Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2014-2015
Keine gute Runde für die Deutschen: 4 Spiele, 0 Punkte. Torverhältnis 2-11.
Zit met verbazing naar Liverpool te kijken. Wat is dat slecht!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Nou hè! Echt vreselijk. Dom gedraaf alom, Liverpool speelt echt als een kip zonder kop. De rode kaart was ook zo oliedom.
-
Haha die Lambert. Hoe slecht is die. Koeman zal blij zijn dat Southampton hem voor veel geld heeft kunnen verpatsen.
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik hoop dat Ajax Liverpool loot in de Euroleague. Mooi affiche en grote kans dat je doorgaat.
- InnerHarbour
Dat wordt dan een dubbele confrontatie tussen de mannen van Liverpool en de knulletjes van Ajax, gevolg, Ajax kansloos naar huis.brigade zuid schreef:Ik hoop dat Ajax Liverpool loot in de Euroleague. Mooi affiche en grote kans dat je doorgaat.
YNWA
Ben jij onder de indruk dan?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
En wat is Suarez goed. Met hem leek het nog wat.Khraa schreef:Zit met verbazing naar Liverpool te kijken. Wat is dat slecht!
- InnerHarbour
We winnen nog niet van PEC, we kunnen Ado uit niet eens aan, Liverpool speelt 3 tempo's hoger fysiek voetbal, kansloos over twee wedstrijden.Khraa schreef:Ben jij onder de indruk dan?
YNWA
-
Dat weet ik zo net nog niet, IH; in de 4 wedstrijden tegen de Manchester's zijn de cijfers 2-1-1. Ajax('s spel) ligt ze niet zo aan de andere kant van de Noordzee.
Ik hoop echt dat we ons kwalificeren voor de EL en dan Liverpool loten; dan ben ik er bij beide wedstrijden bij!
Ik hoop echt dat we ons kwalificeren voor de EL en dan Liverpool loten; dan ben ik er bij beide wedstrijden bij!
Ajax kan Liverpool best aan, denk ik. Zo bijzonder is die ploeg niet.
- InnerHarbour
Die handasjes voetballer Andersen tegen Steven Gerrard, ach gut, die knul gaat om zijn mammie (of zijn vriendje) schreeuwen. 

YNWA
Inderdaad. Die arme Gerrard kan dat niet meer belopen.InnerHarbour schreef:Die handasjes voetballer Andersen tegen Steven Gerrard, ach gut, die knul gaat om zijn mammie (of zijn vriendje) schreeuwen.

- InnerHarbour
Die opmerking van de namaak Cruijff is er weer een uit de categorie “Maher komt op zeker voor Ajax voetballen, wedden……”Cruijff schreef:Inderdaad. Die arme Gerrard kan dat niet meer belopen.InnerHarbour schreef:Die handasjes voetballer Andersen tegen Steven Gerrard, ach gut, die knul gaat om zijn mammie (of zijn vriendje) schreeuwen.

YNWA
Gerrard is passé. Maandag zag ik Carrick voetballen, die is beduidend beter. Zoals Scholes beduidend beter was dan Beckham. Maar types als Scholes en Carrick krijgen in de UK niet de waardering die ze verdienen.
Liverpool is trouwens onwijs slecht. Los zand. Maar weer eens een continentale manager zoeken.
Liverpool is trouwens onwijs slecht. Los zand. Maar weer eens een continentale manager zoeken.
Al hadden ze voor hetzelfde geld met 10 man nog de 2-1 gemaakt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Niet meer dan jouw mening he, je kan het wel presenteren als feit maar het is toch echt niet meer dan jouw mening.wimpey schreef:Gerrard is passé.

Kan ik ook hoor, Gerrard is nog alijd de beste voetballer van Liverpool, een leider en een geweldenaar. Punt.

YNWA
Als IH's beeld van voetbal zou kloppen zouden Engelse ploegen altijd alles winnen. Gelukkig wint in de praktijk meestal het voetbal.
Klopt, Arthur. De PR van de PL is geweldig. Het voetbal minder.
Beckham was het ideale uithangbord voor de PL. Scholes niet.wimpey schreef:Gerrard is passé. Maandag zag ik Carrick voetballen, die is beduidend beter. Zoals Scholes beduidend beter was dan Beckham. Maar types als Scholes en Carrick krijgen in de UK niet de waardering die ze verdienen.
Ik zal het iets relativeren: die hansworst van een manager helpt Gerrard natuurlijk ook niet. Haalt voor tientallen miljoenen zwakke spelers bij Southampton weg, i.p.v. kwaliteit te halen.InnerHarbour schreef:Niet meer dan jouw mening he, je kan het wel presenteren als feit maar het is toch echt niet meer dan jouw mening.wimpey schreef:Gerrard is passé.![]()
Maar ik vond Gerrard tijdens het WK en ook gisteren niet sterk in zijn passing, waar toch zijn kracht lag. Ik vond hem altijd een tikkie overgewaardeerd in de UK. Waar Scholes en Carrick ondergewaardeerd werden.
- InnerHarbour
Hij wordt een dagje ouder, zonder twijfel zit er sleet op maar ik zie hem elke week 90 minuten voetballen en het is nog steeds een gigant, nog steeds zo goed als 5 jaar geleden, nee maar nog een heerlijke voetballer die voorop de strijd aangaat en met zijn passing iedereen beter laat spelen.
Ik ben het met je eens dat Rodgers slecht heeft ingekocht. Komt ook van Swansea waar hij een klein buget had en niets werd aangetrokken zonder dat het bestuur een oke gaf.
Op de Mercyside kreeg hij ineens geld en daar weet hij duidelijk geen raad mee.
Ik ben het met je eens dat Rodgers slecht heeft ingekocht. Komt ook van Swansea waar hij een klein buget had en niets werd aangetrokken zonder dat het bestuur een oke gaf.
Op de Mercyside kreeg hij ineens geld en daar weet hij duidelijk geen raad mee.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo dec 10, 2014 10:56 am, 2 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- InnerHarbour
De op niets gebaseerde continentale arrogantie dat er in de UK niet gevoetbald wordt. Er zijn meer soorten voetbal dan het boring eeuwige achterin rondspelen voetbal waarin we in Nederland patent op hebben sinds de jaren negentig of het nog vervelendere 50 keer de bal verplaatsen op 2 meter van elkaar waar ze bij die zaalvoetbal vereniging uit Spanje zo gek op zijn.Arthur schreef:Als IH's beeld van voetbal zou kloppen zouden Engelse ploegen altijd alles winnen. Gelukkig wint in de praktijk meestal het voetbal.
YNWA
Op zich een toepasselijke naam, maar eigenlijk is het MerseysideInnerHarbour schreef:Op de Mercyside...

-
Ik vermoed op basis van zijn posts hier dat IH eigenlijk nooit nuchter, maar juist onder invloed van talrijke pints wedstrijden in de PL bekijkt. Dat kon wel eens de oorzaak zijn van zijn vertroebelde blik!Arthur schreef:Als IH's beeld van voetbal zou kloppen zouden Engelse ploegen altijd alles winnen. Gelukkig wint in de praktijk meestal het voetbal.