Is dat nietszeggende B-cupje ook weer voorbij.

Ze speelden dit veredelde oefenpotje niet eens in hun eigen stadion.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 13, 2007 10:28 pm

Hoe doen de nieuwe Zuid-Amerikanen het in Portugal, 666?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di nov 27, 2007 12:28 pm

Even een kickje, want ik zou graag meer over deze jongen willen weten:
Veloso wil wachten op ManU
Geschreven door Bart Kruyt op dinsdag, 27 november om 12:22

Een groot aantal Europese topclubs heeft hem in het vizier, maar Miguel Veloso heeft de knoop zelf al doorgehakt. De middenvelder van Sporting Lissabon wil naar Manchester United en is bereid om geduldig af te wachten. "Ik heb geen haast, maar weet wat ik wil", aldus de Portugees.

In aanloop naar het Champions League-duel tussen Sporting Lissabon en Manchester United sprak The Daily Mail met Veloso. De 21-jarige middenvelder zegt in het vraaggesprek dat hij hoopt tegen zijn toekomstige werkgever te spelen. "Mijn droom is om naar het Premiership te gaan en dan het liefst naar Manchester United", aldus de viervoudig international.

The Mancunians, die Veloso op de korrel zouden hebben, moeten echter geduld hebben. Een clausule in Veloso's contract zorgt ervoor dat de speler niet kan vertrekken in de winterstop. "Ik heb geduld", zegt de middenvelder. "Ik wacht rustig af tot de zomer en dan zullen we wel zien wat er gaat gebeuren. Het is geen geheim meer dat ik naar Manchester wil, al ben ik nu nog voor honderd procent op Sporting Lissabon gericht."

Na dit seizoen kan echter alles anders zijn. "Het zou geweldig zijn als Manchester United eindelijk met een bod zou komen. Ik weet van de interesse, maar er is nog niets concreet geworden. Een transfer naar Engeland zou een absolute droom zijn, maar nogmaals: ik heb geduld. Zelfs als het deze zomer niet van een transfer komt, weet ik zeker dat ik ooit nog in Engeland zal belanden. Ik ben nog jong en heb nog een hele loopbaan voor me."

www.voetbalzone.nl

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 27, 2007 12:34 pm

Speelde op het afgelopen jeugd EK voor Portugal, Peter. Is multifunctioneel en behoorlijk veelzijdig. Z'n beste plek is die van controlerende middenvelder in de punt naar achteren. Inmiddels is hij ook al A-international.

Die jeugdopleiding van Sporting mag er ook wezen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di nov 27, 2007 12:36 pm

Heb toen niet zozeer op Veloso gelet moet ik zeggen. Vooral Moutinho, Fernandes en Nani heb ik nog duidelijk op het vizier.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di nov 27, 2007 12:37 pm

Veloso, dat was toch die geblondeerde staart?

Mooie speler, maar ik kreeg er een beetje een Witschge/Roger-gevoel bij.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 27, 2007 12:40 pm

Jöhnk schreef:Veloso, dat was toch die geblondeerde staart?

Mooie speler, maar ik kreeg er een beetje een Witschge/Roger-gevoel bij.
Die staart, ja. In balbezit was het sierlijk, maar soms wat te nonchalant, inderdaad. Als ik hem was zou ik nog een jaartje in Portugal blijven ballen. Of naar Arsenal gaan.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » ma jan 28, 2008 1:01 am

Porto verliest bijna nooit. In de competitie nog maar één keer, maar vandaag moesten ze naar Sporting...

De goals waren van Vukcevic en Izmailov. Patrício hield in de tweede helft met kunst- en vliegwerk z'n doel schoon, op een wegens buitenspel afgekeurde goal van Lisandro na.

De 2-0 is ook meteen het enige positieve, want verder draait Sporting een dramatisch slecht seizoen.

Interessant weetje: Liedson was tot z'n 22e amateur en verdiende z'n pão in een supermercado. Ideetje voor dat verwende patatgeneratietuig bij Ajax?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 28, 2008 1:02 pm

:headbang.gif:

Wat is dat met Sporting? Nooit eens kampioen. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » zo feb 03, 2008 9:39 am

Over het kampioenschap hoeven we het dit jaar niet meer te hebben. Porto maakte gehakt van Leiria met een voor portugese begrippen hoogst ongebruikelijke 4-0.

Lichtpuntje: Benfica wist in hun eigen afzichtelijke catedral niet te winnen van Nacional Madeira uit het rechterrijtje.

Sporting speelt vanavond een halve thuiswedstrijd in Belém. Hier een zelfgeschoten foto van het slagveld:

Afbeelding
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » zo mar 02, 2008 9:26 pm

JOEY, WAKKER WORDEN!!!

Over vijf minuten trapt Sporting in het eigen Estadio Alvalade af voor de burenruzie tegen die filhos das putas van de Benficaralhos.

Live te zien op diverse clandestiene streams.

Links naar de streams: http://freesoccer.moo.no/
Links naar de bijbehorende software: http://channels.moo.no/
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 02, 2008 9:54 pm

Lukt me niet. :blush.gif:

Maar we staan voor! :headbang.gif: :onfire.gif:

Edit: hij doet het. Bedankt, 666! :neutral.gif:




Jemig, wat een kans voor Benfica. Sporting heeft het moeilijk. :excited.gif:

SHIT! 1-1 door Oscar Cardozo. En die eikel gaat nog kindje wiegen ook. :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » zo mar 02, 2008 10:26 pm

Kopt die kutcardozo da merda met z'n cabeça feia de 1-1- binnen en nu gaat er alweer een vrije trap rakelings voorlangs! En Di Maria da puta ook nog bijna een goal na een bizarre actie van de scheidsrechter. De SMSjes uit Alvalade begonnen zo vrolijk maar nu komt er een berg berichtjes binnen waar mijn uitgebreide collectie portugese schuttingtaal nog groter van wordt.

Wel een leuk kunstje van Tonel tussendoor.

Wordt tijd dat jij weer eens een eindje gaat wandelen. Ik had kunnen weten dat een live meekijkende joey ongeluk en tegengoals en miséria brengt...

Blokje of 80 om jij, en snel een beetje!

:1evil.gif:
Laatst gewijzigd door 666 op zo mar 02, 2008 10:37 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 02, 2008 10:27 pm

Cardozo doet het zoals verwacht prima bij Benfica.

Heb jij beroepsprutser Farias inmiddels al eens aan het werk gezien bij Porto, 666?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 02, 2008 10:42 pm

Ha, ze beginnen weer! :headbang.gif:

HUP SPORTING! :headbang.gif: :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie