Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » wo mei 04, 2016 11:22 am

Lionel schreef:Mee eens. Toen Koke tijd ging rekken. De kop van Muller. Genieten!
Haha, ja.
Ik houd doorgaans niet van Spanjaarden en Spaanse teams die tijd gaan rekken, maar Duitsers die een koekje van eigen deeg krijgen. :smile-ajax.gif: Heerlijk! :smile-ajax.gif:

Man U - Bayern van 1999 blijft daardoor ook voor altijd één van mijn favoriete CL finales! :biggthumpup.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 04, 2016 11:23 am

wimpey schreef:
Lionel schreef:Bayern had ook weer niet heel veel kansen toch? Een van richting veranderde vrije trap en een pingel uit een corner...
Ze hadden de druk wel flink op de ketel, maar qua kansen kwam er idd niet heel veel uit. Boateng was van achteruit sterk in z'n passing, maar die ging volgens mij bij de 1-1 de mist in. Was dat nou buitenspel of niet? Volgens mij raakte Alaba die bal nog....

Alles moet via de zijkanten bij Bayern, maar als je Robben niet hebt daar... Ik vond Ribéry een uur sterk, Costa was niks en Coman creëerde ruimte, maar die was niet goed qua voorzet en afronding.

Guardiola haalde wel prima spelers, maar de som der delen valt tegen. Mij lijkt dat ze wel respect voor 'm hebben als vakman. Maar ze gaan niet voor 'm door het vuur. Een van de weinigen die echt anders kan spelen dan het Guardiola-spelletje is Vidal. Dat zag je bij de 2-1. Maar de 3-1 hing niet in de lucht. Ik denk dat Ancelotti het beter zal doen. Type Heynckes.
Waarom Carrasco niet begon i.p.v. Torres is me een raadsel.
Die Augusto die eruit ging, dat is geen topper. Foutje van Simeone. Atletico voetbalde amper een moment in de eerste helft. Maar in de rust draaide ie dat verdomd knap. Ze hadden met Carrasco ineens een 'outlet' en ze zetten ook druk op Bayern i.p.v. alleen maar op te vangen. Het lijkt me onwijs vermoeiend om Simeone als baas te hebben, maar die man beheerst z'n vak tot in de puntjes. :biggthumpup.gif:
Was zeker geen buitenspel. Vanuit een andere camerapositie was dat beter te zien. Atletico mist nog een spits i.p.v. Torres.. Correa en Vietto lijken me te licht voor een halve/finale CL.

Vidal is trouwens een idioot. Komt overal mee weg. Wel echt een strijder. Snapte alleen niet waarom Pep niet een Thiago opstelde toen ze gingen drukken. Wissel die Xabi, die heeft zijn tijd wel gehad, en zet Thiago dichtbij Lewandowski. Nu moest Vidal met steekpasses komen :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mei 04, 2016 11:34 am

Deze wedstrijd had beide kanten op kunnen gaan.

Robben werd node gemist.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 04, 2016 11:39 am

Thiago was in Madrid wel niet zo onwijs ongelooflijk slecht, Rishi. Kan vriezen / kan dooien speler, waar Bayern er meer van heeft. Kan er trouwens met m'n pet niet bij hoe Guardiola Götze verkloot heeft.

Müller is idd de archetypische mof, met die muil. :biggrin.gif: Snap niet dat Lewandowski die pingel niet opeist. Maar al met al vind ik Atletico een verdiende finalist. Bayern houdt in 6 keer na de groepsfase maar een keer de nul. Je zal zien dat Ancelotti het beter gaat doen dan Guardiola.

Le T.

Bericht door Le T. » wo mei 04, 2016 11:43 am

wimpey schreef:
Lionel schreef:Bayern had ook weer niet heel veel kansen toch? Een van richting veranderde vrije trap en een pingel uit een corner...
Ze hadden de druk wel flink op de ketel, maar qua kansen kwam er idd niet heel veel uit.
Het was deze keer tenminste 180 minuten spannend, dat is al een flinke verbetering tov de vorige twee CL-jaargangen dat het na een uurtje of zo al wel beslist was.
Guardiola haalde wel prima spelers, maar de som der delen valt tegen. Mij lijkt dat ze wel respect voor 'm hebben als vakman. Maar ze gaan niet voor 'm door het vuur. Een van de weinigen die echt anders kan spelen dan het Guardiola-spelletje is Vidal. Dat zag je bij de 2-1. Maar de 3-1 hing niet in de lucht. Ik denk dat Ancelotti het beter zal doen. Type Heynckes.
Al zouden ze door het vuur voor hem willen, dat kan niet met dit spel. Als je per se balbezit moet houden dan kun je er niet een schepje vechtlust bovenop doen.

De meest gewilde en bewonderde trainer ter wereld heeft het gewoon niet goed gedaan. Hij kwam in een gespreid bedje, vrouwe fortuna lag er al wijdbeens in, maar na wat voetbaltechnische zelfbevrediging bleek hij toch telkens impotent.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mei 04, 2016 11:44 am

Ik ben geloof ik de enige Nederlander die niets tegen Thomas Müller heeft. Geweldige speler. :biggthumpup.gif:

De verschillen tussen de clubs op dit niveau zijn klein. Details geven de doorslag. Müller moet die pingel erin schieten.

Scheids deed Atletico een pingel cadeau. Achteraf niet belangrijk, maar op het moment zelf natuurlijk wel.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 04, 2016 12:05 pm

Yopi schreef:Ik ben geloof ik de enige Nederlander die niets tegen Thomas Müller heeft. Geweldige speler. :biggthumpup.gif:
Er zijn wel meer geweldige spelers die desondanks très onsympathiek over komen. Müller lijkt me er zo een die ca. 80 jaar geleden als eerste in de straat z'n joodse buurman verlinkt had.
Scheids deed Atletico een pingel cadeau. Achteraf niet belangrijk, maar op het moment zelf natuurlijk wel.
Ik vond die pingel voor Bayern denken aan die penalty's van Kuipers voor Barcelona. Willekeur, thuisfluiten. Die Turk is een dramascheids. Bij Barca v Juve was ie de 12e man, met een onderhemdje uit de Barcelona-fanshop.

Guardiola's tijd bij Bayern doet me denken aan Barcelona I van LVG: kampioen worden met die clubs lukt 99 van de 100 trainers wel. En een aantal keren gigantisch afgaan in de CL kunnen anderen ook wel...

Luis Enrique en Guardiola gaan er dit seizoen toch wel hard af. De eerste omdat ie Messi met een onderkin in de middencirkel laat rondwandelen (teveel Lacy's chips gevreten :smallgrin.gif: ) en Guardiola omdat de uitvoerders ten allen tijde belangrijker zijn dan de ideeën van de trainer over hoe het uitgevoerd zou moeten worden.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mei 04, 2016 12:19 pm

Guardiola had ook wel wat pech, hoor. Het duel wordt op details beslist, maar het was natuurlijk meer verdiend geweest als Bayern het had gehaald. Hoe leuk ik het ook vind dat het niet zo is.

Die Griezmann is echt goed, trouwens. Zou terecht zijn als die jongen wordt uitgeroepen tot speler van het toernooi. Wat een inzicht en wat een controle. In Engeland zullen ze wel gaan zwaaien met een zak met geld. Zou Arsenal 100 miljoen over hebben voor zo'n jongen?

Bij Bayern zie ik het bij Ribery ook nooit zo, hoor. En nu viel Coman ook nog eens ongelukkig in.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo mei 04, 2016 12:22 pm

Peter schreef:Die Griezmann is echt goed, trouwens. Zou terecht zijn als die jongen wordt uitgeroepen tot speler van het toernooi. Wat een inzicht en wat een controle. In Engeland zullen ze wel gaan zwaaien met een zak met geld. Zou Arsenal 100 miljoen over hebben voor zo'n jongen?
Die is zeker extreem goed.
Ajax heeft ruim 100 miljoen euro op de bank. :smile-ajax.gif: Anders kopen wij hem toch? :smile-ajax.gif:
Peter schreef:Guardiola had ook wel wat pech, hoor. Het duel wordt op details beslist, maar het was natuurlijk meer verdiend geweest als Bayern het had gehaald. Hoe leuk ik het ook vind dat het niet zo is.
Mwa bij alle spannende wedstrijden hebben beide teams zowel geluk als pech. Als ze echt aan elkaar gewaagd zijn kan de verliezer altijd wel terugdenken aan 'als nu net dat ene balletje...'

Guardiola heeft ook vaak geluk gehad hoor. Voor dezelfde poen gingen ze er tegen Juve al af en dan was dat met een uitschakeling in de Round of 16 echt een afgang geweest. Uiteindelijk hebben ze het in München met Guardiola gewoon altijd laten afweten wanneer de echt grote prijzen verspeeld werden. In alle 3 zijn seizoenen op rij.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 04, 2016 12:58 pm

Cruijff schreef:Heerlijk dat uitgerekend die onsympathieke Thomas Müller de schlemiel is die bij een cruciale stand een penalty mist.

Wat een tyfus tering takke (ouderwetse moffen) grafkop heeft die gozer zeg! Die Müller kan ik gewoon niet luchten of zien. Dahaggg Bayern!! :smile-ajax.gif:
Hoewel Bayern soms bijna het voetbal speelt waar ik van houd om te zien kan ik me niet voorstellen dat ik ooit een shirtje van Bayern zou dragen. Zie ze wel steeds meer bij jongeren in Nederland..!
Ja die gozer past in een illuster rijtje wat ik hier niet hoef of te noemen. :hypocrite.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo mei 04, 2016 1:03 pm

Haha, dat is idd overbodig IH. :smile-ajax.gif:

In de provincie Limburg, grenst niet voor niets aan Duitsland, is er ook eentje met de Nederlandse nationaliteit geboren die in dat rijtje past. Hoewel markie van bommel ook wel een domkop was :smallgrin.gif: lekker slimme rode kaart pakt hij hier. :biggrin.gif:
https://www.youtube.com/watch?v=soNM3uiIOag

En wat zie ik hier nu? Greep Drogba op het WK 2006 (Nederland-Ivoorkust) die 'mark lothar von bommel' hard in zijn kloten? :biggrin.gif:
https://www.youtube.com/watch?v=tJtaXhn_h74

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 04, 2016 1:37 pm

Ondertussen toont Vidal zich een waardig verliezer :hypocrite.gif:
Vidal trapt na: 'Atlético verdient de finale niet'

Afbeelding

De uitschakeling van Bayern München in de halve finale van de Champions League is bij Arturo Vidal verkeerd gevallen. Hij trapt na naar Atlético Madrid, dat na een 2-1 verlies in Duitsland en 1-0 zege in Spanje de eindstrijd haalde.
'De beste ploeg wint niet altijd. Dat hebben we kunnen zien. Atlético verdient de finale niet', aldus de boze Vidal na de uitschakeling. 'Atlético speelt lelijk voetbal. Wij spelen het beste voetbal ter wereld. Ze hebben geen bal geraakt, behalve het doelpunt dat zij maakten.'

'Atlético doet het hele seizoen al hetzelfde in de Spaanse competitie. Ze maakten hun kansen goed af, maar wij waren de baas. Wij hadden de controle, alleen lieten wij na te scoren toen we de mogelijkheid hadden dat te doen', ging de Chileen verder tegen Sky Sports.

In de finale van de Champions League speelt Atlético tegen Real Madrid of Manchester City. Die ploegen staan woensdagavond tegenover elkaar na een 0-0 gelijkspel in Engeland van vorige week.
Leuk kapsel en gelukkig onder de plakplaatjes. :excited.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 04, 2016 2:26 pm

Vidal die dit zegt :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » wo mei 04, 2016 3:02 pm

Volgens mij heeft Barcelona de laatste wereldbeker gewonnen.En het beste voetbal speelt München ook niet .. Maar goed Bayern zal de kas wel weer laten rinkelen voor de volgende aankopen ...
Blij met de punten ...

Le T.

Bericht door Le T. » wo mei 04, 2016 8:57 pm

Van mij mag die Ihaenacho er wel in komen, nog maar een paar flitsen van gezien maar die waren erg interessant.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 04, 2016 8:58 pm

Yaya Heitinga is niet vooruit te branden. Die kan niet eens meer sprinten. Ziet er echt pijnlijk uit.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 04, 2016 9:11 pm

Le T. schreef:Van mij mag die Ihaenacho er wel in komen, nog maar een paar flitsen van gezien maar die waren erg interessant.
Die zit volgens mij niet bij het CL kader. Wel dus :smallgrin.gif: die hopeloze Navas eraf. Touré is er ook af. Kan alleen maar beter worden dus.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mei 04, 2016 9:21 pm

Deze wedstrijd is even een stukje minder dan gisteren. Maar het blijft mooi om te zien dat er werkelijk achter ALLES wat Kroos en De Bruyne doen een idee zit.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Sandro

Bericht door Sandro » wo mei 04, 2016 9:23 pm

Het kan aan mij liggen maar ik begrijp niet waarom Bale staat waar hij staat.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Khraa

Bericht door Khraa » wo mei 04, 2016 9:33 pm

Er moet toch echt eens wat gedaan worden aan dat idiote tijdrekken.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Sandro

Bericht door Sandro » wo mei 04, 2016 9:34 pm

Wat een acteur die keeper.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo mei 04, 2016 9:43 pm

Joepie 2 Spaanse ploegen.
Whitey on the moon.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 04, 2016 9:48 pm

GangstaRiB schreef:Joepie 2 Spaanse ploegen.
Weer een wedstrijd waarin degene die het beste kan vallen, kaarten kan aannaaien, tijdrekken en andere ellende wint. Echt niets dan vervuilers van het voetbal die Spaanse ploegen. Ik weet niet wanneer hij gespeeld wordt maar ik sla hem sowieso over.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo mei 04, 2016 11:42 pm

InnerHarbour schreef:
GangstaRiB schreef:Joepie 2 Spaanse ploegen.
Weer een wedstrijd waarin degene die het beste kan vallen, kaarten kan aannaaien, tijdrekken en andere ellende wint. Echt niets dan vervuilers van het voetbal die Spaanse ploegen. Ik weet niet wanneer hij gespeeld wordt maar ik sla hem sowieso over.
Zaterdag 28 mei in 't San Siro in Milaan. Zo ongeveer het enige stadion :excited.gif: dat nog een slechtere grasmat heeft dan de Arena. :excited.gif: :aai.gif:

Ik ben op 28 mei, nota bene in Rotterdam, uitgenodigd voor een heel gezellig feestje. Ik sla hem ook dus over.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mei 05, 2016 6:46 am

Oh 28 mei dan kan ik niet, ben dan net bezig om te kijken hoe het gras groeit in mijn achtertuin. Maar goed dan mis ik dus het ultieme Spaanse tijdverdrijf, hoe smeer ik een tegenstander een kaart aan. :excited.gif:
YNWA

Plaats reactie