Duitsland
Moderator: mods
Laat ik dan ook eens op niets gebaseerds zeggen: ik schat de kans dat Engelaar met HtC herenigd wordt veel hoger in dan de kans dat Engelaar bij Ajax terecht komt.joey schreef:Denk eerder dat dat voor jou geldt. De spelers die jij noemt zijn geslaagd in grote competities en dus onhaalbaar voor Ajax. Engelaar daarentegen zal wel met hangende pootjes naar Nederland terugkeren.
MVB haalt enkel het slechte in Ajax naar boven, zoals joey verduidelijkte. Engelaar is meer dan welkom, VDV komt sowieso niet.Peter schreef:Ruud van Nistelrooy, Seedorf en Bommel komen sowieso niet naar Ajax in ieder geval.

Bommel: tegen Leverkusen was ie weer eens two-faced. Werd een uur lang helemaal zoekgespeeld door Arturo Vidal, stond bij de 2-0 uit een corner lucht te dekken en liet Vidal vrij inkoppen.
Maar na die 2-0 was ie grandioos. Ging voorop in de strijd, bepaalde het tempo, was zeer goed in de passing en zette tot 2 keer toe iemand vrij voor keeper Adler.
Geen peil te trekken op die jongen...
Wat mij nog het meest tegen de borst stoot is dat Van Bommel in interviews herhaaldelijk heeft aangegeven dat hij zichzelf een paar klassen beter vindt dan Tymoschuk. Dat is toch te bespottelijk voor woorden? Wat een arrogantie (en zelfoverschatting).
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik heb bij Barca gespeeld en ben aanvoerder van Bayern. Daar komt dat vandaan, denk ik... Hoe dan ook, die Tymochuk zag ik laatst met Zenit tegen VFB ballen. Die is wel errug goed, daar kan Bommel bij lange na niet tegenop.Bertje schreef: Dat is toch te bespottelijk voor woorden? Wat een arrogantie (en zelfoverschatting).
Cottbus liet bij 1-0 een 500% kans voor open doel liggen. Daarna de Voronin-show. Opnieuw. Hij is er vrijwel in z'n uppie verantwoordelijk voor dat Hertha koploper is.Jöhnk schreef: 34' [1 - 1] A. Voronin
44' [1 - 2] A. Voronin
88' [1 - 3] A. Voronin
Goede trainer, maar Jol heeft belabberd ingekocht.En de gebroeders Jol wederom hard onderuit met HSV.
Die Neves is alweer weg, echt belachelijk slecht die gast. Zelden zo'n softie op een voetbalveld gezien. Die Silva kan alleen maar schoppen, Tavares maakt enkel domme overtredingen. Gravgaard kan er geen reet van etc etc etc.
Alleen Petric is een gouden aankoop. HSV krijgt de laatste weken gewoon de rekening gepresenteerd voor het slechte aankoopbeleid.
Breno is vooral anoniem. 5 (?) wedstrijden in inmiddels meer dan een jaar heeft ie gespeeld. De Bayern-defensie stuntelt er wekelijks op los, maar hij is daar nog steeds 4e man... Voorlopig is die jongen niets minder dan een peperdure perspectief-aankoop die nog niets van dat perspectief heeft laten zien...
- Cluijffert
ach, die eigenschap, ze is niet alleen aan voetballers voorbehoud...Bertje schreef:Wat mij nog het meest tegen de borst stoot is dat Van Bommel in interviews herhaaldelijk heeft aangegeven dat hij zichzelf een paar klassen beter vindt dan Tymoschuk. Dat is toch te bespottelijk voor woorden? Wat een arrogantie (en zelfoverschatting).
Het zou inderdaad veel logischer zijn geweest als Van Bommel zijn toekomstige concurrent de hemel in prijstBertje schreef:Wat mij nog het meest tegen de borst stoot is dat Van Bommel in interviews herhaaldelijk heeft aangegeven dat hij zichzelf een paar klassen beter vindt dan Tymoschuk. Dat is toch te bespottelijk voor woorden? Wat een arrogantie (en zelfoverschatting).

Maar goed, we hebben al vaker geconstateerd dat Van Bommel hier eigenlijk geen goed kan doen. Wat begrijpelijk is trouwens gezien zijn verleden.
-
Dat is ook wel weer een uiterste, zeg. Zeg dan gewoon dat je de concurrentiestrijd aan wil gaan en dat je er de volste vertrouwen in hebt, of zo.Baseman schreef:Het zou inderdaad veel logischer zijn geweest als Van Bommel zijn toekomstige concurrent de hemel in prijstBertje schreef:Wat mij nog het meest tegen de borst stoot is dat Van Bommel in interviews herhaaldelijk heeft aangegeven dat hij zichzelf een paar klassen beter vindt dan Tymoschuk. Dat is toch te bespottelijk voor woorden? Wat een arrogantie (en zelfoverschatting).![]()
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wimpey had dus gelijk.Rutten mag ondanks slechte resultaten blijven
Uitgegeven: 9 maart 2009 14:48
Laatst gewijzigd: 9 maart 2009 14:48
GELSENKIRCHEN - Schalke 04 trainer Fred Rutten mag ondanks tegenvallende resultaten voorlopig aanblijven. Manager Andreas Müller is wel weggestuurd. Dat heeft het bestuur van de Duitse voetbalclub maandag besloten.
"Müller is met vakantie gestuurd. We hebben hem nadrukkelijk aangeraden zelf ontslag te nemen. Maar dat heeft hij geweigerd'', aldus Clemens Tönnies, voorzitter van de raad van commissarissen.
Müller (46) was bijna 21 jaar aan de club uit Gelsenkirchen verbonden. Eerst als profvoetballer, daarna als teammanager en sinds 2006 als manager.
Schalke staat momenteel negende in de Duitse Bundesliga en werd onlangs uitgeschakeld voor de UEFA Cup en de Duitse beker.
nu.nl
Geen idee, daarvoor ken ik Tymoschuk niet goed genoeg.Jabu schreef:Vind jij Van Bommel beter dan Tymoschuk, Baseman?
Maar het is best mogelijk dat hij beter is.
Dat lijkt mij inderdaad ook tactischer en beter.Justin schreef:Dat is ook wel weer een uiterste, zeg. Zeg dan gewoon dat je de concurrentiestrijd aan wil gaan en dat je er de volste vertrouwen in hebt, of zo.