Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Ribéry en Costa zijn niet de snuggersten. Ribéry leidde bijna de 2-0 in.
- InnerHarbour
Wat een verzameling kwallen loopt daar in het veld, en maar vallen, rollen, kaarten aannaaien. 

YNWA
7 Spaanse clubs dit seizoen in Europa, nu nog vier over. De drie Spaanse clubs die zijn uitgeschakeld zijn uitgeschakeld door Spaanse teams. Maar de PL is de beste competitie 

IK GELOOF!!!!!!
-
Je wenst die Simeone iets ergs toe. Maar goed Bayern heeft niet superveel afgedwongen. Alles van afstand en die houd die keeper tegen.
Whitey on the moon.
-
Ach ja. Ze lopen over van de schulden en worden geschorst vanwege ondeugdelijke praktijken met jeugdspelers. Maar voor de rest niks aan de hand hoor.Lionel schreef:7 Spaanse clubs dit seizoen in Europa, nu nog vier over. De drie Spaanse clubs die zijn uitgeschakeld zijn uitgeschakeld door Spaanse teams. Maar de PL is de beste competitie
Whitey on the moon.
En laten we de waarschijnlijke dopingpraktijken niet vergeten. Maar goed, dat geldt ook voor de PL.
Want?GangstaRiB schreef:Je wenst die Simeone iets ergs toe.

Geen idee of die gekte in een andere omgeving ook werkt, maar het is uitzonderlijk wat hij met Atletico doet. Ik zou niet weten wie qua management aan hem kan tippen momenteel. Qua materiaal / financiele mogelijkheden kan Simeone zich niet meten met de Europese top, maar hij pakt die ploegen wel. Z'n jongens weten wat ze moeten doen, ze zijn tactisch perfect geprepareerd en hij lijkt het simpel te houden (waardoor z'n spelers geen domme fouten maken of in twijfel vervallen). Ik vind het echt onwijs knap, vind het spel ook goed om aan te zien en het is ijzersterk dat ie erin ramt dat ze tactisch zo variabel zijn. Hij maakt van goed iets voor de Europese top. Dat lijkt me een stuk moeilijker dan het werk van Blanc, Guardiola, Luis Enrique en sowieso een stuk zwaarder dan wat managers in de UK presteren, met een limietloos budget. Simeone rules!

Mee eens. Bovendien waren ze, ook tegen Barca, het eerste half uur gewoon veel beter. Hoeveel kansen heeft Bayern, en ook Barca, gecreeerd? 2 afstandschoten, meer kan ik er niet echt bedenken.
Ik vind het ook knap. Al vond ik het wel vreemd dat hij niet eerder een wissel inbracht voor een leeggespeelde Torres.
Als ik United was zou ik geen 60 miljoen betalen voor die Portugees maar voor Saul
Ik vind het ook knap. Al vond ik het wel vreemd dat hij niet eerder een wissel inbracht voor een leeggespeelde Torres.
Als ik United was zou ik geen 60 miljoen betalen voor die Portugees maar voor Saul

IK GELOOF!!!!!!
Ik voor Simeone. Het blijft natuurlijk een gok of zijn aanpak elders werkt, maar hij was als speler ook al in meerdere landen succesvol.Lionel schreef: Als ik United was zou ik geen 60 miljoen betalen voor die Portugees maar voor Saul
Koke, Griezmann en Godin zijn de grote meneren van Atletico. Saul Niguez is het grote talent. De rest is uitstekend geïnstrueerd, speelt (daarom?) met veel vertrouwen en werkt keihard. Het doet denken aan Leicester. Ze lachen de zgn. topteams, topcoaches en big spenders vierkant uit.

Ik vind niet dat Simeone bij United past. Aan de andere kant zal hij wellicht ook wel iets anders spelen met ander materiaal/mogelijkheden.
Godin is er hopelijk volgende week weer bij. Dan zie ik ze zeker niet verliezen. Bayern zonder Robben mist net wat extra klasse.
Godin is er hopelijk volgende week weer bij. Dan zie ik ze zeker niet verliezen. Bayern zonder Robben mist net wat extra klasse.
IK GELOOF!!!!!!
-
Persoonlijk heb ik niks met zo'n idioot langs de lijn. Z'n fanatisme gaat te ver, getuige de actie afgelopen weekend in de Liga (bal het veld opgooien als de tegenstander in aanval is). Respectloos.wimpey schreef:Want?GangstaRiB schreef:Je wenst die Simeone iets ergs toe.![]()
Misschien een prima trainer, maar niet mijn type.
Voor de rest viel Bayern me tegen. Martinez, Alonso, die linksback.... het is pover. Alaba is volgens mij ook geen centrale verdediger, de manier waarop hij werd omspeelt door Torres die daarna op de paal schoot.... Veel te kwetsbaar in het centrum.
Whitey on the moon.
Alaba was echt heel slecht inderdaad. Samen met Martinez was dit niks. Wordt ook niks voor de return voor Bayern. Atleti scoort sowieso wel en ik zie Bayern er geen 3 maken.
IK GELOOF!!!!!!
Jongens... noteer alvast even je Bwin of Unibet inzet!Lionel schreef:Alaba was echt heel slecht inderdaad. Samen met Martinez was dit niks. Wordt ook niks voor de return voor Bayern. Atleti scoort sowieso wel en ik zie Bayern er geen 3 maken.
Bayern gaat de finale halen!!
Bayern speelde weer eens zonder verdedigers. Ze missen Boateng enorm, die gast is echt een rots. Is op de weg terug... Met Hummels (die heeft net een transferverzoek naar Bayern ingediend bij BVB) erbij staan ze achterin een stuk steviger.
Ik zie Bayern de finale halen. Ze hebben plenty opties in de aanval.
Ik zie Bayern de finale halen. Ze hebben plenty opties in de aanval.
-
Ik ga ook voor Atletico, verwacht dat ze zeker een goal zullen maken, en Bayern gaat er inderdaad geen 3 maken. Bayern blijkt in de grote wedstrijden toch wel erg afhankelijk van Robben, veel/alles begon bij hem, het is nu allemaal wat voorspelbaar.
Atletico heeft een prachtig elftal, ik vind die backs ook top, staan verdedigend hun mannetje en kunnen aanvallend ook iets met een bal. Wat mij betreft mag Atletico de CL winnen dit seizoen!
Atletico heeft een prachtig elftal, ik vind die backs ook top, staan verdedigend hun mannetje en kunnen aanvallend ook iets met een bal. Wat mij betreft mag Atletico de CL winnen dit seizoen!
- InnerHarbour
AM door naar de finale, eigenlijk heeft Guardiola het bij BM niet bijzonder gedaan, ja landskampioen, maar wie wordt dat niet met die club?
YNWA
Eens. De prestatie van Simeone is 100 keer knapper. Die begon meteen met winnen en is blijven winnen. Ik vond het o.b.v. de 2e helft gisteren ook terecht. Bayern ging in een moordend tempo de eerste helft, maar maakte de 2e goal niet. En Simeone zette z'n slechte beginopstelling in de rust recht. Met Carrasco erbij hadden ze diepgang en kregen ze de druk er wel op bij Bayern.InnerHarbour schreef:AM door naar de finale, eigenlijk heeft Guardiola het bij BM niet bijzonder gedaan, ja landskampioen, maar wie wordt dat niet met die club?
Mooie pot trouwens.

Lachen hoe die Duitsers afgetroefd werden door een hardwerkend over mijn lijk elftal uit Spanje.Ook dit jaar zou München de Champions L. wel effe gaan pakken, zeker nu Barcelona is uitgeschakeld.Het voetbal van Madrid boeit me niet, en is een crime om aan te zien 90 minuten lang.Maar dit is echt leuk ..
Blij met de punten ...
Bayern had ook weer niet heel veel kansen toch? Een van richting veranderde vrije trap en een pingel uit een corner...wimpey schreef:Eens. De prestatie van Simeone is 100 keer knapper. Die begon meteen met winnen en is blijven winnen. Ik vond het o.b.v. de 2e helft gisteren ook terecht. Bayern ging in een moordend tempo de eerste helft, maar maakte de 2e goal niet. En Simeone zette z'n slechte beginopstelling in de rust recht. Met Carrasco erbij hadden ze diepgang en kregen ze de druk er wel op bij Bayern.InnerHarbour schreef:AM door naar de finale, eigenlijk heeft Guardiola het bij BM niet bijzonder gedaan, ja landskampioen, maar wie wordt dat niet met die club?
Mooie pot trouwens.Zelfde finale als in 2014, neem ik aan.
Waarom Carrasco niet begon i.p.v. Torres is me een raadsel.
IK GELOOF!!!!!!
Ze hadden de druk wel flink op de ketel, maar qua kansen kwam er idd niet heel veel uit. Boateng was van achteruit sterk in z'n passing, maar die ging volgens mij bij de 1-1 de mist in. Was dat nou buitenspel of niet? Volgens mij raakte Alaba die bal nog....Lionel schreef:Bayern had ook weer niet heel veel kansen toch? Een van richting veranderde vrije trap en een pingel uit een corner...
Alles moet via de zijkanten bij Bayern, maar als je Robben niet hebt daar... Ik vond Ribéry een uur sterk, Costa was niks en Coman creëerde ruimte, maar die was niet goed qua voorzet en afronding.
Guardiola haalde wel prima spelers, maar de som der delen valt tegen. Mij lijkt dat ze wel respect voor 'm hebben als vakman. Maar ze gaan niet voor 'm door het vuur. Een van de weinigen die echt anders kan spelen dan het Guardiola-spelletje is Vidal. Dat zag je bij de 2-1. Maar de 3-1 hing niet in de lucht. Ik denk dat Ancelotti het beter zal doen. Type Heynckes.
Die Augusto die eruit ging, dat is geen topper. Foutje van Simeone. Atletico voetbalde amper een moment in de eerste helft. Maar in de rust draaide ie dat verdomd knap. Ze hadden met Carrasco ineens een 'outlet' en ze zetten ook druk op Bayern i.p.v. alleen maar op te vangen. Het lijkt me onwijs vermoeiend om Simeone als baas te hebben, maar die man beheerst z'n vak tot in de puntjes.Waarom Carrasco niet begon i.p.v. Torres is me een raadsel.

Heerlijk dat uitgerekend die onsympathieke Thomas Müller de schlemiel is die bij een cruciale stand een penalty mist.
Wat een tyfus tering takke (ouderwetse moffen) grafkop heeft die gozer zeg! Die Müller kan ik gewoon niet luchten of zien. Dahaggg Bayern!!
Hoewel Bayern soms bijna het voetbal speelt waar ik van houd om te zien kan ik me niet voorstellen dat ik ooit een shirtje van Bayern zou dragen. Zie ze wel steeds meer bij jongeren in Nederland..!
Wat een tyfus tering takke (ouderwetse moffen) grafkop heeft die gozer zeg! Die Müller kan ik gewoon niet luchten of zien. Dahaggg Bayern!!

Hoewel Bayern soms bijna het voetbal speelt waar ik van houd om te zien kan ik me niet voorstellen dat ik ooit een shirtje van Bayern zou dragen. Zie ze wel steeds meer bij jongeren in Nederland..!
Laatst gewijzigd door Cruijff op wo mei 04, 2016 11:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Mee eens. Toen Koke tijd ging rekken. De kop van Muller. Genieten!Cruijff schreef:Heerlijk dat uitgerekend die onsympathieke Thomas Müller de schlemiel is die bij een cruciale stand een penalty mist.
Wat een tyfus tering takke (ouderwetse moffen) grafkop heeft die gozer zeg! Kan hem niet luchten of zien! Dahaggg Bayern!!
IK GELOOF!!!!!!