Heeft die van Buyten vaker last van. Wordt heel simpel gepasseerd over zijn rechterbeen.Monkey Tonk schreef:Korte samenvatting. Bij de eerste goal sneed Sneijder 'm precies op maat voor Stiletto, en bij de tweede kapte die scherpe van Buyten hopeloos naar binnen.
Champions League
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Champions League 2009-2010
Tja, dur staat een vraagteken .. Maar google zelf maar eens op Massimo Moratti+fraude zou ik zeggen ..Peter schreef:Niet dat ik weet. Heb je daar ook een bron voor of is dit een beschuldiging uit de losse pols? Inter heeft niet voor niets titels gekregen door fraude van Juventus.
Inter heeft het gewoon fantastisch gedaan. Sneijder voor een prikkie opgehaald. Eto'o gratis (plus 40 miljoen). Motta en Milito maken hun transfersom meer dan waar, Chivu is een aardige aanvulling op de selectie, Samuel degelijk en de rest van het team is bijkans gratis. Vergelijk dat eens met andere topclubs haha.
Overigens denk ik wel dat het volgend jaar zonder Mourinho stukken minder zal gaan. The Special One is echt heel goed. Ik had verwacht dat hij Zanetti gewoon back zou zetten om zo de binnendoor weg af te bakenen, maar Mourinho koos voor nog meer zekerheid. Zanetti bij laten sluiten om de binnenkant af te dekken en Chivu die de buitenom weg afdekt. Dat laatste ging moeilijk, maar het ging.
Blij met de punten ...
Goed dat je terug bent, Voetske. Ik heb je gemist.
Inter is natuurlijk geen armlastige club. We moeten niet net doen alsof het daar allemaal op aeen koopje gaat. Opleiden doen ze bijvoorbeeld amper.

Inter is natuurlijk geen armlastige club. We moeten niet net doen alsof het daar allemaal op aeen koopje gaat. Opleiden doen ze bijvoorbeeld amper.
Het stinkt aan alle kanten!
Maar daar gaat het hier dan ook niet om. Barcelona leidt op een heeft een schuldenlast waar je eng van wordt. Het verband ontgaat mij dan ook.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Neuh. Doe mij maar zo'n product van Real (Cambiasso) en een Zanetti. Kun je een decennium meer doorgaan. Dat scheelt wel eventjes in de kosten als je twee van die jongens gewoon tien jaar laat staan.
Ach we moeten nu niet gaan doen alsof Inter geen koopclub is en Barca alles koopt wat los en vast zit.
Pas sinds Mancini vind ik dat er een beetje een vast team staat bij Inter en dat er niet meer blind wordt gekocht. Barca wilt op een manier spelen, en de spelers die in dat profiel passen kosten nou eenmaal veel geld. Maar goed. Deze discussie gaat nergens meer over want iedereen herhaalt zijn standpunt nu al een keer of 100.
Joey en ik vinden Barca geweldig en jullie niet.
Pas sinds Mancini vind ik dat er een beetje een vast team staat bij Inter en dat er niet meer blind wordt gekocht. Barca wilt op een manier spelen, en de spelers die in dat profiel passen kosten nou eenmaal veel geld. Maar goed. Deze discussie gaat nergens meer over want iedereen herhaalt zijn standpunt nu al een keer of 100.
Joey en ik vinden Barca geweldig en jullie niet.

IK GELOOF!!!!!!
We kunnen inderdaad concluderen dat DIT Inter minder een koopclub is dan DIT Barcelona (of DIT Real, DIT Chelsea etc). Over de gehele historie van de clubs kun je dat niet stellen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Van Buyten is echt een dramatische voetballer. Niet alleen verdedigend kwetsbaar (ieder duel verlies hij), ook opbouwend is het een drama. Legt nooit gevoel in de bal.Peter schreef:Heeft die van Buyten vaker last van. Wordt heel simpel gepasseerd over zijn rechterbeen.Monkey Tonk schreef:Korte samenvatting. Bij de eerste goal sneed Sneijder 'm precies op maat voor Stiletto, en bij de tweede kapte die scherpe van Buyten hopeloos naar binnen.
Ik vind niet dat Louis tactisch is afgetroeft door Mourinho, Louis is de berperkingen van z'n selectie tegengekomen. En zonder Ribery is het helemaal behelpen. Grote pluim voor Louis die duidelijk gekozen heeft voor de jeugd in plaats van Klose en/of Gomez. Maar gisteren kwamen ze gewoonweg tekort. Dat was niet meer te coachen.
Als Louis volgend jaar opzoek gaat naar 2 centrale verdedigers en een linksback die mee op durft te komen (ik vind Contento veel beter dan Badstuber), dan is Bayern een stuk sterker. Middenveld en aanval kloppen al aardig.
Whitey on the moon.
Het was dan ook 45 jaar geleden dat Inter de EC 1/CL won. Terwijl Inter heel wat grote namen onder contract heeft gehad in die tijd. Dus ach, wat is wijsheid...Peter schreef:Neuh. Doe mij maar zo'n product van Real (Cambiasso) en een Zanetti. Kun je een decennium meer doorgaan. Dat scheelt wel eventjes in de kosten als je twee van die jongens gewoon tien jaar laat staan.
Nee dat kun je niet concluderen hoor. Tel de jeugdspelers maar..Bertje schreef:We kunnen inderdaad concluderen dat DIT Inter minder een koopclub is dan DIT Barcelona (of DIT Real, DIT Chelsea etc). Over de gehele historie van de clubs kun je dat niet stellen.
IK GELOOF!!!!!!
Een club die de hele selectie voor een prikje haalt is ook een koopclub.
Inter speelt met uitsluitend gevestigde namen en buitenlanders bovendien.
Inter speelt met uitsluitend gevestigde namen en buitenlanders bovendien.
Barcelona koopt eigen jeugdspelers voor zakken geld waar Inter hele linies voor samenstelt. Tsja...
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Als FC Zwolle drie spelers van de amateurs haalt en Barcelona Villa en Fabregas voor 120 miljoen dan is FC Zwolle de koopclub. Zo werkt dat nu eenmaal. Het zijn dus vooral de eerstedivisieclubs die te boek staan als grote koopclubs, want daar moet men nu echt improviseren om tot een selectie komen.Bertje schreef:Barcelona koopt eigen jeugdspelers voor zakken geld waar Inter hele linies voor samenstelt. Tsja...

Stonden er gisteren jeugdspelers bij Inter op het veld ?.Niet dat het me iets uitmaakt.Maar het is natuurlijk wel zo dat het geld regeert en niet de eigen kunnen kwa jeugdopleiding ( welke club dan ook ).Men haalt overal de krenten uit de pap en dan op je borst slaan .. meestal ook nog eens met een bankrekening die dik in het rood staat.Of doormiddel van een of andere suikeroom die er zijn speeltje ( of investering ) van heeft gemaakt .. En of dat nu Barca, Real, Inter of Chelsea danwel M.u.is.En die ik nog vergeet ..
Ze maken de dienst uit, maar vraag me af dat als dat rood staan er niet was, of een limiet van b.v. twee aankopen per club ze nog steeds de dienst uit zouden maken .. En het erge is dat, mocht het dan effe niet lukken men dan weer een zak met euro's opentrekt om een speler of trainer weg te kapen .. .
Ze maken de dienst uit, maar vraag me af dat als dat rood staan er niet was, of een limiet van b.v. twee aankopen per club ze nog steeds de dienst uit zouden maken .. En het erge is dat, mocht het dan effe niet lukken men dan weer een zak met euro's opentrekt om een speler of trainer weg te kapen .. .
Blij met de punten ...
Het moet en zal blijkbaar over Barca gaan. Dit terwijl Peter enkel aanstipt dat inter goed en goedkoop heeft ingekocht. Lucio, Eto'o, Milito, Motta en Sneyder hebben gezamenlijk minder gekost dan Zlatan in z'n eentje.
Ik ben heel benieuwd wat Mourinho met de selectie van Madrid gaat doen. Eerst maar eens op de schop nemen, denk ik. Benzema, Xabi Alonso en Kaka passen m.i. bijv. niet in een Mourinho-ploeg... Barca en Madrid zullen weer met geld gaan smijten. Daar zou ik niet zo blij mee zijn, want dat brengt de voetbaleconomie weer op gang. En voor je het weet, is Ajax dan een paar man kwijt...

Ik ben heel benieuwd wat Mourinho met de selectie van Madrid gaat doen. Eerst maar eens op de schop nemen, denk ik. Benzema, Xabi Alonso en Kaka passen m.i. bijv. niet in een Mourinho-ploeg... Barca en Madrid zullen weer met geld gaan smijten. Daar zou ik niet zo blij mee zijn, want dat brengt de voetbaleconomie weer op gang. En voor je het weet, is Ajax dan een paar man kwijt...
Dat Barcelona heeft immers al zo vaak de CL/EC I gewonnen. Wat schijtclub is het. Gelukkig gaat Mourinho ervoor zorgen dat Barcelona de komende 5 jaar de tweede viool gaat spelen. Zijn we gelijk van het gezeur af.
Alsof Inter moet improviseren.Peter schreef:Als FC Zwolle drie spelers van de amateurs haalt en Barcelona Villa en Fabregas voor 120 miljoen dan is FC Zwolle de koopclub. Zo werkt dat nu eenmaal. Het zijn dus vooral de eerstedivisieclubs die te boek staan als grote koopclubs, want daar moet men nu echt improviseren om tot een selectie komen.Bertje schreef:Barcelona koopt eigen jeugdspelers voor zakken geld waar Inter hele linies voor samenstelt. Tsja...
Barca haalt de topspits van de kampioen van Italië, Inter haalt de spits van Genoa. Zo liggen de verhoudingen natuurlijk wel.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ach, gut.
Inter heeft een selectie vol dikbetaalde topspelers.
Inter heeft een selectie vol dikbetaalde topspelers.
Ontkent niemand. Sowieso een beetje treurig om iemands punt te bagatelliseren.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Inter heeft een selectie van dikbetaalde toppers, want men koopt Eto'o, Sneijder, Lucio en Pandev. Mede mogelijk gemaakt door de 45 miljoen van Barcelona. Ik garandeer je dat ze daar nog gierend van het lachen door Milaan rondlopen, hoor.
Dat doe jij nooit. Kom op, Bertje.Bertje schreef:Ontkent niemand. Sowieso een beetje treurig om iemands punt te bagatelliseren.
Ik vind het lood om oud ijzer. Zulke spelers schuiven van de ene naar de andere absolute topclub. Of de een dan zoveel kost of de ander zoveel, ach, wat maakt het uit?

Dat zou ik ook zeggen als Barcelona fanaat.
- peter
Ik vind het van wezenlijk belang. Lucio, Pandev, Eto'o en Sneijder zijn sterkhouders van Inter. Behoudens Pandev mochten ze allemaal vertrekken bij hun eerdere club. Voeg daarbij Milito (die van een subtopper komt) en de jarenlange ervaring van Zanetti en Cambiasso en je hebt je elftal. Echt, dat is wat anders dan de sterrenensembles van Chelsea, Real of Barca. Dat moet je toch ook gewoon zien?joey schreef:Dat doe jij nooit. Kom op, Bertje.Bertje schreef:Ontkent niemand. Sowieso een beetje treurig om iemands punt te bagatelliseren.
Ik vind het lood om oud ijzer. Zulke spelers schuiven van de ene naar de andere absolute topclub. Of de een dan zoveel kost of de ander zoveel, ach, wat maakt het uit?
Voor mij zijn die clubs allemaal gek. Ajax trouwens ook. Dat handelen in spelers is compleet doorgeslagen.
De bottleneck zit natuurlijk bij de salarissen. Prijzen op de transfermarkt zijn betrekkelijk willekeurig. Een speler kan de ene dag dertig miljoen waard zijn en de volgende dag niets. De salarishuishouding geeft veel beter aan waar een club staat.
De bottleneck zit natuurlijk bij de salarissen. Prijzen op de transfermarkt zijn betrekkelijk willekeurig. Een speler kan de ene dag dertig miljoen waard zijn en de volgende dag niets. De salarishuishouding geeft veel beter aan waar een club staat.