Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat zou IH hier van vinden?zeux schreef:Klopp aan de stok met fan.

IK GELOOF!!!!!!
-
Ik loop best wel binnen op de Scousers; had paar weken geld ingezet op win or draw van Liverpool tegen Man Citeh en nu een tientje op winst van Swansea. Lekker hoor, tegen odds van 1 tegen 11.5.
KOP OP IH. Mijn Leeds loopt ook weer ouderwets hun top-6 ranglijst te verkloten. Gedeelde smart is halve smart.

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Inderdaad, toen was Iniesta nog een paar jonger en speelde altijd, Xavi was er toen ook nog toch?Lionel schreef:Je ziet niet dat Thiago speeltijd wilde en Coutinho naar een betere club wilde?wimpey schreef:Coutinho wilde weg bij Liverpool, Thiago bij Baffa. Ik zie het verschil niet, Rishi.
Eens v.w.b. Liverpool: Wijnaldum, Can en the Ox zijn lopers, geen sturende spelers. Als Van Dijk de eindpass moet geven... Klopp moet vol voor Toni Kroos gaan.
Klopt. Die wilde gewoon spelen. Net als het vertrek van Neymar bij Barca ook wel wat anders is dan Coutinho naar Barca.
Mascherano ging ook van Liverpool naar Barca. Betaalde 4 miljoen van de transfersom uit eigen zak en ging 20% minder verdienen. Pakte gelukkig wel 19 prijzen.
Mascherano ging ook van Liverpool naar Barca. Betaalde 4 miljoen van de transfersom uit eigen zak en ging 20% minder verdienen. Pakte gelukkig wel 19 prijzen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Laat maar even uitrazen elliquido, ze hebben er sinds 22 oktober op moeten wachten en dat frustreert natuurlijk. Liverpool had niet meer verloren in de PL, de CL en de FA cup en als je dan van mij regelmatig te horen krijgt dat ze fan zijn, de helft van die grote monden komt nooit in de Amsterdam Arena dus supporters zijn het niet, van een koopclubje die tweede staat in een vierderangscompetitie, zich niet konden plaatsen voor de CL of de EC en uitgeschakeld werd in de KNVB beker door een degradatiekandidaat ja dan snap ik dat je ook wel eens een keer los wil gaan tegen diegene.elliquido schreef:KOP OP IH. Mijn Leeds loopt ook weer ouderwets hun top-6 ranglijst te verkloten. Gedeelde smart is halve smart.
Zaterdag thuis voor de FA cup tegen West Brom, ik heb er zin in.

YNWA
Ah, de "je bent geen fan als je niet in het stadion zit"- kaart wordt weer eens gespeeld! 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Over uitrazen gesproken... 

- InnerHarbour
Zo lang op school gezeten en niet kunnen lezen.Khraa schreef:Ah, de "je bent geen fan als je niet in het stadion zit"- kaart wordt weer eens gespeeld!

YNWA
"De helft van......dus supporters zijn het niet"InnerHarbour schreef:Zo lang op school gezeten en niet kunnen lezen.Khraa schreef:Ah, de "je bent geen fan als je niet in het stadion zit"- kaart wordt weer eens gespeeld!
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ik noem even de feiten op Ramona, als jij dat uitrazen noemRamona schreef:Over uitrazen gesproken...

YNWA
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Ik vind het meer van de pot ende ketel, IH. Iig een fijne wedstrijd gewenst zaterdag. 

- InnerHarbour
Nu is WBA de belichaming van het "park the bus" beleid... , maar liverpool op wembley zou mijn jaren 80 Ian Rush FA fettish geheel doen opleven
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Ja tegenwoordig speelt alles buiten de top 6 over het algemeen puur catenaccio tegen diezelfde top 6 al flikken Mourinho en Conte het ook als het zo uitkomt.elliquido schreef:Nu is WBA de belichaming van het "park the bus" beleid... , maar liverpool op wembley zou mijn jaren 80 Ian Rush FA fettish geheel doen opleven
YNWA
Nou en? Alsof het bijzonder is dat mindere teams op de counter spelen.
Topclubs en aspirant-topclubs moeten niet piepen maar middelen vinden om een gesloten verdediging open te breken. Dat kan bijvoorbeeld door het geld niet een beperkte verdediger te steken maar in een creatieve middenvelder.
Topclubs en aspirant-topclubs moeten niet piepen maar middelen vinden om een gesloten verdediging open te breken. Dat kan bijvoorbeeld door het geld niet een beperkte verdediger te steken maar in een creatieve middenvelder.

Het staat er gewoon letterlijk. Grote fan van Pete Hoekstra?InnerHarbour schreef:Zo lang op school gezeten en niet kunnen lezen.Khraa schreef:Ah, de "je bent geen fan als je niet in het stadion zit"- kaart wordt weer eens gespeeld!
Dat jij je na een verlies zo triest gedraagt valt me tegen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- InnerHarbour
Nee er staat dat iemand die niet in het stadion komt een fan is en geen supporter en verder boeit het echt niet of ik je tegenval, dit forum en de meeste hier zijn voor mij niet meer dan speelgoed.
YNWA
- Jinne
- Site Admin
Bezoek je dan ook nog een grote mannen forum? Mooi toch dat je van de nummer laatst verliest. Bewijst maar weer eens de kracht van de sterkste competitie van de wereld.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Hier hebben we Jaap Kooiman, de Rotterdamse versie van IH, die een wedstrijd van Liverpool gaat bezoeken:
TWGHG | S09E148 | Mist
https://www.youtube.com/watch?v=HtpuvzIDBMA
TWGHG | S09E148 | Mist
https://www.youtube.com/watch?v=HtpuvzIDBMA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Man, wie kent Cees de wolf nou nog?Marillion schreef:En met Cees de Wolf!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Wie kent Cees de Wolf nog kent Cees de Wolf nog.
Maar zou Cees de Wolf Wie kent Cees de Wolf nog ook gekend hebben?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
raymon schreef:Man, wie kent Cees de wolf nou nog?Marillion schreef:En met Cees de Wolf!

Sandro schreef:Wie kent Cees de Wolf nog kent Cees de Wolf nog.

Volgens mij is WkCdW al een 55-plusser of in ieder geval een 50-plusser al weet ik niet hoe jong ie aan (een inmiddels 19-jarige) dochter is begonnen.
Maar de echte Cees de Wolf is al best wat jaartjes dood.