Confederations cup 2009
Moderator: mods
Re: Confederations cup 2009
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 4:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 4:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoppa, weer die arrogante nep wereldkampioen Italie naar huis. Volgend jaar is de Finale van het WK Brazilie-Spanje
En team USA is ook door
En team USA is ook door

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zeer pijnlijke nederlaag dit. Zelfs nu nog komt Italië er totaal niet aan te pas.
Ze staan toch bovenaan?Steef schreef:Italie gaat goed in de kwalificatiegroep????
Ahahahahahhahahahahhahahaa.Direct ontslaan die Snoeks.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 4:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die Adu ziet er ongezond dik uit voor een voetballer. Zou het ooit nog iets met hem worden?
Krijgen we toch een mooie proef finale Brasil-Espana
- peter
Neuh, is nu ook alweer mislukt bij Monaco en mag dus terugkeren naar Benfica. Ze zullen hem daar wel proberen te verkopen, maar wie trapt er nog in?
Bradley daarentegen ontwikkeld zich wel erg goed. Zo zie je maar weer dat mentaliteit een zeer grote rol speelt.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 4:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Adu was altijd een groot talent, hoor. Zeker twee koppen groter dan zijn leeftijdsgenoten.
- peter
Bradley vond ik bij Heerenveen al niet zo bijzonder in zijn laatste seizoen. Veel goals, maar positioneel matig.
En toch is ie maar 1.70Jöhnk schreef:Adu was altijd een groot talent, hoor. Zeker twee koppen groter dan zijn leeftijdsgenoten.

- Monkey Tonk
Met zoveel balbezit als Spanje maakt dat niet zoveel uit. Het is niet de counterende 4-4-2 variant. Er gebeurt genoeg over de vleugels. Opkomende vleugelverdedigers, overlappende middenvelders, etc. Er 'staat' niet iemand maar de ruimte/positie wordt wel gepakt en benut.Hoeladans schreef:Spanje speelt 4-4-2 hoor.
Nederlandse school. ;)
Verder vind ik de Italiaanse uitschakeling niet zo verrassend. Die jongens wilden duidelijk, na een loodzwaar seizoen, in een tussenjaar (EK en WK) liever vakantie. Begon al met de vriendschappelijke 4-3 over NZ vlak voor het toernooi. Geen focus. Volgend jaar staan ze er echt wel, met die lullige gelijke spelletjes in de eerste ronde. Dit resultaat zegt helemaal niks.
Italie is gewoon dikke prut. Dat zei ik vorig jaar voor het EK ook al en nu weer.
Ik zou alleen Chiellini bij het Nederlands elftal willen zien. De rest mag lekker de Paus vervelen. Wat een prutsers... Maar wel genieten dit!
Brazilie is verder ook niet veel soeps hoor.. Ik had ook gescoord tegen Cannavaro. Bij de 3-0 stond alleen Dossena te verdedigen... lullig voor hem dat hij dan die eigen goal maakt..
Ik zou alleen Chiellini bij het Nederlands elftal willen zien. De rest mag lekker de Paus vervelen. Wat een prutsers... Maar wel genieten dit!
Brazilie is verder ook niet veel soeps hoor.. Ik had ook gescoord tegen Cannavaro. Bij de 3-0 stond alleen Dossena te verdedigen... lullig voor hem dat hij dan die eigen goal maakt..
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Jij overdrijft altijd zo lekker. De Rossi is buitencategorie en ook Buffon is 'ietsje' beter dan Stekelenburg.
Ik heb liever Nigel de Jong dan De Rossi. En Vd Sar vind ik beter dan Buffon.. En ergens hoop ik dat die gewoon volgend jaar keept op het WK. Dan hebbie Buffon niet nodig.
IK GELOOF!!!!!!
De Jong beter dan De Rossi? 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik ben het helemaal met Rishi eens, Italie heeft een zeer matig elftal. Als ik zo'n Camoranesi zie, verschrikkelijk!
Chiellini is inderdaad een beul, deed het op het EK ook erg goed. Buffon is een klasse keeper, idd beter dan Stekelenburg.
De meederheid is over zijn top heen, tijd voor verjonging!
Chiellini is inderdaad een beul, deed het op het EK ook erg goed. Buffon is een klasse keeper, idd beter dan Stekelenburg.
De meederheid is over zijn top heen, tijd voor verjonging!
- Monkey Tonk
Rust bij Spanje-USA: 0-1

Dat beest van Standard (Onyewu) kan niet echt voetballen, maar rost wel alles weg. Hij is nog transfervrij ook. 

-
Kan die Grueter niet een keer z'n domme muil houden?
Whitey on the moon.
- Monkey Tonk
Spaanse afwerking is slecht vandaag, zeg. Villa en Riera scheve poten.