Engeland en Schotland
Moderator: mods
Ten eerste is dat appels met peren vergelijken. Ten tweede vind ik het grappig dat juist jij dat nu zo stellig zegt, terwijl jij volgens mij een van zijn grootste bewonderaars was. Ik kan me zelfs een vergelijking met Jopie Cruijff herrineren, afkomstig van jou adres.Jöhnk schreef:Hypescouting. Ik ben heel blij dat Ajax niet de hoofdprijs heeft betaald voor Modric. Sulejmani is stukken beter.
Maar goed, zoals ik al zei, dit is echt appels met peren en ook nog veel te vroeg om zoiets te kunnen weten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Is de Kroatische competitie sterker dan de Nederlandse? En in Engeland voorlopig alleen nog tegen Middlesbrough, Sunderland, Chelsea, Aston Villa, Wigan, Portsmouth, Hull en Stoke. Ook niet hoogstaand dus.generaal schreef:Gelukkig heeft Sulejmani even vaak even goede tegenstanders als Modric heeft.Jöhnk schreef:Hypescouting. Ik ben heel blij dat Ajax niet de hoofdprijs heeft betaald voor Modric. Sulejmani is stukken beter.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
De spelers van die clubs zijn beter dan die van Willem 2, Roda en Feyenoord in ieder geval. Groningen gaat gelijk op met Hull en Stoke.Raymon schreef:Is de Kroatische competitie sterker dan de Nederlandse? En in Engeland voorlopig alleen nog tegen Middlesbrough, Sunderland, Chelsea, Aston Villa, Wigan, Portsmouth, Hull en Stoke. Ook niet hoogstaand dus.generaal schreef:Gelukkig heeft Sulejmani even vaak even goede tegenstanders als Modric heeft.Jöhnk schreef:Hypescouting. Ik ben heel blij dat Ajax niet de hoofdprijs heeft betaald voor Modric. Sulejmani is stukken beter.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
Dat is een opmerkelijke turn of opinion Jöhnk, nog geen jaar terug suggereerde je nog dat Real er fout aan had gedaan door Sneijder(toch bij uitstek een aanvallende speler met een goede trap) te nemen ipv Modric en noemde je hem 'grote klasse'. Is het zo afhankelijk van een paar goede of slechte potjes?
Ik ken Modric niet zo goed, maar hij lijkt me gewoon geen voetballer die zich prettig voelt in de PL. Zo'n jongen die veel de bal wil hebben en met goede ideeën strooit. Die mislukken wel vaker in Engeland, al was Tottenham vroeger nu juist de club waar dat wel wilde gedijen.
Ik vind Ramos een kei als trainer maar hij bakt er helemaal niks van in Londen. Niet om aan te gluren.
Ik ken Modric niet zo goed, maar hij lijkt me gewoon geen voetballer die zich prettig voelt in de PL. Zo'n jongen die veel de bal wil hebben en met goede ideeën strooit. Die mislukken wel vaker in Engeland, al was Tottenham vroeger nu juist de club waar dat wel wilde gedijen.
Ik vind Ramos een kei als trainer maar hij bakt er helemaal niks van in Londen. Niet om aan te gluren.