Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » vr jan 19, 2018 12:36 pm

wimpey schreef:Ik snap niet dat je Liverpool's progressie steeds wilt downsizen. Is dat alleen omdat IH fan van die club is?
De vraag stellen......... Tuurlijk heeft dat er alles mee te maken, het bevalt niet zo dat ik hem voor een bandwagoner uitmaak. Neem Mr. Ajax, die Liverpool niet kon boeien, tenminste, ik zag hem hier eigenlijk nooit tot ik zijn geliefde Ajax een koopclub noemde, sinds die tijd komt hij het liefst met gestrekt been in. :hypocrite.gif:

Vermakelijk zijn die snel in hun wiek geschoten knulletjes wel, het is zo makkelijk om ze te prikkelen. :biggrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 19, 2018 1:09 pm

InnerHarbour schreef: Overigens ga ik steeds meer twijfelen of Klopp wel een soortgelijke vervanger gaat halen nu of van de zomer.
Goretzka is geen spelmaker he. Type zeer complete allrounder meer, als Vidal in z'n beste tijd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 19, 2018 1:11 pm

Met soortgelijk bedoelde ik iemand anders.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 19, 2018 1:56 pm

InnerHarbour schreef: Je had gelijk, de roep van Bayern was sterker.

Overigens ga ik steeds meer twijfelen of Klopp wel een soortgelijke vervanger gaat halen nu of van de zomer. Hij heeft niet voor niets het onderstaande gezegd.
‘Denk eens aan hoeveel passes je moet geven om een spelmaker in de positie te brengen waarin hij een geniale bal kan geven. Counterpressing laat je de bal terug winnen in de buurt van het doel. Je bent maar een pass verwijderd van een erg goede kans. Daarom is geen spelmaker in de wereld zo goed als een goede counterpressing-situatie’, aldus Klopp op 26 september 2016 bij het Sky Sports-programma Monday Night Football.
Mooi verhaal wellicht tegen de topclubs. Maar Burnley ramt iedere bal naar voren.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 19, 2018 10:01 pm

InnerHarbour schreef: Neem Mr. Ajax, die Liverpool niet kon boeien, tenminste, ik zag hem hier eigenlijk nooit tot ik zijn geliefde Ajax een koopclub noemde, sinds die tijd komt hij het liefst met gestrekt been in. :hypocrite.gif:
Zo gaat dat in de grootste en sterkste competitie ter wereld, niet janken nu.
wimpey schreef:
Ik snap niet dat je Liverpool's progressie steeds wilt downsizen. Is dat alleen omdat IH fan van die club is? Objectief bezien (i.m.o. dan) doet Klopp het prima met Liverpool. Heeft de stijgende lijn nog steeds te pakken en er worden prima spelers gehaald.
Als je een topclub bent ga je geen genoegen nemen met verhaaltjes over 'de stijgende lijn' en 'progressie'. En ook niet met de 4de plek. Ik moet bij dat soort gedrag meteen aan dat ene clubje uit Zuid-Holland denken.

Was 'progressie' trouwens niet het paardenstokje van jou held Ome Henk, wimpey? Of haal ik nu een paar dingen door elkaar?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jan 20, 2018 12:20 am

Ze zijn er natuurlijk nog niet maar feit is wel dat Liverpool dichterbij is gekomen. Ze zitten nu zeg maar in de eerste achtervolgende groep. Alleen City steekt er bovenuit maar die hebben dan ook wel een hele goede reeks neergezet.

Nu komt verreweg de moeilijkste stap. Kunnen ze ook echt om de titel gaan spelen?
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jan 20, 2018 9:21 am

Natuurlijk, hij is toe aan de laatste stukken van de puzzel, hij is bezig geweest met het deadwood van Brenda weg te snijden en zijn spelers binnen te halen. Wij zijn geen City die in twee seizoenen 400 miljoen kunnen uitgeven bovenop de honderden miljoenen van daarvoor. De Fenway Sports Groups, o.a. ook de eigenaar van Fenway en de Red Sox doet dat nu eenmaal niet, kan je over klagen maar dat heeft geen zin, voordat zij het overnamen waren wij op weg naar een bankrupt. Nu in een financieel goede staat met een prachtige uitbreiding van Anfield naar 56.000 plaatsen en plannen om een extra 6.000 toe te voegen.

Klopp is een bouwer en voor iedereen die dat niet begrijpt en instand succes wilde het onderstaande wat geschreven werd na zijn eerste half jaar.
YNWA

LucaS

Bericht door LucaS » za jan 20, 2018 10:09 am

Bij een topclub krijg je natuurlijjk niet 2 jaar de tijd om te bouwen. Wat dat betreft heeft hij een goede club gekozen
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 20, 2018 11:19 am

Exact. Waarom denk je dat Coutinho weg wilde en zelfs een deel van de transfersom wilde betalen?

Betekent niet dat ze goed bezig zijn.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 20, 2018 1:56 pm

Lionel schreef:Exact. Waarom denk je dat Coutinho weg wilde en zelfs een deel van de transfersom wilde betalen?

Wat een logica. :excited.gif: Je hebt maar enkele clubs die niet hoeven te verkopen.

Barcelona heeft het zwaarste salarishuis in de mondiale voetbalsport. 372 M geeft die club uit aan salarissen. Coutinho zal er flink op vooruit zijn gegaan. Zijn aandeel in de transfersom verdient hij bij Baffa wel weer terug.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jan 20, 2018 2:54 pm

Dat jij nog op dat geleuter ingaat Wim :confused.gif:
YNWA

Yopii

Bericht door Yopii » zo jan 21, 2018 12:16 am

Natuurlijk verdient hij dat geld terug. Neemt niet weg dat hij absoluut weg wilde en daar heel wat voor over had.

Liverpool voelt gewoon niet als de absolute top. De beste spelers van die club willen hogerop. Wat dat betreft zitten ze in het zelfde schuitje als bijvoorbeeld de Spurs.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 21, 2018 12:26 am

wimpey schreef:
Lionel schreef:Exact. Waarom denk je dat Coutinho weg wilde en zelfs een deel van de transfersom wilde betalen?

Wat een logica. :excited.gif: Je hebt maar enkele clubs die niet hoeven te verkopen.

Barcelona heeft het zwaarste salarishuis in de mondiale voetbalsport. 372 M geeft die club uit aan salarissen. Coutinho zal er flink op vooruit zijn gegaan. Zijn aandeel in de transfersom verdient hij bij Baffa wel weer terug.
Natuurlijk verdient hij dat terug. Maar het feit dat hij perse weg wilde geeft wel gewoon aan dat hij Liverpool niet als de absolute top ziet. En waarschijnlijk ook niet verwacht dat ze daar snel zullen komen.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 22, 2018 9:17 pm

Creativiteit a.u.b.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » ma jan 22, 2018 10:28 pm

Vd hoorn heeft firminho in zijn achterzak. Nl heeft stiekem gewoon topverdedigers. :ajaxsmiley.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Khraa

Bericht door Khraa » ma jan 22, 2018 10:45 pm

Spannend! Swansea krijgt de bal nauwelijks meer weg.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Arthur

Bericht door Arthur » ma jan 22, 2018 11:16 pm

Ongelofelijk wat een kansen nog in blessuretijd.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 22, 2018 11:18 pm

Topcluppie dat Liverpool.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopii

Bericht door Yopii » ma jan 22, 2018 11:19 pm

elliquido schreef:Vd hoorn heeft firminho in zijn achterzak. Nl heeft stiekem gewoon topverdedigers. :ajaxsmiley.gif:
Toppertje, die Mikey. 80 miljoen... :666.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 23, 2018 8:56 am

Lionel schreef: Natuurlijk verdient hij dat terug. Maar het feit dat hij perse weg wilde geeft wel gewoon aan dat hij Liverpool niet als de absolute top ziet. En waarschijnlijk ook niet verwacht dat ze daar snel zullen komen.
Iedere club moet wel eens verkopen. Thiago speelt bijv. bij Bayern.

Dramatisch Liverpool voor rust gisteren. Die Matip die telkens indribbelde, dat doet pijn aan de ogen. Liverpool had geen idee hoe die Swansea-bussen te omzeilen. Ze misten gister iemand met de eindpass.

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 23, 2018 10:07 am

Natuurlijk Wimpey :excited.gif: Thiago wilde prijzen winnen. Daarom ging hij weg :smallgrin.gif:

Volgens IH kan iedereen wel een steekbal geven. Liverpool presteerde goed tegen City maar had over geluk niet te klagen, hoewel de tactiek goed werkte. Maar de ploeg heeft echt 0 creativiteit.

Spelers van Liverpool zijn het beste als ze kunnen counteren/in de omschakeling. Die moeten in de zomer toch echt 1 of 2 middenvelders (Keita hebben ze al) halen die kunnen voetballen.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 23, 2018 10:17 am

Coutinho wilde weg bij Liverpool, Thiago bij Baffa. Ik zie het verschil niet, Rishi.

Eens v.w.b. Liverpool: Wijnaldum, Can en the Ox zijn lopers, geen sturende spelers. Als Van Dijk de eindpass moet geven... Klopp moet vol voor Toni Kroos gaan.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jan 23, 2018 10:28 am

wimpey schreef:Coutinho wilde weg bij Liverpool, Thiago bij Baffa. Ik zie het verschil niet, Rishi.

Eens v.w.b. Liverpool: Wijnaldum, Can en the Ox zijn lopers, geen sturende spelers. Als Van Dijk de eindpass moet geven... Klopp moet vol voor Toni Kroos gaan.
ֿ

Waarbij ik Wijnaldum een softe blinde kip vind, en Can een nog tragere handelingssnelheid heeft dan Schone. Ox moet aan de flank staan, niet in de as in de kleine ruimte.

Overigens zag klasbak Van Dijk er niet al te lekker uit bij de 1-0 van Swansea, die uit een corner kwam nadat het diezelfde klasbak niet lukte om de bal weg te werken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 23, 2018 11:00 am

wimpey schreef:Coutinho wilde weg bij Liverpool, Thiago bij Baffa. Ik zie het verschil niet, Rishi.

Je ziet niet dat Thiago speeltijd wilde en Coutinho naar een betere club wilde?
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 23, 2018 11:01 am

Kroos lijkt mij niet haalbaar voor Liverpool. Die gaat niet van Real naar Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie