Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

gaizka

Re: Engeland en Schotland

Bericht door gaizka » di mar 22, 2011 4:04 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef:En toch haalde Ajax dit seizoen met Suarez gemiddeld minder punten dan zonder
Jol heeft hem over de kling gejaagd. Met Suarez hadden we in Kerkrade en Den Haag gewonnen.
Inderdaad, het was wel klasse van Luis dat hij er elke keer weer stond na een interland in een of ander ver land, een echte liefhebber!

jabu

Bericht door jabu » di mar 22, 2011 5:37 pm

Er stond in de zin van 'op het veld verscheen'?

gaizka

Bericht door gaizka » di mar 22, 2011 7:27 pm

Dit seizoen wel, maar dat kwam door zijn korte vakantie tussen het WK en de voorronde CL.

Afgelopen seizoenen stond hij er en was hij 9 van de 10 keer ook de beste man bij Ajax.

wimpey

Bericht door wimpey » di mar 22, 2011 8:28 pm

gaizka schreef: Inderdaad, het was wel klasse van Luis dat hij er elke keer weer stond na een interland in een of ander ver land, een echte liefhebber!
Daar kijk ik anders tegenaan. Jol liet hem tegen Twente om de JC-Schaal opdraven en aan het begin van de competitie tegen bijv. De G. en Willem II. Die jongen heeft geen break gehad. En was daarom niet z'n gebruikelijke zelf.

Neem die achterlijke handsbal tegen Utrecht. Leek mij een gevolg van mentale vermoeidheid. Hij had tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Een paar weken op het strand i.p.v. op het veld.

999

Bericht door 999 » di mar 22, 2011 9:17 pm

Dat ie dacht dat er na het WK een hoop clubs zouden zijn die wel effe voor hem wilde aftikken, en dat dat dus niet het geval was en hij daardoor een beetje teleurgesteld was kan natuurlijk niet ..

Of dat zijn houdbaarheids datum kwa spel een beetje in Nederland op zijn einde liep, zeker zulke typische voetballers als Suarez ..

Mentale-moeheid-handsbal .. je moet er maar opkomen ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 24, 2011 10:33 am

wimpey schreef:
LucaS schreef:En toch haalde Ajax dit seizoen met Suarez gemiddeld minder punten dan zonder
Jol heeft hem over de kling gejaagd. Met Suarez hadden we in Kerkrade en Den Haag gewonnen.

Dat weet je nooit, maar het klopt natuurlijk wel dat Suarez geen vakantie heeft gehad. Dat vanwege de VCL. Een keuze. Ajax heeft de CL gehaald, maar daarna is Suarez de man met de hamer tegengekomen.

Nu is hij zo te zien weer fris. En dan had hij heel wat voor Ajax kunnen betekenen. Want Suarez was met twee vingers in zijn neus de spelers met het hoogste rendement van alle spelers in de eredivisie.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » ma apr 11, 2011 8:00 pm

Nu Suarez ( gratis ) op SPORT1 ( ziggo digitaal ) tegen M. City ..
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma apr 11, 2011 8:08 pm

Ik zit aan de buis gekluisterd. Wat een held, Suarez. Groot gemis, als speler en persoonlijkheid. Liverpool shirt staat hem niet vind ik trouwens. Sowieso een elftal om van te janken zo slecht, dit Liverpool.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 11, 2011 8:44 pm

Miste wel een aardige kans in het begin.
IK GELOOF!!!!!!

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma apr 11, 2011 8:54 pm

Ik vind Suarez wat flets de 1e helft. Hij krijgt ook niet al teveel bruikbare ballen, maar ik mis wat de drive en dynamiek die ik bij eerdere Liverpoolwedstrijden wel van hem zag.

gaizka

Bericht door gaizka » ma apr 11, 2011 9:46 pm

De Dominee schreef:Ik zit aan de buis gekluisterd. Wat een held, Suarez. Groot gemis, als speler en persoonlijkheid. Liverpool shirt staat hem niet vind ik trouwens. Sowieso een elftal om van te janken zo slecht, dit Liverpool.
Het is niet een ontzettend goed elftal, maar ze leveren wel enorm veel strijd en hebben veel fysiek en loopvermogen. Luis is wel populair bij de fans als ik de reacties op zijn acties zo hoor.

999

Bericht door 999 » di apr 12, 2011 6:58 am

Wenger enthousiast over Amerikaanse eigenaar Arsenal

AMSTERDAM/LONDEN – Arsenal is de vijfde club in de Premier League die volledig in Amerikaanse handen is gekomen. De Amerikaanse miljardair Stan Kroenke is sinds 24 uur de nieuwe eigenaar van de Londense club. Kroenke had al enkele jaren dertig procent van de aandelen in handen. Hij heeft ook de aandelenpakketten van Danny Fiszman (ernstig ziek) en lady Nina Bracewell-Smith gekocht. Daardoor kwam hij in het bezit van 62 procent van de aandelen.

Volgens de overnameregels wordt hij gedwongen een bod te doen op de resterende aandelenpakketten. Op basis van de aandelenprijs (13.500 euro per stuk) is Arsenal nu 850 miljoen euro waard.

Wie is deze Kroenke? Dat is de vraag die menige voetballiefhebber in Engeland stelt. De 63-jarige Amerikaan staat niet voor niets bekend als ’Silent Stan’ (stille Stan). Een uiterst bescheiden zakenman, die samen met zijn echtgenote goed is voor een vermogen van een slordige zes miljard dollar.

Kroenke heeft zelf een vermogen van drie miljard dollar, opgebouwd met tvnetwerken, een sportarena, huizen, kantoren, winkelcentra, wijngaarden en ranches in de Verenigde Staten. Met zijn geld kocht hij aan de lopende band grote sportclubs. In Amerika is hij eigenaar van de Denver Nuggets in de NBA (basketbal), de Colorado Avalanche in de NHL (ijshockey), de St. Louis Rams in de NFL (American Football) en de Colorado Rapids in de Major League (voetbal).

Zijn vrouw Ann Walton Kroenke behoort tot de beroemde Walmart Walton familie en is in haar eentje ook goed voor een vermogen van drie miljard dollar. Kroenke wordt beschouwd als een briljante zakenman, die nooit opschept over zijn successen en het liefst als een gewone jongen tussen het publiek bij de sportwedstrijd zit.

Arsenals Peter Hill-Wood, voorzitter van de raad van bestuur, zegt dat de club in veilige handen is. „Het bestuur en de directie zijn ervan overtuigd dat Kroenke de cultuur van de club zal beschermen en respecteren. Hij heeft normen en waarden die bij Arsenal passen’,’ aldus Hill-Wood.

Kroenke zelf is een groot fan van manager Arsene Wenger, die waarschijnlijk grotere budgetten tot zijn beschikking krijgt voor de transfermarkt. De Gunners zijn al zes jaar zonder hoofdprijs. „Ik wil Arsenal verder uitbouwen en aan nieuwe successen helpen’,’ zegt Kroenke op de website van Arsenal. „Dit is zo’n fantastische club met een geweldige trainer als Wenger.’’

Wenger zelf zegt dat hij de Amerikaan al een paar jaar heeft meegemaakt tijdens bestuursvergaderingen en daarbij is hij zeer enthousiast geraakt over diens visie en ambities. „Hij begrijpt wat de cultuur en filosofie van Arsenal zijn. Met dit soort mensen is de toekomst van de club verzekerd.’’

De vier andere Premier Leagueclubs die in Amerikaanse handen zijn: Manchester United, Liverpool, Aston Villa en Sunderland. Verder hebben Chelsea, Manchester City, Fulham, Birmingham en Blackburn Rovers ook buitenlandse eigenaren.
Blij met de punten ...

Zuidema

Bericht door Zuidema » di apr 12, 2011 7:44 am

gaizka schreef: Luis is wel populair bij de fans als ik de reacties op zijn acties zo hoor.
Klopt. Als je de reacties op het Liverpoolforum leest zijn ze al wekenlang euforisch over die jongen. "Best player since a very long time", "we really robbed Ajax" enz enz. Zie ook:

http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... 71048.2360

En ook wel met reden, wat mij betreft. Ik heb hem tot dusver op een behoorlijk hoog niveau zien voetballen voor Liverpool. Alleen gisteravond vond ik hem wat tegenvallen. Maar de aanvoer van achteruit was soms ook schrijnend om te zien. En met die Carroll kan je dus echt geen combinatie aangaan.

Leuk dat het hem daar zo goed gaat. Jammer dat wij er geen zak meer aan hebben.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo apr 17, 2011 5:24 pm

Carragher wordt net met een (naar het aanziet) behoorlijk blessure van het veld gedragen. Overigens voorderest een matige wedstrijd tussen Arsenal en Liverpool.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 17, 2011 6:00 pm

RVP met de 1-0 uit een pingel in de 96e minuut.

Maar wat was hij BAGGER!

Vrije trap nu op 16 meter. Randje 16.

Come on Luis!
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 17, 2011 6:02 pm

Pingel Liverpool!
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 17, 2011 6:03 pm

Eboue is 1 van de domste voetballers ooit.
IK GELOOF!!!!!!

bryan

Bericht door bryan » zo apr 17, 2011 6:13 pm

jezus wat zijn arsenal irritant, 98 minuten lang liverpool van het veld geveegd maar verzuimen steeds om op doel te schieten

Kilroy

Bericht door Kilroy » zo apr 17, 2011 6:23 pm

Suarez speelde als een natte krant (en dat is beledigend t.o.v. de media). Obsoluut niets goed gedaan.
Je moet wel heel onkritisch zijn om dit een goede wedstrijd te vinden. Ik zie v. Persie veel liever op de wing met vrijheid. Hij is geen spits.
Arsenal moest eens was coaching en instructie krigen in positie-spel by een combinatie aanval over de grond door het midden. Daar hebben ze helemaal geen "Kaese von gegessen". 'Persistent failure is not fertile ground for future success!'
Helaas weinig goed voetbal gezien.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Engeland en Schotland

Bericht door raymon » zo apr 17, 2011 7:02 pm

bryan schreef:jezus wat zijn arsenal irritant, 98 minuten lang liverpool van het veld geveegd maar verzuimen steeds om op doel te schieten
Nou, dat viel ook wel weer mee. Het was een hele slechte wedstrijd van beide teams en dit verdiende geen winnaar. Nou maar hopen dat er niets ernstigs met Carragher aan de hand is.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 17, 2011 8:34 pm

Kilroy schreef:Suarez speelde als een natte krant (en dat is beledigend t.o.v. de media). Obsoluut niets goed gedaan.

Tja, dat heeft hij af en toe. Maar tot op heden doet hij het aardig daar.

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 17, 2011 8:38 pm

Liverpool is dan ook een waardeloos elftal. En niemand wordt beter met Carroll naast zich.
IK GELOOF!!!!!!

Kilroy

Bericht door Kilroy » zo apr 17, 2011 10:27 pm

L'pool's "waardeloosheid" heeft niets met Suarez' performance vandaag (mijn tijd) te maken. Mijn overige critique betrof Arsenal waarvan de "waardeloosheid" mij verschrikkelijk opviel na al de bombarie in de pers.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo apr 17, 2011 10:57 pm

Legendarische ontknoping van een wedstrijd! Zelden zo een spectaculair einde gezien.

Ongelooflijk dat die Wenger het zo lang uithoudt bij Arsenal. Altijd problemen met keepers, altijd te veel verantwoordelijkheid voor oerdomme spelers als Song, Diaby en Eboué. Sinds Henry geen aanvaller meer die er een flink aantal per seizoen inknalde. Arshavin in belangrijke wedstrijden op de bank zetten, hoe weinig snap je er dan van? Die man is zo incapabel als wat en komt er telkens mee weg door alle schuld op scheidsrechters af te schuiven en gewouwel over de zogenaamde Arsenal filosofie die hij zo'n beetje pretendeert zelf te hebben uitgevonden.

Met Wenger zal Arsenal niks meer winnen.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 18, 2011 8:24 am

Wenger heeft geen kijk op verdedigers. Daardoor wint hij nooit wat.

Plaats reactie