Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie wint de CL?

Manchester City
3
75%
Internazionale
1
25%

Totaal aantal stemmen: 4

Beloki

Re: Champions League 2009-2010

Bericht door Beloki » zo mei 23, 2010 9:23 am

Monkey Tonk schreef:Een contrast tussen speelstijlen was te verwachten, maar dat van Gaal gewoon in het Mourinho-mes liep verbaasde me.

Op die manier maak je het Inter veel te makkelijk. Net zoals Barca dat deed in Milaan. In ruil voor balbezit hoef je toch geen zeeen van ruimte weg te geven? Hou het veld dan wat langer, zeker als het nog 0-0 is, ipv allemaal op de helft van de tegenstander te gaan lopen omdat 'de stijl' dat eist. Wat heb je eraan als je zelf vertraagd wordt omdat je naar ruimte moet zoeken, terwijl je de tegenstander alle ruimte geeft om razendsnel te couteren?

Bayern had 1 goede aanval, vlak na de aftrap voor de tweede helft. Die was prachtig en had moeten zitten. Verder speelden ze Inter in de kaart.

Met Messi en Milito ziet Argentinie het wel zitten, denk ik.
Het leuke is dat Mardonna schijnbaar wel naar Inter komt kijken (Hij neemt Milito, Cesar en Samuel mee), maar dan tot de conclusie komt dat Zanetti en Cambiasso niet goed genoeg zijn. Je vraagt je toch af waar die man zijn verstand heeft zitten.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 23, 2010 9:27 am

999 schreef:Beter voetballend dan Barca is natuurlijk onzin.Inter heeft in de thuiswedstrijd de arrogantie van Barca afgestraft door een paar messcherpe counters en een buitenspeldoelpunt, en gooide het in de uitwedstrijd op dichttimmeren en tijdrekken ..
Exact. Mourinho is een goede coach, maar hij heeft een cynische spelopvatting. Niet mijn type coach dus. Al is het heel knap wat hij doet, dat zeker.

Verder vond ik dit een voorspelbare finale. Iedereen weet waar de zwakke plekken van Bayern liggen, dus Mourinho weet dat ook. Sneijder uit de rug van Lothar laten weglopen, de sluwe Milito uitspelen tegen de slome Van Buijten... zo lastig is dat nou ook weer niet. Inter heeft gewoon de betere spelers, dus deze uitslag zal niemand verbazen. Bayern was totaal afhankelijk van de pedant voetballende Robben, die de indruk maakte zelf in zijn mythe te zijn gaan geloven.

Ik verbaasde me dus over de reactie van LVG:

Van Gaal: 'Verdedigen is natuurlijk makkelijker dan aanvallen'

Louis van Gaal greep zaterdagavond voor de tweede keer in zijn carrière naast de Cup met de grote oren. De Amsterdammer stond met Bayern München in de finale van de Champions League, maar moest zijn meerdere erkennen in vroegere leerling José Mourinho. Die trok met Internazionale namelijk aan het langste eind (0-2). Daarmee wist Mourinho wél en Van Gaal níét de fameuze treble te winnen.

Van Gaal, die de finale al eens won (1995) en verloor (1996) met Ajax, wist na afloop waar zijn team de wedstrijd had verloren. “We waren vanavond niet goed genoeg, om ons spel door te trekken”, liet hij weten op de officiële website van Bayern. “Dat is erg jammer. Om ons spel naar voren te kunnen spelen tegen een ploeg als Inter, moeten we op onze toppen zijn. Dat waren we vandaag niet, maar we zijn ook maar mensen.”

“De wedstrijd is eigenlijk verlopen, zoals ik had gedacht dat het zou gaan. Inter heeft puur en alleen gereageerd, wij hebben aangevallen. Verdediger is natuurlijk makkelijker dan aanvallen. Maar Inter heeft verdiend gewonnen. De momenten waaróp Inter scoorde, waren gewoon beslissend. De spelers hebben vandaag geleerd, dat het op kleine punten aankomt.”

Van Gaal greep in zijn commentaar terug op het moment in de wedstrijd, waarop Thomas Müller had kunnen scoren voor Bayern. “Müller kon bijvoorbeeld een hoek uitkiezen; normaalgesproken is hij voor het doel ijskoud, maar deze keer trof hij geen doel. Diego Milito daarentegen wel. Dat zijn de kleine dingen, die een wedstrijd beslissen. Toch hebben we een fantastisch seizoen gespeeld.”
VZ

Natuurlijk is verdedigen gemakkelijker dan aanvallen. Maar Inter was duidelijk beter dan Bayern, op alle vlakken. Dan moet hij niet net doen alsof hij door iets kleins (die misser van Müller) de CL niet heeft gepakt. Daar klopt weinig van. Als de wedstrijd zo is gelopen als hij had gedacht, dan vraag ik me af waarom hij geen maatregelen heeft genomen tegen het diepgaan van Sneijder????

Ik vind het met name erg leuk voor Chivu dat hij die beker heeft gepakt. Wie heeft er geen zwak voor die jongen? Gisteren vertelde David End trouwens in Het Parool dat Cris nog steeds een terugkeer bij Ajax gepland heeft. Nu misschien nog niet, maar hij wil het wel. Chivu! :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 23, 2010 9:32 am

Waarom kan van Gaal dat niet zeggen? Cruijff zegt altijd dat topvoetbal op details wordt beslist
I think I lost my fucking headache

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 23, 2010 9:34 am

joey schreef:
999 schreef:Beter voetballend dan Barca is natuurlijk onzin.Inter heeft in de thuiswedstrijd de arrogantie van Barca afgestraft door een paar messcherpe counters en een buitenspeldoelpunt, en gooide het in de uitwedstrijd op dichttimmeren en tijdrekken ..
Exact. Mourinho is een goede coach, maar hij heeft een cynische spelopvatting. Niet mijn type coach dus. Al is het heel knap wat hij doet, dat zeker.

Verder vond ik dit een voorspelbare finale. Iedereen weet waar de zwakke plekken van Bayern liggen, dus Mourinho weet dat ook. Sneijder uit de rug van Lothar laten weglopen, de sluwe Milito uitspelen tegen de slome Van Buijten... zo lastig is dat nou ook weer niet. Inter heeft gewoon de betere spelers, dus deze uitslag zal niemand verbazen. Bayern was totaal afhankelijk van de pedant voetballende Robben, die de indruk maakte zelf in zijn mythe te zijn gaan geloven.

Ik verbaasde me dus over de reactie van LVG:

Van Gaal: 'Verdedigen is natuurlijk makkelijker dan aanvallen'

Louis van Gaal greep zaterdagavond voor de tweede keer in zijn carrière naast de Cup met de grote oren. De Amsterdammer stond met Bayern München in de finale van de Champions League, maar moest zijn meerdere erkennen in vroegere leerling José Mourinho. Die trok met Internazionale namelijk aan het langste eind (0-2). Daarmee wist Mourinho wél en Van Gaal níét de fameuze treble te winnen.

Van Gaal, die de finale al eens won (1995) en verloor (1996) met Ajax, wist na afloop waar zijn team de wedstrijd had verloren. “We waren vanavond niet goed genoeg, om ons spel door te trekken”, liet hij weten op de officiële website van Bayern. “Dat is erg jammer. Om ons spel naar voren te kunnen spelen tegen een ploeg als Inter, moeten we op onze toppen zijn. Dat waren we vandaag niet, maar we zijn ook maar mensen.”

“De wedstrijd is eigenlijk verlopen, zoals ik had gedacht dat het zou gaan. Inter heeft puur en alleen gereageerd, wij hebben aangevallen. Verdediger is natuurlijk makkelijker dan aanvallen. Maar Inter heeft verdiend gewonnen. De momenten waaróp Inter scoorde, waren gewoon beslissend. De spelers hebben vandaag geleerd, dat het op kleine punten aankomt.”

Van Gaal greep in zijn commentaar terug op het moment in de wedstrijd, waarop Thomas Müller had kunnen scoren voor Bayern. “Müller kon bijvoorbeeld een hoek uitkiezen; normaalgesproken is hij voor het doel ijskoud, maar deze keer trof hij geen doel. Diego Milito daarentegen wel. Dat zijn de kleine dingen, die een wedstrijd beslissen. Toch hebben we een fantastisch seizoen gespeeld.”
VZ

Natuurlijk is verdedigen gemakkelijker dan aanvallen. Maar Inter was duidelijk beter dan Bayern, op alle vlakken. Dan moet hij niet net doen alsof hij door iets kleins (die misser van Müller) de CL niet heeft gepakt. Daar klopt weinig van. Als de wedstrijd zo is gelopen als hij had gedacht, dan vraag ik me af waarom hij geen maatregelen heeft genomen tegen het diepgaan van Sneijder????

Ik vind het met name erg leuk voor Chivu dat hij die beker heeft gepakt. Wie heeft er geen zwak voor die jongen? Gisteren vertelde David End trouwens in Het Parool dat Cris nog steeds een terugkeer bij Ajax gepland heeft. Nu misschien nog niet, maar hij wil het wel. Chivu! :headbang.gif:
Huh? Hij zegt toch gewoon dat Milito net wat scherper was dan Muller en dat dat beslissend was? Lijkt me weinig mis mee. Inter maakte iedere kans af die ze kregen, Bayern was bepaald slordiger. Niks aan gelogen. Dat is de kwaliteit van Inter.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 23, 2010 9:37 am

Omdat het hier niet nodig was. Inter was een klasse beter. Ik heb geen seconde het idee gehad dat er voor Bayern iets te halen viel. Jij wel? Sneijder had de wedstrijd natuurlijk al in de eerste helft moeten beslissen.
Daarbij, het lag natuurlijk niet aan het feit dat Müller die kans miste. Eerder aan de zwakte van het verdedigingscentrum van Bayern, als ik toch iets moet noemen. Van Buyten was geen partij voor Milito. Zoals hij Van Buyten passeerde alsof die er niet stond... We moesten er hartelijk om lachen. Zoiets zie je niet vaak in een CL-finale.

Wat was Cambiasso goed. Hij gaf Lothar een lesje. :biggthumpup.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 23, 2010 9:38 am

joey schreef:Omdat het hier niet nodig was. Inter was een klasse beter. Ik heb geen seconde het idee gehad dat er voor Bayern iets te halen viel. Jij wel? Sneijder had de wedstrijd natuurlijk al in de eerste helft moeten beslissen.
Daarbij, het lag natuurlijk niet aan het feit dat Müller die kans miste. Eerder aan de zwakte van het verdedigingscentrum van Bayern, als ik toch iets moet noemen. Van Buyten was geen partij voor Milito. Zoals hij Van Buyten passeerde alsof die er niet stond... We moesten er hartelijk om lachen. Zoiets zie je niet vaak in een CL-finale.

Wat was Cambiasso goed. Hij gaf Lothar een lesje. :biggthumpup.gif:
Inter is een klasse beter. Het is dan ook een wereldprestatie van Van Gaal dat hij met dit materiaal de finale haalt.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 23, 2010 9:44 am

Vind ik ook. Bayern had in de voorafgaande wedstrijden al veel geluk gehad. Ooit houdt het op.

Eigenlijk was het een saaie wedstrijd. Na die goal van Milito was het gelopen koers.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 23, 2010 9:46 am

Ik zie het als joey: Inter was niet op details beter, maar gewoon veel beter. Dat is geen schande, Bayern verging het als Chelsea e Barca eerder dit seizoen. Veriiezen van de beste ploeg dus.

Ik vond trouwens niet dat Inter enkel 'reageerde'. Tot de 1-0 was het open. Daarna gaat Inter idd reageren. Logisch. Maar defensief hadden ze het goed onder controle.

Gaat Sneyder met Mourinho naar Madrid? Zou zomaar kunnen, denk ik. Sneyder was erg goed trouwens, bij Inter completer geworden.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 23, 2010 9:52 am

Je snapt het niet, Willem. Bayern was beter. :hypocrite.gif:

Van Bommel: 'Meest efficiënte ploeg heeft gewonnen'

Bayern München-captain Mark van Bommel was na afloop van de met 2-0 verloren Champions Legaue-finale tegen Internazionale duidelijk: zijn ploeg had verloren van een elftal dat efficiënter met de kansen was omgegaan.

'Wij zijn altijd de betere ploeg en hebben ook altijd meer balbezit. Kijk de statistieken er maar op na', zei de Oranje-international tegen de NOS. 'Inter ging alleen beter met de kansen om.'
De middenvelder wees op de eerste fase na rust, waarin Bayern München druk op het Italiaanse doel uitoefende. 'Toen hadden we een doelpunt moeten maken en die kans hadden we ook', zei Van Bommel. 'Helaas lukte dat niet.'
VI

Maar serieus, het is inderdaad geen schande om te verliezen van Inter. En Bayern is natuurlijk niet de op een na beste ploeg van Europa. Ik denk dat Bayern ook weinig kans had gehad tegen Barcelona, bijvoorbeeld. Messi en Xavi tegen de verdediging van Bayern, zeg het maar...

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo mei 23, 2010 9:56 am

Inter kreeg drie goede kansen, Bayern anderhalve. Magertjes. Maar als Bayern ze allebei maakt en Inter maar 1, dan heeft iedereen het over de wonderschone goal van Robben (die nu net uit de kruising werd getikt), en hoe de positieve spelopvatting het won van het gecounter.

Verder was de tweede goal van Inter natuurlijk kinderlijk eenvoudig. Dat was een simpele kapbeweging, maar die van Buyten liep zomaar van het televisiescherm.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op zo mei 23, 2010 9:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 23, 2010 9:56 am

joey schreef: Zoals hij Van Buyten passeerde alsof die er niet stond... We moesten er hartelijk om lachen. Zoiets zie je niet vaak in een CL-finale.
Ik vond die eerste goal eigenlijk nog 'erger'. Uittrap keeper, MdM verliest kopduel, Sneyder staat vogelvrij (waar was Bommel?), MdM laat Milito gewoon lopen. 4 balcontacten (Cesar, Milito, Sneyder, Milito): goal. Wanneer Bayern de bal niet heeft, zijn ze erg kwetsbaar, het hele sezioen al. Mooie revanche voor Lucio op LvG trouwens.

Het liep als verwacht. Inter beter, effectief en defensief niet te knakken. Maar hulde voor Bayern en LvG: de ploeg doet in niets denken aan het zootje dat Klinsi er van maakte.

Lothar en CL-finales gaan niet echt samen trouwens. :smallgrin.gif: Ook geen schande natuurlijk. Maar vergeleken met Cambiasso was het wel erg mager, wat hij bracht...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mei 23, 2010 9:58 am

Bayern heeft 1.5e kans gehad. Leuk dat de bal zo werd rond gespeeld, maar dreigend werd het nooit. Nee, Inter had hier niet heel veel van te duchten, hoor. Mooie winnaar en wat waren sommige spelers bij Inter weer fantastisch, zeg. Heel erg mooi ook voor Chivu, die overigens niet bijster goed speelde, en Sneijder.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo mei 23, 2010 10:00 am

wimpey schreef:
joey schreef: Zoals hij Van Buyten passeerde alsof die er niet stond... We moesten er hartelijk om lachen. Zoiets zie je niet vaak in een CL-finale.
Ik vond die eerste goal eigenlijk nog 'erger'. Uittrap keeper, MdM verliest kopduel, Sneyder staat vogelvrij (waar was Bommel?), MdM laat Milito gewoon lopen. 4 balcontacten (Cesar, Milito, Sneyder, Milito): goal. Wanneer Bayern de bal niet heeft, zijn ze erg kwetsbaar, het hele sezioen al. Mooie revanche voor Lucio op LvG trouwens.

Het liep als verwacht. Inter beter, effectief en defensief niet te knakken. Maar hulde voor Bayern en LvG: de ploeg doet in niets denken aan het zootje dat Klinsi er van maakte.

Lothar en CL-finales gaan niet echt samen trouwens. :smallgrin.gif: Ook geen schande natuurlijk. Maar vergeleken met Cambiasso was het wel erg mager, wat hij bracht...
Alletwee de goals kun je op het conto van de zwakke centrumverdeging zetten. Die stond indertijd in Florence ook al regelmatig voor schut, maar toen was de individuele klasse van Robben genoeg om het te doen vergeten. Met een betere voetballer dan van Buyten zou het zomaar kunnen gebeuren dat Inter gisteren helemaal niet scoorde.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 23, 2010 10:01 am

Monkey Tonk schreef:Inter kreeg drie goede kansen, Bayern anderhalve. Magertjes. Maar als Bayern ze allebei maakt en Inter maar 1, dan heeft iedereen het over de wonderschone goal van Robben (die nu net uit de kruising werd getikt), en hoe de positieve spelopvatting het won van het gecounter.

Verder was de tweede goal van Inter natuurlijk kinderlijk eenvoudig. Dat was een simpele kapbeweging, maar die van Buyten liep zomaar van het televisiescherm.
Ja, maar Mourinho weet ook dat Van Buyten niet kan verdedigen. Daar had Inter op ingespeeld.

Het is mijn voetbal ook niet, MT. Maar ditmaal was er duidelijk een klasseverschil. De betere staaltjes voetbal kwamen van Inter. Ik vind Bayern eigenlijk een vrij pover elftal hebben, vooral als de Varkensklimmer niet in de wedstrijd zit.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo mei 23, 2010 10:07 am

joey schreef:
Monkey Tonk schreef:Inter kreeg drie goede kansen, Bayern anderhalve. Magertjes. Maar als Bayern ze allebei maakt en Inter maar 1, dan heeft iedereen het over de wonderschone goal van Robben (die nu net uit de kruising werd getikt), en hoe de positieve spelopvatting het won van het gecounter.

Ja, maar Mourinho weet ook dat Van Buyten niet kan verdedigen. Daar had Inter op ingespeeld.

Het is mijn voetbal ook niet, MT. Maar ditmaal was er duidelijk een klasseverschil. De betere staaltjes voetbal kwamen van Inter. Ik vind Bayern eigenlijk een vrij pover elftal hebben, vooral als de Varkensklimmer niet in de wedstrijd zit.

Mourinho weet als geen ander de vinger op de zwakke plek te leggen. Daarom verbaasde het me dat van Gaal -blijkbaar - geen directe tegenmaatregelen had genomen.

Als zo'n counter razendsnel over drie of vier schijven gaat, zoals soms bij Inter, vind ik het best mooi om te zien. Dat is iets anders dan een knal naar voren en op de snelheid van een spits de wedstrijd beslissen. De Inter combinaties waren op die counter-momenten vaak flitsend. (Oranje speelde in feite net zo op het vorige EK tegen Frankrijk en Italie).

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mei 23, 2010 10:12 am

Beloki schreef:Inter maakte iedere kans af die ze kregen, Bayern was bepaald slordiger. Niks aan gelogen. Dat is de kwaliteit van Inter.
Sneijder miste een grote kans en Pandev had nog een schietkans.

Ik had wel verwacht dat het zo zou lopen. De verdediging van Bayern is veel te zwak en Van Bommel is geen verdedigende middenvelder.

999

Bericht door 999 » zo mei 23, 2010 10:52 am

wimpey schreef:Kilroy, in 30 jaar bij Ajax he. Dat Lahm en Maicon nog beter zijn, is duidelijk.

Dat van die arrogantie snap ik niet, Voetske. Inter walste over Barca heen, het had ook 6-2 kunnen worden. Barca wist niet waar ze het zoeken moesten. En Inter ging ook nog 2 keer alleen opValdes af en werd toen onterecht teruggefloten.

Ik vind Inter een prachtige ploeg. Mourinho heeft geweldig werk verricht, want voor key players als Sneyder, Lucio, Eto'o (en ook Milito en Motta?) was het pas het eerste seizoen bij Inter. Ze waren gewoon de beste en hebben dat ding verdiend gewonnen. Met m.i. mooi voetbal: controle, effectief en perfect georganiseerd.
Tja, ik heb dus een heel andere thuiswedstrijd in Milaan gezien.Na de 0 - 1 dacht Barcelona dat ze het wel effe af konden op de automatische piloot.Als jij vind dat Inter mooi voetbal speelt dan doe ik geen moeite om je te overtuigen dat het in die wedstrij dcountervoetbal speelde, iets wat je b.v. bij AJAX verafschuwd.Natuurlijk waren er ook momentjes dat Barca onder druk werd gezet, maar dat lag dan veelal weer aan de arrogantie van Barcelona.

Bal op Millito, bijsluiten en effectief zijn.Net zoals tegen die Duitsers in de CL. finale.Het leek er veel op dat daarin juist gebeurde wat van Gaal wilde voorkomen, de voorsprong van Inter.Met z'n alle terug hangen rond je eigen strafschop gebied en maar wachten op dat momentje.

Verdiend gewonnen ( iets te veel van het goede ) maar wel met een beetje geluk, in de poule fase ook nog eens met een zooi gelijkspelletjes en in de finale was er ook nog die handsbal ..

Als ik zou mogen en kunnen kiezen of dat AJAX op 30% van op de manier van Inter of Barcelona zou ( kunnen ) gaan voetballen zou ik het wel weten ..
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » zo mei 23, 2010 10:58 am

Ik vind het vooral mooi voor jongens als Julio Cesar, Cambiasso, Zanetti, Cordoba en Materazzi. Spelen hun halve voetballeven al bij Inter. Vooral voor Zanetti is dit geweldig, natuurlijk. Een van de beste backs ooit en nooit een aansprekende prijs gewonnen.

999

Bericht door 999 » zo mei 23, 2010 11:40 am

Dodelijke ruzie over basis Inter

TURIJN - Een meningsverschil over de opstelling van Inter in de Champions League-finale tegen Bayern München (2-0) is ontaard in een dodelijke steekpartij. Een 63-jarige Interfan werd zaterdagavond gedood in een bar in Turijn. Dat meldden Italiaanse media zondag.

Het slachtoffer en zijn belager hadden een ruzie over de opstelling van Inter. Een van hen klaagde erover dat geen enkele Italiaan in de basis van Inter stond. De twee mannen gingen op de vuist, waarna de eigenaar van de kroeg ze de zaak uitzette. Buiten trok een van hen een mes waarna hij zijn rivaal neerstak.
Kopen, kopen kopen .. Hoeveel schuld heeft Inter eigenlijk ?.
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » zo mei 23, 2010 11:49 am

Uuh niets, want Inter koopt lang zo veel spelers niet. Bekijk eerst de selectie eens en kijk dan eens de transfers na.

999

Bericht door 999 » zo mei 23, 2010 11:51 am

Huh, nog niet zo lang gelden hadden ze nog een negatief vermogen van +- 400 miljoen Euro ..
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » zo mei 23, 2010 12:00 pm

Inter Respond To Michel Platini's Debt Claims
Nerazzurri president Massimo Moratti has reminded the Frenchman that his side owe the bank nothing at all...

3 nov 2009

Inter have wasted no time in responding to UEFA president Michel Platini, who suggested they are a club steeped in debt.

"We will introduce new laws to protect the investments made by Roman Abramovich, Massimo Moratti and Malcolm Glazer. I am sure they want to sell, but who would be stupid enough to buy clubs with so much debt?" Platini told The Daily Telegraph.

His words have not been received with enthusiasm in Milan, and Moratti has responded via a statement on the club's official website.

The note reads, "Inter is not a club in debt. With regard to the declarations of Michel Platini, reported in today's Daily Telegraph and by Italian news agencies, F.C. Internazionale responds with clarity to the UEFA president.

"We understand the institutional worries about the economy of European football, but in citing Inter he forgets that our club does not have debts with the banks. Inter is not among those clubs who, from this point of view, can worry the UEFA president."

goal.com
Ik denk dat Inter qua transfers in ieder geval geweldig beleid voert de laatste jaren. Ze houden het team altijd heel aardig bij elkaar en verkopen spelers voor absolute hoofdprijzen.

999

Bericht door 999 » zo mei 23, 2010 12:08 pm

Tja, die Moratti kan me vanalles en nog wat vertellen .. Was dat niet dieje die beschuldigd werd van fraude ?.Afijn ..
Blij met de punten ...

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo mei 23, 2010 12:13 pm

Korte samenvatting. Bij de eerste goal sneed Sneijder 'm precies op maat voor Stiletto, en bij de tweede kapte die scherpe van Buyten hopeloos naar binnen.

peter

Bericht door peter » zo mei 23, 2010 12:16 pm

Niet dat ik weet. Heb je daar ook een bron voor of is dit een beschuldiging uit de losse pols? Inter heeft niet voor niets titels gekregen door fraude van Juventus.

Inter heeft het gewoon fantastisch gedaan. Sneijder voor een prikkie opgehaald. Eto'o gratis (plus 40 miljoen). Motta en Milito maken hun transfersom meer dan waar, Chivu is een aardige aanvulling op de selectie, Samuel degelijk en de rest van het team is bijkans gratis. Vergelijk dat eens met andere topclubs haha.

Overigens denk ik wel dat het volgend jaar zonder Mourinho stukken minder zal gaan. The Special One is echt heel goed. Ik had verwacht dat hij Zanetti gewoon back zou zetten om zo de binnendoor weg af te bakenen, maar Mourinho koos voor nog meer zekerheid. Zanetti bij laten sluiten om de binnenkant af te dekken en Chivu die de buitenom weg afdekt. Dat laatste ging moeilijk, maar het ging.

Plaats reactie