Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma dec 31, 2007 10:43 am

Volgens mij is het zo dat je ter plekke vaak nog wel een kaart kunt kopen. Zolang je dat maar niet probeert tegen Madrid.

Maar normaal gesproken is Camp Nou niet uitverkocht. Ik weet alleen niet welk type kaarten er dan beschikbaar is. Kan me zo voorstellen dat je een beetje goede plaatsen wilt hebben.
Nil volentibus arduum

Thafunk

Bericht door Thafunk » di jan 01, 2008 12:11 pm

Ja, dat is het punt.Ik wil m'n vader een keer meenemen, maar die krijgt het al benauwd als ie op de 2e ring in de Arena zit. Zou dus inderdaad graag een beetje goede (lage) plaatsen willen bestellen op voorhand.
Maar er zijn nogal veel websites die kaarten aanbieden, en ik weet niet welke betrouwbaar zijn. Bij enkele van die websites moet je je hotel gegevens doorgeven, dan zorgen ze dat de kaarten daar liggen als je aankomt... Weet niet of ik dát nou wel zo'n goed idee vind bijvoorbeeld!

999

Bericht door 999 » di jan 01, 2008 8:11 pm

Mischien dat ze bij de Fanclubs meer info hebben wat/wie betrouwbaar is, ik zeg ook maar iets ...
Blij met de punten ...

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » wo jan 02, 2008 11:11 pm

Als je buiten de 'toppers' blijft kun je vrijwel zeker nog kaarten kopen bij de voorverkoopadressen of het stadion zelf. De ring aan het veld kent vaak goedkope plekken; het overzicht is wat minder maar Ronaldinho staat wel erg dichtbij, zullen we maar zeggen.
Camp Nou is overigens, voor een Spaans Stadion, niet zo hoog en claustrofobisch omdat het wijd uitloopt naar boven. Daardoor lijkt het een vrij plat stadion. Heel anders dan Bernabéu of Mestalla bijvoorbeeld waar je bijna naar beneden valt als je van je stoel opstaat(dat moet je mensen met hoogtevrees echt niet aandoen).
Tenzij je via een Spaanse ticketservice (dat is voor elke club anders, dus ik weet zo gauw niet welke) kaarten koopt betaal je al snel behoorlijk veel voor een kaartje. Te veel dus. En aan arrangementen moet je al helemaal niet beginnen.

Bertje schreef:Ik vind Ramos geen absolute top. Daarvoor mist hij ofwel het echte inzicht (als libero) of de duelkracht. RGB vergeleek hem ooit eens met Hiero en die vergelijking vond ik niet bepaald treffend, maar hij heeft wel zijn uitstraling en hardheid. Doet aan Puyol denken.
HoHo, niet als type speler natuurlijk. Hierro was een totaal ander type voetballer(qua spel, qua kwaliteiten) dan Ramos is. Maar als persoon kan Ramos wel dezelfde waarde hebben voor Real. Hierro kwam ook van een kleine club en was meteen 1 met de club, had meteen een enorme sportieve impact en was al na 1 seizoen een cultuurbewaker. Ik zie in dat opzicht wel gelijkenis.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 02, 2008 11:13 pm

Oke, verkeerd gelezen/begrepen/onthouden dan. :blush.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jan 03, 2008 2:55 am

Koeman gaat z'n eerste grote aankoop bij Valencia doen: Ever Banega komt over van Boca Juniors en Valencia tast (te) diep in de buidel.

Het bescheiden Almería heeft bovendien voor een schijntje de Braziliaanse linksback Guilherme binnen gehaald. Ik weet het niet zeker en zal het nog even nalopen, maar gezien de clubkeuze en de lage transfersom zit hier een investeringsmaatschappij achter.[/code]

Thafunk

Bericht door Thafunk » do jan 03, 2008 8:58 am

Raul Gonzalez Blanco schreef:Als je buiten de 'toppers' blijft kun je vrijwel zeker nog kaarten kopen bij de voorverkoopadressen of het stadion zelf. De ring aan het veld kent vaak goedkope plekken; het overzicht is wat minder maar Ronaldinho staat wel erg dichtbij, zullen we maar zeggen.
Camp Nou is overigens, voor een Spaans Stadion, niet zo hoog en claustrofobisch omdat het wijd uitloopt naar boven. Daardoor lijkt het een vrij plat stadion. Heel anders dan Bernabéu of Mestalla bijvoorbeeld waar je bijna naar beneden valt als je van je stoel opstaat(dat moet je mensen met hoogtevrees echt niet aandoen).
Tenzij je via een Spaanse ticketservice (dat is voor elke club anders, dus ik weet zo gauw niet welke) kaarten koopt betaal je al snel behoorlijk veel voor een kaartje. Te veel dus. En aan arrangementen moet je al helemaal niet beginnen.
Thanks RGB :biggthumpup.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 04, 2008 8:44 am

Thomas schreef:Koeman gaat z'n eerste grote aankoop bij Valencia doen: Ever Banega komt over van Boca Juniors en Valencia tast (te) diep in de buidel.

Het bescheiden Almería heeft bovendien voor een schijntje de Braziliaanse linksback Guilherme binnen gehaald. Ik weet het niet zeker en zal het nog even nalopen, maar gezien de clubkeuze en de lage transfersom zit hier een investeringsmaatschappij achter.[/code]
Banega is een toppertje! Maar of hij gelijk de kar kan trekken.....?
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jan 04, 2008 12:41 pm

Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd. Aan de bal is het technisch en qua inzicht geniaal, maar voor een speler die zoals hij vanuit een teruggetrokken rol het spel wil verdelen is hij fysiek wel ontzettend licht. Er zijn sowieso weinig topploegen die met zo'n spelmaker wegkomen. Eigenlijk alleen Milan, maar die spelen dan ook al jaren in dezelfde samenstelling. Banega wordt in Zuid-Amerika al iedere wedstrijd gegarandeerd drie keer van de bal gelopen en pakt ook nog eens veel kaarten. Ik vind het heel veel geld voor een jongen die zich niet lekker voelt als aanvallende middenvelder en flinke beperkingen kent.

999

Bericht door 999 » za jan 05, 2008 9:08 am

Ze hebben het trouwens wel goed voor elkaar, omdat 2 firma in een juristische strijd zijn verwikkeld wie de rechtmatige eigenaar is van de live-rechten ( als ik het allemaal goed begrijp ) missen een heleboel Tv-zenders hun spaanse live-wedstrijden.Volgens mij gaat dat wat inkomsten schelen ..
Blij met de punten ...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jan 05, 2008 9:25 am

Opnieuw onrust bij Valencia
Uitgegeven: 4 januari 2008 21:22
Laatst gewijzigd: 4 januari 2008 23:01

VALENCIA -Het wordt maar niet rustig rond voetbalclub Valencia. Trainer Ronald Koeman heeft vrijdag opnieuw een speler uit de selectie gezet.

Het gaat om middenvelder Manuel Fernandes, die een nachtje in de cel moest doorbrengen na een incident in een nachtclub.

Valselijk beschuldigd

Fernandes kwam in de problemen nadat hij samen met ploeggenoot Miguel valselijk zou zijn beschuldigd van diefstal van een horloge.

Miguel vertelde dat hij niet was meegenomen naar het politiebureau omdat hij geweigerd had de nachtclub te verlaten tenzij vergezeld door zijn advocaat.

Fernandes moest vrijdag al voorkomen. Er wordt een nader onderzoek ingesteld omdat de voetballer bij zijn arrestatie agenten zou hebben mishandeld.

Koeman

Koeman besloot Fernandes buiten de ploeg te laten voor het duel van zondag tegen Levante. "Nu ga ik met de club praten hoe we dit oplossen", verklaarde de Nederlander, die eerder al drie spelers uit de selectie zette.

Zaakwaarnemer

Volgens Fernandes' zaakwaarnemer Jorge Mendes speelt er meer. Fernandes zou onder druk worden gezet om als huurling naar het Engelse Everton te vertrekken. Bij die club speelde hij eerder een half jaar.
nu.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo jan 06, 2008 10:47 pm

Koeman met Valencia dieper in moeras
VALENCIA - Ronald Koeman is er zondag met Valencia niet in geslaagd de rust bij de club enigszins te laten terugkeren.

Het thuisduel tegen hekkensluiter Levante eindigde in 0-0. Valencia besloot het duel met tien man na een rode kaart voor Nikola Zigic.

Valencia is nu al zes competitieduels op rij zonder zege en dreigt de aansluiting met de subtop te verliezen. Na afloop van de wedstrijd klonk in Estadio Mestalla een hels fluitconcert.

Valencia had tegen Levante een duidelijk veldoverwicht, mocht in totaal dertien hoekschoppen nemen en kreeg een handvol kansen. Scoren bleek echter opnieuw een groot probleem. Valencia maakte dit seizoen in achttien wedstrijden pas 22 doelpunten.

Niet alleen de slechte resultaten zorgen voor onrust bij Valencia. Koeman besloot eind december de routiniers David Albelda, José Canizares en Miguel Angulo uit de selectie te zetten. Albelda is inmiddels naar de rechter gestapt om contractontbinding af te dwingen. Vrijdag zette Koeman ook Manuel Fernandes uit de selectie. De middenvelder moest een nachtje in de cel doorbrengen na een incident in een nachtclub.

Koeman heeft inmiddels ook zijn eerste aankoop mogen doen. De 19-jarige Argentijnse middenvelder Ever Banega ondertekende zaterdagavond een verbintenis voor 5,5 jaar. Zijn oude club Boca Juniors beweerde 17,6 miljoen euro aan de transfer te hebben overgehouden.

Koploper Real Madrid kon puntenverlies in de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe jaar maar net voorkomen. De titelverdediger versloeg zondag in eigen stadion Real Zaragoza met grote moeite: 2-0. Ruud van Nistelrooij redde Real door halverwege de tweede helft de score met het hoofd te openen. De Braziliaan Robinho, die de assist gaf, bepaalde even later de eindstand. Niet de spitsen, maar doelman Iker Casillas was uitblinker bij Real. Hij voorkwam tot meerdere malen een achterstand.

Naast Van Nistelrooij startte ook Wesley Sneijder in de basis bij Real. De middenvelder werd in de 55e minuut vervangen door Guti. Arjen Robben bleef de hele wedstrijd op de reservebank, Royston Drenthe ontbrak in de selectie.

Real Madrid behoudt door de overwinning zeven punten voorsprong op FC Barcelona, dat zaterdag zonder de geblesseerde Ronaldinho Real Mallorca met 0-2 versloeg. De beslissing viel pas ver in de tweede helft. Na ruim een uur opende de Mexicaanse international Rafael Marquez de score. Samuel Eto'o voegde er vlak voor het slotsignaal een tweede treffer aan toe. Daarvoor had ook invaller Thierry Henry doel getroffen, maar de Fransman deed dat in buitenspelpositie.

Het verrassende Espanyol blijft na Real Madrid en Barça vooralsnog de beste van de rest. In de strijd om de derde plaats won de tweede club van Barcelona op de eigen Montjuic van concurrent Villarreal: 3-0.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 08, 2008 12:39 pm

Supporters pakken Koeman aan. Politie moet hem ontzetten

www.voetbalonline.nl, 8 januari 2008 12:01 - Het blijft rumoerig bij Valencia CF. Boze supporters belaagden trainer Ronald Koeman na de ontgoochelende 0-0 tegen rode lantaarn Levante. De fans wachtten Koeman op de parking op en schudden hem heen en weer in zijn auto.

Ronald Koeman kon het stadioncomplex pas verlaten na een tussenkomst van de politie. De voormalige trainer van Ajax, Benfica en PSV toont begrip voor de houding van de supporters. "Ik mag me niet beklagen over het gedrag van de fans. Tijdens de wedstrijd hebben ze ons tot aan het eind gesteund. Hun kritiek is logisch, vooral omdat we in eigen huis twee punten hebben laten liggen."

Valencia haalde Koeman bij PSV weg omdat de spelkwaliteit te wensen liet. Onder de leiding van Koeman viel er niet meteen beterschap te merken. Valencia bakte er ook niets van in de Champions League. Koeman besloot het mes te zetten in zijn selectie, en daar horen onpopulaire maatregelen bij. Een deel van de aanhang lust de trainer rauw.
voetbalonline

Venzint
AT Toto winner 13/14

Bericht door Venzint » di jan 08, 2008 4:15 pm

Seksvideo brengt Koeman in verlegenheid

Trainer Ronald Koeman blijft bij Valencia weinig bespaard. Na de tegenvallende sportieve resultaten en de problemen met enkele routiniers in zijn selectie is er rond zijn laatste aanwinst (voor 17,6 miljoen euro) alweer nieuwe commotie ontstaan. Van de Argentijnse middenvelder Ever Banega is op het internet een seksvideo opgedoken.

In de beelden op de Argentijnse videosite (Subiteya.com) valt te zien dat de 19-jarige Banega via zijn computer enkele minuten aan het chatten is met iemand anders. Daarna verricht hij een seksuele daad. De clip van in totaal bijna zes minuten is op de website getiteld 'Banega, grande desde siempre', oftewel 'Banega, altijd groot'.

Valencia reageerde geschokt. "Maar we hebben al te veel problemen om dieper op de zaak in te gaan", zei ploeggenoot Joaquin Sanchez veelbetekenend. "We kunnen alleen maar hopen dat er geen andere incidenten meer gebeuren. Alles komt tegelijk bij ons."

Banega trainde maandag voor de eerste keer mee bij Valencia. De Argentijnse jeugdinternational heeft een contract voor 5,5 jaar ondertekend bij de club van de geplaagde Koeman.

bron: fcupdate
Ronald is op een ontspoorde trein gesprongen

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 08, 2008 5:07 pm

Wordt die nou ook buiten de selectie gezet? :)

generaal

Bericht door generaal » di jan 08, 2008 6:37 pm

Koeman heeft al vaker met dat bijltje gehakt (screenshots van z'n rukkende zoontje).

Daniel

Bericht door Daniel » di jan 08, 2008 6:54 pm

generaal schreef:Koeman heeft al vaker met dat bijltje gehakt (screenshots van z'n rukkende zoontje).
??

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 08, 2008 7:06 pm

Daniel_vT schreef:
generaal schreef:Koeman heeft al vaker met dat bijltje gehakt (screenshots van z'n rukkende zoontje).
??
Niet op ingaan. De postings van die generaal... laat maar.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di jan 08, 2008 7:06 pm

Wat een onschuldig kinderfilmpje. Helemaal niks vergeleken bij die keeper van Den Haag.

http://banega.notlong.com
Sign your name on
the dotted line:

.............................

generaal

Bericht door generaal » di jan 08, 2008 9:25 pm

Daniel_vT schreef:
??
Geen gein hoor. Heb ik notabene van Ajacieden te horen gekregen. Dat zoontje was nogal gek op chatten/cammen met meisjes en die jongens kenden zo'n meid die hen die screenshots heeft laten zien. Ik weet het fijne er verder niet van, maar naar verluidt is vader Koeman er uiteindelijk achter gekomen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jan 08, 2008 11:41 pm

Ik vind het niet interessant. Dit heeft toch niets te maken met zijn functioneren bij Valencia?

Het is daar trouwens wel echt een bende zeg. Hij heeft dus vrijdag weer iemand uit de selectie moeten zetten. Die groep is echt ziek. En als je de verhalen zo leest heeft de aanhang weinig geduld.
Nil volentibus arduum

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di jan 08, 2008 11:42 pm

666 schreef:Wat een onschuldig kinderfilmpje. Helemaal niks vergeleken bij die keeper van Den Haag.

http://banega.notlong.com
Je moet wel bijna de volle 6 minuten om te zien of er wat gebeurt. Hij haalt de kleine Banega even uit zijn broek en that's it.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jan 09, 2008 10:14 pm

Van Nistelrooy voegt de daad bij het woord

Wat al langer in de lucht hing, is nu ook daadwerkelijk gebeurd. Ruud van Nistelrooy verlengde zijn verblijf bij Real Madrid.

Van Nistelrooy zette zijn handtekening onder een contract dat hem tot medio 2010 in de Spaanse hoofdstad houdt. 'Het is een eer voor mij deel te mogen uitmaken van de geschiedenis van deze club', aldus de Oranje-spits.

'Mijn doel is altijd hetzelfde', vervolgt Van Nistelrooy op de website van Real Madrid. 'Dat is scoren en de ploeg te helpen aan de overwinning. Maar we willen dat doen met mooi voetbal. Daar werken we dit seizoen aan. Tot nu toe gaat het goed en we willen die lijn doorzetten.'

Van Nistelrooy kwam in 2006 terecht bij Real Madrid. De Konklijke betaalde Manchester United zestien miljoen euro voor de aanvaller die ook in Spanje zijn faam als goalgetter waarmaakte.

www.vi.nl
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 09, 2008 11:22 pm

Vanavond Sevilla-Barcelona. Net stond het 1-1.

En nog steeds, zie ik. Met een goal van Thierry Henry.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 10, 2008 5:44 pm

generaal schreef: Ik weet het fijne er verder niet van
Daar ben ik het dan weer wel mee eens.

Plaats reactie