Engeland en Schotland
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Engeland en Schotland
waar kun je deze wedstrijd online volgen?
En oh, rojadirecta ligt er een beetje uit volgens mij :)
En oh, rojadirecta ligt er een beetje uit volgens mij :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Atdhe.me vanaf vandaag. Blijkbaar zijn gister al die sites offline gehaald door een of andere auteursrechtenwaakhond.
Raymon, ook voor rojadirecta geldt dat de link niet meer rojadirecta.org is, maar rojadirecta.me of rojadirecta.es
Raymon, ook voor rojadirecta geldt dat de link niet meer rojadirecta.org is, maar rojadirecta.me of rojadirecta.es
Ik heb het via een aanbieding 3 maanden voor 7.50 per maand...
Denk overigens niet dat ik het doorzet... zijn maar weinig boeiende wedstrijden op. En om normaal gesproken nu 20 euro per maand te betalen voor 2x per jaar Barca Real en een paar keer per jaar een ECHTE topper uit engeland vind ik te gortig. Hele wedstrijden uit Italie of Duitsland kunnen mij ook nauwelijks boeien.
Denk overigens niet dat ik het doorzet... zijn maar weinig boeiende wedstrijden op. En om normaal gesproken nu 20 euro per maand te betalen voor 2x per jaar Barca Real en een paar keer per jaar een ECHTE topper uit engeland vind ik te gortig. Hele wedstrijden uit Italie of Duitsland kunnen mij ook nauwelijks boeien.
Is 1995 echt zolang geleden??
Pff, nog steeds op de bank.
Eigenlijk ben je een grote lul als je bijna 25 miljoen laat neer tellen voor een speler en hem nu niet opstelt ..
Blij met de punten ...
Hij heeft nog geen één keer met de selectie meegetraind.
Heeft dit zooitje ooit met elkaar getraind dan?D_skilled schreef:Hij heeft nog geen één keer met de selectie meegetraind.
Prachtige goal

Inderdaad .. Suarez kan gewoon mee hoor .. hij is topfit ...
Blij met de punten ...
Moet je uberhaupt samentrainen voor dit type spel?
I think I lost my fucking headache
Kut Liverpool. Luis: come home.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Hij is ingevallen.
Shirt staat 'm niet.
Hopen we nu dat Liverpool wint, of dat ze nog verder wegzakken? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Tja, ik hoop dat Suarez slaagt met vlag en wimpel .. is goed voor AJAX ..
Blij met de punten ...
Precies. Ik gun die jongen een schitterende carrière. Mooie vent ook.999 schreef:Tja, ik hoop dat Suarez slaagt met vlag en wimpel .. is goed voor AJAX ..
Geen mooie, maar hij maakt hem met een beetje hulp...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Scoort 'ie?
Wat een knullige goal.
Wat een knullige goal.
Jazeker, op assist van Kuyt, die verder erg egoistisch voetbalt.
Voorbij de keeper, schuift hem net te zacht, verdediger tikt bal nog aan, maar gaat via paal toch binnen.Peter schreef:Scoort 'ie?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Suarez nu 5 minuten zien spelen en dat is de witte raaf bij Liverpool inderdaad. Die Kuyt draait, tolt, rent, vliegt en springt over het veld heen. Kansloze voetballer.
Die Kelly kan er geen reet van.
Ach, die kansloze voetballer heeft wel een mooi banksaldo ..
Blij met de punten ...
Heel aardig debuut van Suarez, vond het geen slechte goal, alleen iets te zacht ingeschoten.
Bij Motd waren ze erg enthousiast over zijn debuut, ze herhaalden nog een paar keer dat het bijzonder is om bij je debuut te scoren aan de 'kop zijde'.
Daarnaast lieten ze nog wat momentjes van hem zien, waaronder een typische Suarez beweging aan de rechterkant van het veld, helaas was de voortzetting minder.
Bij Motd waren ze erg enthousiast over zijn debuut, ze herhaalden nog een paar keer dat het bijzonder is om bij je debuut te scoren aan de 'kop zijde'.
Daarnaast lieten ze nog wat momentjes van hem zien, waaronder een typische Suarez beweging aan de rechterkant van het veld, helaas was de voortzetting minder.