Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Suarez was toe aan deze stap, hij was de eredivisie ontgroeid. We zullen hem missen.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hij is deze stap ook al ontgroeid als je het mij vraagt. Die jongen moet minimaal naar de subtop.
Hier het linkje naar MOTD over Suarez' debuut:gaizka schreef: Bij Motd waren ze erg enthousiast over zijn debuut, ze herhaalden nog een paar keer dat het bijzonder is om bij je debuut te scoren aan de 'kop zijde'.
Daarnaast lieten ze nog wat momentjes van hem zien, waaronder een typische Suarez beweging aan de rechterkant van het veld, helaas was de voortzetting minder.
http://www.footylounge.com/films//luis- ... 95874.html
Inderdaad, niet-om-naar-te-kijken, zo armoedig. Op de Liverpoolfora waren de meningen verdeeld over het spel. Totdat Suarez het veld in kwam. Algemene lijn in de reacties: Suarez geeft het spel van Liverpool de impuls die het zo broodnodig had.999 schreef:Maar dat Liverpool zeg ..
Lijkt me toch duidelijk een eigen goal.
Volgens de regels van de FA kennelijk niet. Als de bal richting doelvlak gaat, maakt het niet meer uit of een verdediger die nog aanraakt.Feest schreef:Lijkt me toch duidelijk een eigen goal.
Laatst gewijzigd door Zuidema op do feb 03, 2011 1:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
De bal ging er ook in zonder die jongen van Stoke. Alleen die had kennelijk gewed dat de 2e goal van Liverpool er in de linkerhoek in zou gaan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Als die jongen van Stoke enigzins wat kon zou die bal er helemaal niet in zijn gegaan.
Feest schreef:Lijkt me toch duidelijk een eigen goal.
Beetje het feestje van Luis verpesten.

Het stinkt aan alle kanten!
-
Hahaha.. inderdaad... die gast komt RUIM voor de doellijn in aanraking met de bal.Feest schreef:Als die jongen van Stoke enigzins wat kon zou die bal er helemaal niet in zijn gegaan.
Terug naar Luis: Luis komt door zijn geldingsdrang wel bovendrijven. Snap alleen nog steeds niet waarom hij het geduld niet had om aan het einde van dit seizoen een mooiere club uit te kiezen. Het geld is goed bij Liverpool, maar ik dacht dat Suarez serieus aan z'n carriere dacht en daardoor een betere club wilde. Maar goed, 80k in de week is niet slecht natuurlijk......
In Engeland zal het zowiezo wel lekker voetballen zijn met de vrij statische en naieve verdedigers die er rondlopen.
Whitey on the moon.
Engelse supporters zingen heel vaak een zelfde liedje. Je hoort het op de tribunes bij diverse clubs, van Blackpool, Man United, noem maar op. Hebben jullie een idee welk liedje ik bedoel?
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
-
We love you <insert clubname>, we do.. ?Rachid schreef:Engelse supporters zingen heel vaak een zelfde liedje. Je hoort het op de tribunes bij diverse clubs, van Blackpool, Man United, noem maar op. Hebben jullie een idee welk liedje ik bedoel?
Whitey on the moon.
Heeft Juve eigenlijk werk gemaakt van Suarez?Feest schreef:Lijkt me toch duidelijk een eigen goal.
Of is Toni een gerichte aankoop?!

Ik heb met je te doen: Barzagli en Toni halen. En jij maar uren maken...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik zie net op NieuwsUur dat Suarez over een paar jaar terug wil komen, omdat hij alles in Amsterdam heeft. Natuurlijk moet je dat altijd met een kilo zout nemen, maar toch. 

Juve kon geen niet-EU speler halen in januari. Regels in Italie.wimpey schreef:Heeft Juve eigenlijk werk gemaakt van Suarez?Feest schreef:Lijkt me toch duidelijk een eigen goal.
Of is Toni een gerichte aankoop?!![]()
GangstaRiB schreef:We love you <insert clubname>, we do.. ?Rachid schreef:Engelse supporters zingen heel vaak een zelfde liedje. Je hoort het op de tribunes bij diverse clubs, van Blackpool, Man United, noem maar op. Hebben jullie een idee welk liedje ik bedoel?
Nee, niet van dat kaliber. Wat meer inhoud heb ik het idee, ik versta eigenlijk nooit goed wat ze zingen.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
http://en.wikipedia.org/wiki/Football_chantRachid schreef:Engelse supporters zingen heel vaak een zelfde liedje. Je hoort het op de tribunes bij diverse clubs, van Blackpool, Man United, noem maar op. Hebben jullie een idee welk liedje ik bedoel?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hahahaha geniaalwimpey schreef:Heeft Juve eigenlijk werk gemaakt van Suarez?Feest schreef:Lijkt me toch duidelijk een eigen goal.
Of is Toni een gerichte aankoop?!![]()
IK GELOOF!!!!!!
-
Newcastle - Arsenal is 0-4 bij rust, maar staat nu vlak voor tijd 4-4!!! Een rode kaart voor een Arsenal speler zorgt ervoor dat ze helemaal in elkaar klappen. Tevens een onterechte penalty voor Newcastle.. maar ja.. 4-4.. wat een wedstrijd.
Whitey on the moon.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Engeland en Schotland
Sowieso een leuke motd in het vooruitzicht. 37 doelpunten gescoord deze zaterdag!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Engeland en Schotland
Wel Torres maar geen Suarez in de basis.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Best maf, eigenlijk. Je koopt twee nieuwe spitsen en stelt er dan geen een op. Akkoord, Carroll is geblesseerd. Maar staat die Lucas hoger in de pikorde dan Luis?Raymon schreef:Wel Torres maar geen Suarez in de basis.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley