Jij kijkt naar de League table. Dat moet je niet doen. De form table moet je hebben.Peter schreef: Gat met Leicester is 17 punten. Wat een blamage.

Moderator: mods
Jij kijkt naar de League table. Dat moet je niet doen. De form table moet je hebben.Peter schreef: Gat met Leicester is 17 punten. Wat een blamage.
Die zaten je dus dwars? Zoals gezegd liet ik die vooral met het oog op volgend seizoen zien. Je zult mij niet horen zeggen dat MU goed speelde. Toch stonden ze 2-1 voor met nog twintig minuten te gaan. Zeer knap onder dergelijke omstandigheden. Nu gingen ze alsnog onderuit, omdat West Ham alleen maar op vrije schoppen ging spelen. Dat zwakke punt heb ik er maanden geleden al uitgelicht bij MU. Niks nieuws dus. Ben ik het met LVG eens dat dit komt omdat men lengte tekort komt? Niet helemaal. Je hebt ook keepers die een groter gebied verdedigen en wel stompend aanwezig zijn, a la de Beer-van-de-Meer bijvoorbeeld. Verder klopt de organizatie vaak niet bij die vrije trappen, en daar is op te trainen. Blind, die een goed seizoen speelt, stond in deze wedstrijd twee keer te slapen waardoor hij buitenspel ophief. Dat kost je in de eerste helft bijna een goal, en in de tweede helft de 2-2. Dat zijn fouten die er makkelijk uit te halen zijn.wimpey schreef:
Vraag me trouwens af waar de form tables van MT blijven, na West Ham?
En dan het laatste datapunt even niet meenemen bij het extrapoleren he. "Uitschieters" moet je immers niet meenemenwimpey schreef:Jij kijkt naar de League table. Dat moet je niet doen. De form table moet je hebben.Peter schreef: Gat met Leicester is 17 punten. Wat een blamage.
Met leerlingen win je niks. Hetgeen niet bij een mondiale grootmacht hoort. Een manager die er 100en miljoenen in mag pompen moet geen leerlingen halen. Die leerlingen lopen op Carrington wel rond. Hij moet er voor zorgen dat die leerlingen in een goed team embedded kunnen worden. En dat krijgt ie niet voor elkaar. Al 2 jaar en 100en miljoenen later. Hoe lang moet Man U nóg geduld hebben eer die leerlingen (en de manager) eindelijk zover zijn dat er weer eens gepresteerd gaat worden? Het gaat hier simpelweg om topsportmentaliteit, vreemd dat jij dat als 'yank' niet in wilt zien.Monkey Tonk schreef: In mijn denkwijze leert Blind daarvan, net zoals hij dit seizoen al zoveel geleerd heeft.
Waar heb je over? Iedereen is een leerling. Behalve degenen die alles al weten.wimpey schreef:Met leerlingen win je niks. Hetgeen niet bij een mondiale grootmacht hoort. Een manager die er 100en miljoenen in mag pompen moet geen leerlingen halen. Die leerlingen lopen op Carrington wel rond. Hij moet er voor zorgen dat die leerlingen in een goed team embedded kunnen worden. En dat krijgt ie niet voor elkaar. Al 2 jaar en 100en miljoenen later. Hoe lang moet Man U nóg geduld hebben eer die leerlingen (en de manager) eindelijk zover zijn dat er weer eens gepresteerd gaat worden? Het gaat hier simpelweg om topsportmentaliteit, vreemd dat jij dat als 'yank' niet in wilt zien.Monkey Tonk schreef: In mijn denkwijze leert Blind daarvan, net zoals hij dit seizoen al zoveel geleerd heeft.
Oh. Dat sterker worden, dat zie ik dus niet. Ploegen als Liverpool en West Ham doen niet onder voor Man U. Ik heb trouwens voor aanvang van vorig - en dit seizoen verteld, dat je met dit materiaal net wel / net niet CL-kwalificatie afdwingt. Om jou te quoten: en dat is gebeurt.Monkey Tonk schreef: In December, dus niet achteraf, vertelde ik je dat een team dat uit een dal kruipt daar sterker van wordt. En dat is gebeurt.
Integendeel. Ik vermaak me uitstekend met een manager die van reddingsboei naar reddingsboei zwemt. En dit topic is ook erg leuk.Wat niet gebeurde is het kerstontslag, en het lijkt er bij mij op dat dit je nog steeds niet lekker zit.
Martial was peperduur. Rashford en Fosu-Mensah kunnen wel eens goede spelers worden en Lingard vind ik niet veel bijzonders. Blind is ook gewoon niet goed genoeg.Als MU de FA-Cup wint dient LVG zijn contract uit. De vooruitgang die jullie niet willen zien bestaat voornamelijk uit: Martial, Rashford, Lingard, Fosu-Mensah, en Blind. Laat mij maar eens een ander team zien met zoveel doorgebroken spelers, waar je normaalgesproken nog jaren plezier van hebt
Is er in Spanje een equivalent voor IJsselmeervogels........elliquido schreef:Blind is geen cv. Dat werd heel duidelijk tegen west ham. Hij houdt zijn man niet in dit soort duels. Vreemd dat hij ook in deze situaties komt.
Uitstekende voetballer, maar geen cv, geen Lb vanwege snelheid, geen cdm vanwege handelingssnelheid/power.
Hij moet eigenlijk in Spanje gaan spelen
Dat volgens jou wisselvallige Liverpool speelt dat geile united driemaal volledig van de mat met dien verstande dat United de competitiewedstrijd via een goor countertje won. Flikker toch op met je proces, als die loser van Gaal en Delay blijven eindigen ze volgend seizoen ver achter Liverpool.Monkey Tonk schreef:Liverpool is wisselvallig, net als de meeste ploegen in de PL.
Hou oud is Blind inmiddels? Jaar of 25? Beetje een trage leerling...Peter schreef: Martial was peperduur. Rashford en Fosu-Mensah kunnen wel eens goede spelers worden en Lingard vind ik niet veel bijzonders. Blind is ook gewoon niet goed genoeg.
Van Gaal heeft er wel een speeltuin van gemaakt, vind ik. Het lijkt op een R&D lab. Trial and error. Er worden 100en miljoenen ingepompt, maar het development houdt geen gelijke tred met die financiele resources. Er zijn plenty managers die voor een betere ROI hadden gezorgd. Ze hebben erg veel geduld met hem.Als je als topclub er mee weg komt dat je wat jonge spelers de kans geeft en daarom bijna 20 punten achter staat op Leicester, dan is er iets goed mis. United is geen speeltuin.
Zo ken ik je weer!Yopi schreef:Door het dolle heen vanwege geruchten als zou Mourinho akkoord zijn met MU:
http://www.redcafe.net/threads/bbc-unit ... 5/page-325
Wat een domme mensen. Ze geloven niet meer in het proces, de overgangsperiode, enz.
Het is een mooie struggle for survival. I swim from buoy to buoy. I've told this to my players.Yopi schreef: Zou een interessant experiment zijn om hem desondanks te laten zitten.
Voor al de financiele 'experts':wimpey schreef: Van Gaal heeft er wel een speeltuin van gemaakt, vind ik. Het lijkt op een R&D lab. Trial and error. Er worden 100en miljoenen ingepompt, maar het development houdt geen gelijke tred met die financiele resources.
Het gaat prima want de cijfers zijn zwart. Het niveau van de hoofdzaak is bijzaak.
Nou ja, zwart... Top-zwart.wimpey schreef:Het gaat prima want de cijfers zijn zwart. Het niveau van de hoofdzaak is bijzaak.
Delay Blind achterin hebben en van mening zijn dat het daar wel snor zit, BRILJANT, kan deze man een contract voor onbepaalde tijd krijgen?Om volgend seizoen om de titel mee te kunnen doen heeft United in aanvallend opzicht versterking nodig, vindt Van Gaal. 'Ik denk dat we in defensief opzicht niet veel meer hoeven te verbeteren. We moeten wel meer scoren, dat zei ik ook al aan het begin van dit seizoen.