Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Een middenveld met Henderson, Can en Milner vanavond, dit gaat niet meevallen.
YNWA
Huddersfield staat 14de. Daar moet je inderdaad bang voor zijn.InnerHarbour schreef:Een middenveld met Henderson, Can en Milner vanavond, dit gaat niet meevallen.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Nou dat viel mee, zonde voor de usual suspects, maar zondag weer een kans. 

YNWA
Het werd 'ons' makkelijk gemaakt, IH. Die lui kwamen zelfs bij 0-2 niet van eigen helft. Niveau NAC.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Huddersfield begon leuk dit seizoen maar is al maanden van slag. Die gaan er gewoon hard uit aan het eind van het seizoen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Leuk, als wij verliezen van Swansea die precies hetzelfde Catenaccio spelletje spelen kunnen wij er niets van, winnen wij door eindelijk eens in de tweede helft de wedstrijd te killen dan wordt het ons gemakkelijke gemaakt. Ja, ja.
BTW, zondag spelen wij thuis tegen Spurs, slijpen jullie de messen vast?
BTW, zondag spelen wij thuis tegen Spurs, slijpen jullie de messen vast?

YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Je bent slecht aan het lezen vandaag IH. Swansea zit nu even in een flow. Winnen van jullie, winnen van Arsenal, is knap. Huddersfield had hele goede thuis resultaten aan het begin van het seizoen maar de laatste
tijd is het een heel stuk minder. Heb verder de wedstrijd niet gezien maar de uitslag was zoals verwacht.
tijd is het een heel stuk minder. Heb verder de wedstrijd niet gezien maar de uitslag was zoals verwacht.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Ik weet dat je jezelf heel belangrijk vindt Raymond maar ik reageerde op Wim, jij kwam er tussendoor boeren. Terug in je mand, zondag kan je misschien los. 

YNWA
- Gezond verstand
Liverpool FC - Krijg Klopp op de Kop
Het feyenoord van Engeland.
Het feyenoord van Engeland.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- InnerHarbour
Fijne doordeweekse ronde. Arsenal, Chelsea en United verliezen en wij winnen, terug op de derde plaats! 

YNWA
- Gezond verstand
DVD uitbrengen en een huldiging dan maar he, net als je Nederlandse evenbeeld.InnerHarbour schreef:Fijne doordeweekse ronde. Arsenal, Chelsea en United verliezen en wij winnen, terug op de derde plaats!
Fans van andere clubs
- InnerHarbour
Wij hebben er in het laatste uur nog aardig wat verplaatst.
YNWA
- Gezond verstand
Tja, als je veel miskopen doet, dan moet je ook veel miskopen lozen. Top scouting daar in het Rotterdam van Engeland 

Fans van andere clubs
- Gezond verstand
bron: https://www.telegraaf.nl/sport/1619132/ ... jkt-te-dikamie Carragher zet zijn vraagtekens bij de fysieke gesteldheid van topaankoop Virgil van Dijk. Volgens de voormalig Liverpool-verdediger kampt de man van 85 miljoen euro met overgewicht.
Van Dijk transfereerde tijdens de afgelopen transferperiode van Southampton naar Liverpool, scoorde direct tijdens zijn debuut, maar zat midweeks op de bank tijdens de competitiewedstrijd tegen Huddersfield Town.
"Ik denk dat hij een geweldige aanwinst zal zijn, maar hij eerst moet hij fit worden en wat gewicht kwijtraken", aldus Carragher bij Sky Sports. "Op dit moment lijkt het echt wat te dik. Dat is mogelijk een gevolg van het missen van de voorbereiding op een seizoen."
Dan leg je 85 miljoen neer voor een te dikke verdediger. Wellicht hebben ze ook wel interesse in Rafael van der Vaart en Jeroen Verhoeven

Fans van andere clubs
Huh??? Een Engelse speler die een schwalbe maakt? Dat doen toch alleen Spanjaarden en Brazilianen?
IK GELOOF!!!!!!
Verdiende gelijkmaker volgens mij; eerste helft Liverpool beter, 2e is voor de Spurs. (maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste helft meer aandacht voor Ajax had. )
Liverpool is a one man band. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Jezus wat gebeurt daar allemaal?
Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Wat een 2e helft!!
En wederom een voorbeeld om camera scheidsrechters te gebruiken. Het gaat te snel voor 3 mannetjes in het zwart.
2-2 wel een terechte uitslag moet ik zeggen.
En wederom een voorbeeld om camera scheidsrechters te gebruiken. Het gaat te snel voor 3 mannetjes in het zwart.
2-2 wel een terechte uitslag moet ik zeggen.
Laatst gewijzigd door columbus op zo feb 04, 2018 7:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kane mag nog een keer. Die goser zit echt tegen die 100e goal aan te hikken.
Hangen! 2-2.
Hangen! 2-2.
Prima uitslag lijkt mij, 2-2.
Twee terechte pingels toch?
Moet die Klopp maar niet zo als een idioot juichen. En een waardeloze wissel natuurlijk. Spurs veel beter.
Moet die Klopp maar niet zo als een idioot juichen. En een waardeloze wissel natuurlijk. Spurs veel beter.
IK GELOOF!!!!!!
Haal de bingokaart er maar bij. 

Mwoah, eerste was buitenspel volgens mij en de 2e hoef je niet te geven. 2-2 is een terechte uitslag.Lionel schreef:Twee terechte pingels toch?